Isäni sai lapsen nuorikkonsa kanssa. Olen itse 46-vuotias, joten tästä voitte päätellä isäni iän.
Itsellä nuorinkin jo 12-vuotias. Eli tuli nyt täti sukuun.
Yllätys oli, en edes tiennyt raskaudesta. Olen nähnyt vaimon viimeksi helmikuussa. Silloin tietysti oli jo raskaana, mutta eivät puhuneet asiasta.
Vähän epämiellyttävää, ei mikään hauska ilouutinen tämä. Ja isä siis tosi vanha. Vaimo minua nuorempi viitisen vuotta.
Miltä teistä tuntuisi? Äitini on elossa ja siis erossa jätetty. Ei tunnu hyvältä hänenkään puolestaan tämä.
Kommentit (70)
Kuvottavaa. Onneksi isältäni on piuhat katkaistu, ei pääse ukko sekoilemaan vanhoilla päivillään.
Sitten vielä väitetään, ettei hopeaketuilla ole vientiä nuorten naisten parissa. 😂
Se nyt rouva hyvä vain on sellainen asia ettei isäsi rakkauselämä ole sinun asiasi. Isäsi ja äitisi ovat vapaita ihmisiä eronsa jälkeen päättämään elämästään eikä tarvi kysyä lupaa aikuisilta lapsiltaan tai entiseltä kumppaniltaan mitä saa tehdä ja kenenkä kanssa.
Ei isäsikään esim voi ladella sinulle ehtoja millaisen uuden vävyn haluaa jos sinulle tulee ero. Sinä valitset sen ihan itse.
Uudet lapset ovat rikkaus, koita nauttia siitä. Lapsihan on sinun veli- tai siskopuolesi.
Onnea vaan isällesi.
Setämies. kirjoitti:
Sitten vielä väitetään, ettei hopeaketuilla ole vientiä nuorten naisten parissa. 😂
Tuon lapsen äiti on n. 41-vuotias. Ei nuori.
Ei kuitenkaan ensimmäinen mies joka on tehnyt vanhana lapsia vrt. esim. Arvo Ylppö, Paavo Lipponen, Jörn Donner. Mutta ymmärrän että yllätys on suuri kun ette tienneet raskaudesta.
Niin, elämä on. Koeta kestää. Ei se sinulle kuulu, joten koeta olla liikoja moralisoimatta. Äitisi varmaan on eronsa puinut jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aika äijä! Ja varmasti kova panemaan.
Niin, tai sitten raskauden aikaansaamiseen on käytetty vähän ulkopuolista apua. Harvemmalla seniorimiehellä on enää kovin elinvoimaisia siittiöitä.
Kuulostaa siltä, että isäsi yrittää epätoivoisesti tarrautua johonkin nuoruuden haavekuvaan tuollaisessa kuviossa, ap :/
Lapsen kannalta ei ole kiva, kun on noin iäkkäät vanhemmat. Lapsi tulee kärsimään siitä jossain vaiheessa.
Ei siis hyvältä tunnu se kun ilmaantuu pentu pienentämään sinun osuuttasi perinnöstä.
Onnittelut isällesi! miksi tämä on teille niin vaikeaa?
Ei tämä lapsi ole mielestäni teiltä muilta pois, päin vastoin. Onko se isän ikä siinä vai mikä? vai se kun äiti tuli jätetyksi?
Kurjaa lapselle, vanhahko äiti ja ikäloppu isä. No toivottavasti elävät pitkään ja terveenä.
Setämies. kirjoitti:
No, jos susta 41v. on nuori nainen niin sitten toki :)
Vierailija kirjoitti:
Setämies. kirjoitti:
No, jos susta 41v. on nuori nainen niin sitten toki :)
Ap kirjoittaa otsikossa " nuorikkonsa" kanssa... ja onhan nainen nuori tähän ap:n isään verrattuna :)
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kannalta ei ole kiva, kun on noin iäkkäät vanhemmat. Lapsi tulee kärsimään siitä jossain vaiheessa.
Missähän vaiheessa? Mun syntyessä äitini oli 41v. En ole vielä kärsinyt, vaikka ikää on jo päälle 30v. Koskakohan se kärsiminen alkaa?
It's all about meeeeeeeeeeee!