Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoja koirarotuja joilla on pikkukoiran luonne?

Vierailija
07.08.2017 |

Vastakohtana esim. ranskanpullalle jolla on ison koiran ego vaikka on sylikoira.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsit isoa koiraa, joka on ärsyttävä räksyttäjä?

Vierailija
2/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän labbikset on ainakin sylivauvoja.+40kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hengenvaarallinen yhdistelmä

Vierailija
4/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nyt ajat takaa? Pienillä koirillahan yleensä juuri on "iso ego", se ei taas fyysisesti suurella koiralla ole kovin toivottava luonteenpiirre.

Vierailija
5/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt siis haluat? Ison sylikoiran? Monet pikkukoirat on todella huonosti kasvatettuja, jolloin niillä on suuri ego ja ovat ärsyttäviä aggressiivisia räksyttäjiä. Et kai sä halua aggressiivista isoa koiraa?

Vierailija
6/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat "pikkukoiran luonteella" sylikoiraa, niin tanskandoggi on ainakin kuuluisa hellyydenkipeydestään. Tosin jos itse olet kovin pienikokoinen, niin voi olla välillä haasteellista, kun kokoaan tiedostamaton 80-kiloinen doggi innostuu tunkemaan syliin paijattavaksi. Näille koirille on kokemukseni mukaan tyypillistä, että kuvittelevat olevansa kamalan pieniä ja avuttomia.

Vierailija
7/7 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeän pikkukoiran luonne saattaa olla Greyhoundeilla. Paitsi eivät kyllä räksytä. Mutta innokkaita, mun vanhemmat oli vihaisia joskus kun alle kouluikäiset lapset pelkäsivät noita korkeita koiria joiden häntä ihan ruoska heiluessaan. Muutama vuosi sitten meni välit kun menin sanomaan että yksi sellainen heidän koiransa näykkäisi minua. Nimimerkillä neljään vuoteen ei ole nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi