Onko esikoululaiselle vielä hyvät ne kurikset, joissa on henkselit?
Kaupassa on sopivaa kokoa henkseleillä ja ilman.
Kommentit (6)
On, ihan vielä ne perukset. T. Tätä päivää elävä
Mun mielestä niin kauan kuin niitä tarvitaan nimenomaan kurahousuina (eli myös ilman sadetakkia), niin henkselihousut on paremmat, koska ne suojaa paremmin. Ja ainakaan Rukalla henkselittömissä housuissa ei ole saapaslenksuja, jotka on kyllä tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
En muista, että minulla olisi ollut kurahousuja enää sitten, kun olin yli 4-vuotias. T. 80-luvulla syntynyt
Jaa. Minä muistan, että minulla oli vielä eka-toka ehkä kolmasluokkalaisenakin, mutta ei koulussa vaan kotipihalla esim loskakelillä. Muistan siksi, koska ne oli niin tyhmät ja kankeat enkä olisi halunnut pukea niitä. Ja henkselit oli.
toinen 80-lukulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, että minulla olisi ollut kurahousuja enää sitten, kun olin yli 4-vuotias. T. 80-luvulla syntynyt
Jaa. Minä muistan, että minulla oli vielä eka-toka ehkä kolmasluokkalaisenakin, mutta ei koulussa vaan kotipihalla esim loskakelillä. Muistan siksi, koska ne oli niin tyhmät ja kankeat enkä olisi halunnut pukea niitä. Ja henkselit oli.
toinen 80-lukulainen
Silloin ei tainnut muut materiaalit pitää juurikaan vettä?
Meillä eskarilaisilla oli ne henkselittömät, helpompi pukeakin itse, ja ihan hyvin toimivat.