Tunnetko ketään täällä palstailevaa livenä?
Kommentit (14)
tunnen pinin. on irlissä ihan yhtä ylimielinen.
Tunnen "mies 29":n. Iljettävä tyyppi, jaksaa tuijottaa teinityttöjä. Ikänsä on muuten jo nelisenkymmentä.
Tunnen.Mieheni kirjoittelee tänne :P
Vierailija kirjoitti:
On varmasti elänyt helpon elämän ja onnistunut saamaan rikkaan miehen. Kyllä siin poissa nousee päähän.
Tunnen, yksi kaverini aikanaan kertoi minulle tästä palstasta. Mutta sitten olen myös tavannut av-mammasia livenä, joten sitäkin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti elänyt helpon elämän ja onnistunut saamaan rikkaan miehen. Kyllä siin poissa nousee päähän.
no en tiedä helposta (elämä 4 lapsen kanssa olisi painajainen), vanhempien riidoista ja avioerosta traumatisoitunut tyyppi. siinäkö sitten selitys persoonan vinoon kehittymiselle? narsistinen tyyppi.
Tiedän muutaman tutun, joka käy täällä ja kirjoitteleekin. On ollut siis puhetta.
En kuitenkaan ole koskaan tunnistanut heitä täältä. Oma juttuni on kerran tunnistettu, koska olin kertonut sen tutulle. Oli sitten lukenut sen täältäkin. Oli sen verran erikoinen tapahtuma, että tiesi heti minun olevan sen takana.
Tästä palstasta en enää ole niin varma, mutta aikanaan vauva onlinen puolella oli muutama mies joiden kanssa harrastin seksiäkin.
Luulenpa että suurin osa naisista käy täällä, joten todennäköisesti suuri osa tutuistani käy. Yliopistolla näkee usein luentosalissa naisten selaavan tätä palstaa. Aina silloin tällöin joku tuttu kysyy, olenko lukenut jotain ketjua täältä.
No kaikkihan tätä palstaa silloin tällöin selailee.
Jutut vaan vois välillä olla asiallisempia.
Kyllä joistakin puolitutuista huomaa puheen perusteella, että täällä on käyty ahkeraan.
Juu tunnen. Muutama muukin tuttu käy täällä viihdyttämässä itseään teidän jutuilla. Tiedän myös pari nuorta miestä (+20), jotka viettävät liikaa aikaansa täällä. Terkkuja vaan tutuille :)
Joo. Kerran kerrottiin suosikkityökaverini kanssa toisillemme vitsejä, kunnes älyttiin, että nehän olivat peräisin palstan hauskin vitsisi -ketjusta.