Miksi tuli Pääsy kielletty, kun kysyin miten sana taipuu?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanaa kysyit?
Ei sitä enää uskalla kirjoittaa. Erään paikan nimi, ei edes mitään erityyismerkitystä.
Riippunee sanasta, olimo kiellettyjen listalla?
Mikä sana? Liittyykö sana kenties aihealueeseen kebab, rikkaus jne..? :)
Nykyään palstalla häviävät viestit/ketjut ilman mitään logiikkaa. Joku, jonka mielipide on eri kuin viestin lähettäjän, riittää poistoon. Tätä palstaa ei kannata ottaa vakavasti. Huumorilla ja trolleilla mennään. Tämä on viihdettä, tylsien arki-iltojen huvitukseksi.
Okei, otan riskin
Se sana oli Rönnäs
-Ap
mihin suuntaan haluaisit rönnäsiä taivuttaa?
Vierailija kirjoitti:
v-o-k
Tuota paikannimeä ei saa kirjoittaa ilman pientä muokkausta... :D
Vierailija kirjoitti:
v-o-k
Meinaat että jokainen paikkakunta jossa on keskus on kielletty aihe palstalla.
Tässä parit bannin arvoiset kielletyt sanat siis: Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere, Turku...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia joka pilaa tämän koko palstan. Yleensä kun keskustelu on lähtenyt kunnolla käyntiin, niin seuraavaksi onkin ruudulla pääsy kielletty. En tiedä riittääkö noiden poistoon, vaan yksikin ilmoitus, mutta turhauttavaa se on. Tämä olisi hyvä foorumi ilman tuollaista kiusaamista.
Tuntuu siksi vähän turhalta mitään kommentoida, kun todennäköisesti koko ketju poistetaan muutaman minuutin sisällä.
Tuntuu siltä, että jotkin viestit poistuvat jo yhdestäkin ilmoituksesta, mutta monesti kun olen itse ilmoittanut viestejä asiattomiksi, ne eivät ole siltikään poistuneet. Ehkä tässä sitten tehdään jotain karsintaa ip-osoitteiden mukaan (joillakuilla on enemmän valtaa kuin toisilla). En edes ole mikään hupipoistelija, joka ei siedä erilaisia mielipiteitä, vaan kyllä ilmoittamissani viesteissä on aina ihan syytäkin poistoon.
Ja tiettyjä sanoja tai linkkejä sisältävät viestit poistuvat ihan automaattisesti. Viikonloppuisin (todennäköisesti perjantaiaamusta ma-aamuun) täällä on vain robotti poistelemassa viestejä, sen takia viikonloppuisin kaikenlaiset pilkkaketjut saavat olla rauhassa, kunnes ne poistetaan maanantaina.
Rönnäs....toihan tosi törkeää rasisimia...kait tiedät mitä toi tarkoittaa ????
T:Sanomayhtiö
Mihin sijamuotoon haluaisit tuota sanaa taivuttaa?
Olen itsekin ihmetellyt viestien poistoa tältä palstalta. Tuntuu, ettei siinä ole mitään logiikkaa. Harmittaa, jos olen yrittänyt osallistua keskusteluun täysin neutraalin mielipiteen kanssa ja sitten viestini poistetaan noin vain. Toivoisin, että moderaattori voisi poistojen osalta esittää jonkin selityksen asialle. Ja silti monia aika törkeitäkin keskusteluja saatetaan säilyttää (esim. arvioidaan jotain semi-julkkista vähemmän imartelevasti).
Vierailija kirjoitti:
Mihin sijamuotoon haluaisit tuota sanaa taivuttaa?
Olen itsekin ihmetellyt viestien poistoa tältä palstalta. Tuntuu, ettei siinä ole mitään logiikkaa. Harmittaa, jos olen yrittänyt osallistua keskusteluun täysin neutraalin mielipiteen kanssa ja sitten viestini poistetaan noin vain. Toivoisin, että moderaattori voisi poistojen osalta esittää jonkin selityksen asialle. Ja silti monia aika törkeitäkin keskusteluja saatetaan säilyttää (esim. arvioidaan jotain semi-julkkista vähemmän imartelevasti).
En ole kovinkaan kiinnostunut julkkiksista enkä tiedä, onko jonkun tietyn henkilön nimi aihe poistoon. Ainakin erään ulvilalaisen murharouvan nimi on ollut melko pitkään otsikoissa.
Muuten todella harmittaa kun joku aivan tavallinen neutraali aihe katoaa alta aikayksikön.
Eikö mode osaa suomea? Siksi poistelee urakkapalkalla miten sattuu.
Mitä sanaa kysyit?