Overwatch ja toksiset pelaajat
Peli on itsessään ihan ok, mutta välillä tekee mieli lopettaa pelaaminen ihan vaan näiden yksien takia. Laitan kyllä nämä huorittelijat ja muut karjujat aina mutelle, mutta pahimmassa tapauksessa lopputiimi alkaa riitelemään tämän yhden idiootin kanssa ja koko tiimiä ei oikein voi hiljentää, ainakaan competitivella.
Voi vittu minä sanon.
Kommentit (25)
Pelaako naiset nykyään räiskintää.. Miksi vasta nyt kiinnostuitte näistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ja tuntemani naiset ovat pelanneet näitä jo yli vuosikymmenen. Suurin osa vain pitää mikin aina mutella ja käyttää pelkkää tekstichattiä. Itse en henkilökohtaisesti sano ikinä mikkiin yhtään mitään, ellen pelaa irl kavereiden kanssa. Sen verran on tullut aikoinaan paskaa niskaan ihan vain sukupuoleni takia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen on pelannut räiskintää 90-luvulta lähtien. ;)
Vierailija kirjoitti:
On ne pelanneet aina, sinun vain kannattaa alkaa puhumaan vähän kohteliaammin tiimillesi niin ehkä ne naisetkin uskaltaa avata suunsa. Ei paljon huvita sanoa mitään, kun ukkelit karjuu minkä kerkeää.
Onlinepelit, pvp ja killat. Niin ihanaa draamaa. Joskus pelkkää chättiä lukemalla verenpaine nousee. Onneksi löysin vihdoinkin aikuisen killan (20-60v porukkaa), mutta kaippa sieltäkin jossain vaiheessa joku räyhäävä draamaa aiheuttava jonne löytyy :D