Overwatch ja toksiset pelaajat
Peli on itsessään ihan ok, mutta välillä tekee mieli lopettaa pelaaminen ihan vaan näiden yksien takia. Laitan kyllä nämä huorittelijat ja muut karjujat aina mutelle, mutta pahimmassa tapauksessa lopputiimi alkaa riitelemään tämän yhden idiootin kanssa ja koko tiimiä ei oikein voi hiljentää, ainakaan competitivella.
Voi vittu minä sanon.
Kommentit (25)
Mulle tänään raivosi joku ukko, että mun pitää pelata Mercyllä, koska naiset osaa pelata pelkästään Mercyä. :D
Huolimatta siis siitä, että olen tosi huono supportissa, pelaan yleensä offensia, Tracer on mun main ja mulla on kultaiset aseet Tracerille ja Soldier 76:lle...
Ystävälleni sattui tiimiin eräs, jonka mielestä hän oli ainoa, jota pitäisi health/damage boostata. Sai melkein hermoromahduksen, kun Mercy lähti auttamaan muita. :)
Moninpelit olisi niin hyviä ilman muita pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Moninpelit olisi niin hyviä ilman muita pelaajia.
Tämä on ihan totta.
Se on todella tyydyttävää, kun on kuunnellut koko matchin ajan tätä huorittelua ja huutelua miten naiset on paskoja videopeleissä ja sitten saat POTGin tai legendary kortin. :D
"XXX has left the voice channel"
Onneksi itselle sattui toissa seasonissa ihan naurettavan hyvä tuuri ja törmäsin compissa tosi mukaviin suomalaisiin. Ei tarvitse kovin paljon kuunnella huoritteluja tai vittuilua, kun on oma tiimi takana. Harvemmin enää edes pelaan solo quena, paitsi quick playssa. Nyttenkin 6stack pelejä koko ilta. Kohta masterissa :3
Minä olen ihan uusi Overwatchissa, pääsin compillekin ensimmäisen kerran vasta muutama päivä sitten ja näitä huorittelijoita ja huutelijoita ei ole ainakaan vielä sattunut vastaan. Yhden kerran tosin sattui eräs yli-innokas mies, joka ilahtui vähän liiankin paljon siitä, että tiimissä oli nainen...
Tosi pelimies ei koske tietokonepeleihin.
120 tuntia Symmetralla eli tiedän mitä suolasuus tarkoittaa :D QP ainakin laitan surutta koko tiimin ja vastatiimin mutelle jo matsin alussa, compissakin on mennyt ihan hyvin kun keskittyy vaan omaan suoritukseen, vaikka siellä mutettaminen ei oo niin suositeltavaa..
Ja paras "luu kurkkuun" näille vittuilijoillehan on se, kun saakin jonkun kortin tyyliin "4-5 kultaa"
Vierailija kirjoitti:
Mulle tänään raivosi joku ukko, että mun pitää pelata Mercyllä, koska naiset osaa pelata pelkästään Mercyä. :D
Huolimatta siis siitä, että olen tosi huono supportissa, pelaan yleensä offensia, Tracer on mun main ja mulla on kultaiset aseet Tracerille ja Soldier 76:lle...
Minua on myös kerran käsketty vaihtamaan Mercyyn siksi, että olen nainen.
Ainoa support hero, jota osaan jotenkuten tehokkaasti pelata on Ana ja sekin siksi, koska Widowmaker on minun main.
Vierailija kirjoitti:
120 tuntia Symmetralla eli tiedän mitä suolasuus tarkoittaa :D QP ainakin laitan surutta koko tiimin ja vastatiimin mutelle jo matsin alussa, compissakin on mennyt ihan hyvin kun keskittyy vaan omaan suoritukseen, vaikka siellä mutettaminen ei oo niin suositeltavaa..
Ja paras "luu kurkkuun" näille vittuilijoillehan on se, kun saakin jonkun kortin tyyliin "4-5 kultaa"
Symmetralla tämä varmaan onnistuu, mutta jos pelaa Sombralla, jonka ult on kaikkein tehokkain yhdistettynä jonkun muun ultiin niin ei oikein onnistu... :/
T: Sombra main
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pelaat peliä, joka vaatii tiimityöskentelyä jos mutetat tiimin jo matsin alussa ja keskityt vaan omaan suoritukseesi? Aika kusipäinen temppu heittää koko lopputiimi tolla tavalla bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symmetralla tämä varmaan onnistuu, mutta jos pelaa Sombralla, jonka ult on kaikkein tehokkain yhdistettynä jonkun muun ultiin niin ei oikein onnistu... :/
T: Sombra main
Suurin osa ulteista toimii näin, jos yhdistää esim. Zaryan Traceriin, D.Vaan, Doomfistiin, Pharahiin tai Hanzoon, voi lopputulos olla hyvin helposti team kill. Ultit kuuluu yhdistää muihin ulteihin eikä vaan spämmätä Q:ta aina, kun on mahdollisuus (paitsi ehkä Symmetralla ja Widowmakerillä).
Huorittelu on muuten rangaistava teko, jos haluaa, niin voi ilmoittaa poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Huorittelu on muuten rangaistava teko, jos haluaa, niin voi ilmoittaa poliisille.
Poliisit lähteekin jahtaamaan jotain toisella puolella maapalloa asuvaa junttia, joka rageissaan spämmää mikkiin. Paljon tehokkaampaa on, kun ilmoittaa suoraan Blizzardille.
Vierailija kirjoitti:
Laitat vastatiimin mutelle? Kai tiedät, ettei vastatiimi voi edes puhua sinulle kuin pelkästään siinä vasemmassa alakulmassa olevassa teksti chatissä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole jo vähän Overwatchin sportsmanship rules -sääntöjä vastaan, kun yksi kieltäytyy tekemästä mitään yhteistyötä muun tiimin kanssa?
Itse en ole edes uskaltanut käyttää voice chattia, sillä pelottaa ne reaktiot että nainen on pelaamassa. Olen itse support main ja tykkään pelata Mercyä, Luciota ja Anaa, mutta silti hirvittää että miten porukka reagoisi jos olisin vaikka väärässä paikassa healaamassa jne. Vaikka onkin jo 60+ tuntia takana ja kultaan päästy compissa, niin silti välillä sattuu ihan hulluja healaus/resurrectaus virheitä eikä haluaisi välttämättä kuulla niistä valittamista.
Parasta olisi jos olisi oma tiimi millä pääsisi pelailemaan, nytkään ei oo tullu pelattua sitten viime eventin. Kesäeventtiä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes uskaltanut käyttää voice chattia, sillä pelottaa ne reaktiot että nainen on pelaamassa. Olen itse support main ja tykkään pelata Mercyä, Luciota ja Anaa, mutta silti hirvittää että miten porukka reagoisi jos olisin vaikka väärässä paikassa healaamassa jne. Vaikka onkin jo 60+ tuntia takana ja kultaan päästy compissa, niin silti välillä sattuu ihan hulluja healaus/resurrectaus virheitä eikä haluaisi välttämättä kuulla niistä valittamista.
Parasta olisi jos olisi oma tiimi millä pääsisi pelailemaan, nytkään ei oo tullu pelattua sitten viime eventin. Kesäeventtiä odotellessa...
Itse olen nainen ja pelaan offensia eikä näitä räyhääjiä ole sattunut ikinä kohdalle, kaikki on ollut ihan mukavia ja normaaleita. Tosin ei voice chatissä tule juteltua mitään muuta kuin esim jos näkee vastatiimin sniperin jossain, tarvitsee healausta ja kun suunnittelee ultien käyttöä.
Ystävälleni, joka on Mercy main, tosin sattui tiimiin eräs, joka ragesi siitä miten naiset pelaa supportia, koska ne ovat paskoja peleissä. Itse en tosin ymmärrä tätä vihaa (nais)supporteja kohtaan, ilman supportia kukaan ei säilyisi hengissä objectivella tai payloadilla.
Sama ongelma kaikissa online-peleissä ja ollut likimain aina.
Oma rakkain muistoni aiheesta on kun killan upseerina WoWissa pääsin potkaisemaan yhden pahimmista näkemistäni tällaisista huutavista urpoista ikinä kesken raidin koko killasta pihalle. Kilta oli servun kovimpia, joten huutoraivoa piisasi kunnes olin nautiskellut kyllikseni ja blokkasin jonnen :D