Paras irtokarkki?
Kommentit (11)
Sellainen joka jää hampaisiin kiinni.
Kaikki pääkallot. Mihin on muuten hävinneet ne punakeltaiset & kirpeät pääkallot, onko havaintoja? Ihan parhaita..
Kerropa ensin ap mistä sinä itse pidät?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pääkallot. Mihin on muuten hävinneet ne punakeltaiset & kirpeät pääkallot, onko havaintoja? Ihan parhaita..
Niitä miniversioita on välillä K-kaupoissa valmiissa pusseissa, mutta harvassa paikassa. Irttareina niitä isoja olen nähnyt vain Sörnäisten metroaseman karkkikaupassa pitkään aikaan. Punamustia vastaavia ei-kirpeitä kalloja löytyy useammin. Ihan hyviä nekin, mutta kirpeät on kyllä herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä miniversioita on välillä K-kaupoissa valmiissa pusseissa, mutta harvassa paikassa. Irttareina niitä isoja olen nähnyt vain Sörnäisten metroaseman karkkikaupassa pitkään aikaan. Punamustia vastaavia ei-kirpeitä kalloja löytyy useammin. Ihan hyviä nekin, mutta kirpeät on kyllä herkkua.
Eastonin sittarista löytyy isoja kirpeitä irtokarkeista
Ne neliönmuotoiset salmiakit joissa on sokeria päällä. Ei vaan taida enää saada mistään.
Toka kuva alaspäin mennessä ja pinkki karkki vasemmalla kääreessä. https://aamukahvilla.fi/2017/08/lista-irtokarkeista-joita-aina-valitsen/