Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vanhemman naisen kanssa

Vierailija
03.08.2022 |

Minulla on ollut jo pitkään silmäpeliä naapurin vanhemman leski rouvan kanssa.
Vihdoin ja viimein uskalsin pyytää häntä kanssani kahville. Hän suostui ja puhuttiin pitkään kaikenlaisista asioista. Nyt hän vuorostaan pyysi minua luokseen viikonloppua viettämään. Mietinkin vain, että miten naisen ikä arviolta 60- 65 alapää vielä toimii eli kastuuko normaalisti vai tarvitaanko liukasteita. Onko kellään kokemusta?
Tämä on ihan totta ja pyydän asiallisia kommentteja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti toimii hyvin. Meidän käyttämässä parinvaihtopalvelussakin on tuon ikäisiä rouvia vaikka kuinka paljon.

Vierailija
2/13 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota varmuudeksi liukkaria mukaan. Itseltä poistettu sekä kohtu että munasarjat, joten hidasta on jo liukkauden tulo. Mutta hyvin luistaa liukkaillakin. Ja seksi maistuu paremmin kuin ennen. Myös miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toimii hyvin. Itse olen tykästynyt vallan vanhempiin naisiin. 65-80.

Jos on tarvetta liukkarille, niin nainen kyllä tietää sen.

Vierailija
4/13 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä toimii hyvin. Itse olen tykästynyt vallan vanhempiin naisiin. 65-80.

Jos on tarvetta liukkarille, niin nainen kyllä tietää sen.

Ja on jo varautunut asiaan ennalta. Käsilaukku sisältää tarvittavan

Vierailija
5/13 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetikö sitä täytyy hypätä sänkyyn?

Vierailija
6/13 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetikö sitä täytyy hypätä sänkyyn?

Ei tarvitse heti pompata, mutta naisten käsilaukkuhan sisältää kaiken välttämättömän

Vierailija
7/13 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt auttamassa talkkaritöissä yksin omakotitalossa asuvaa eläkkeellä olevaa ihan pirtsakkaa naista. Joskus kävin pesullakin luonaan töiden jälkeen. Ihan tarkoituksella vilautin varustustani kuivaillessa. Heti huomasi ja kommentoikin näkemäänsä.

Joskus sain viiniä urakan päätteeksi ja kait se rohkaisi molempia koittelemaan toisiamme. Niiin sitä sitten pikaisesti pantiinkin. Siitä se alkoi palkanmaksu luonnossa myöhemminkin. Nyt on minulla tyttöystävä ja salasuhde "talkkarihommissa", ihanan estottomaan vanhempaan naiseen.

Vierailija
8/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii toki ja kostuu ! Ei tarvitse ehkäisystä huolehtia ja kuumia pakkauksia myös yli kuuskymppiset, tottakai.

Vierailija
9/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että kyllä kostuu vielä yli 65 lady. Ja seksi on todella upeaa näiden varttuneempien naisten kanssa.

Vierailija
10/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt auttamassa talkkaritöissä yksin omakotitalossa asuvaa eläkkeellä olevaa ihan pirtsakkaa naista. Joskus kävin pesullakin luonaan töiden jälkeen. Ihan tarkoituksella vilautin varustustani kuivaillessa. Heti huomasi ja kommentoikin näkemäänsä.

Joskus sain viiniä urakan päätteeksi ja kait se rohkaisi molempia koittelemaan toisiamme. Niiin sitä sitten pikaisesti pantiinkin. Siitä se alkoi palkanmaksu luonnossa myöhemminkin. Nyt on minulla tyttöystävä ja salasuhde "talkkarihommissa", ihanan estottomaan vanhempaan naiseen.

Mun unelma, ei vain ole löytynyt... Vink Seinäjoki...

Vierailija
11/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun unelma, ei vain ole löytynyt... Vink Seinäjoki...

Siinähän unelmoit!! Tee jotain sen asian eteen, ei ne mummotkaan sinne peräkammariin vahingossa hiippaile!

Vierailija
12/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 71 vuotias hyvin ikäisekseen säilynyt nainen.ihana ja kostea..tietää mitä tahtoo ja saan palvoa häntä.parasta seksiä mitä ikinä olen saanut.m49

Vierailija
13/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin maksullisessa iäkkäämän naisen luona noin + 60 ja aivan taivaallista seksiä. Aivan ihanan estoton ja näytti kaiken mistä naista pitää kosketella ja miten. Sai myös tutkia naisen suloja ihan rauhassa. Aivan huippua noin 25 vuotiaalle kollille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi