Kun mies ei puhu ongelmistamme, kaikki kelluu
Mies ei kertakaikkiaan halua puhua niistä asioista, jotka meitä vaivaavat...vaikeaa on taloudellisesti nyt, mutta ongelmaan mies juo viinaa, joka tekee hänet pähkähulluksi. Viikonloppuna raivosi ja heitteli tavaroita ympäriinsä, haukkui ja syytti minua kaikesta. Myös ilmoitti, että kaikki muut juhlissa olleet naiset olivat paljon mukavampia kuin minä, vaimonsa. Kun yritän puhua hänelle tästä kaikesta, hän vaihtaa puheenaihetta tai vetäytyy nettimaailmaan...Mitä mä teen, että tämä asioiden kelluminen loppuu?? Ehdotin jo erillemuuttoakin, koska haluamamme elämäntyyli on niin erilaista, minä en tahdo esim. juoda viinaa, mutta hänelle se on ihana pakokeino ja -maailma. Muumimamma
Kommentit (4)
Aika osuva kuvaus :(.
Tarvitsisin itsekin tukea ja just tuollaisia keskustelukumppaneita, jotka näkevät näköjään suoraan ihmisen ytimeen. Kiitos vastauksesta. Terv. surullinen muumimamma
Saa laittaa lisääkin kommentteja..jos tulisi vaikka jotain erilaista näkökulmaa, jota en ole huomannut ajatella...
Olettekohan te ihan liian erilaisia toisillenne? Pystytkö ajattelemaan eroa? Pelkästään se, ettei toinen kykene puhumaan, eikä ole halukas terapiaan (?) on ongelma. Jos siihen vielä lisää kännissä riehumisen, niin heikolta näyttää.
Miehelläsi vaikuttaa olevan kehnot eväät ongelmien ratkaisemiseen. Jos hän ei suostu muuttamaan toimintatapojaan, niin ero, tai ainakin onneton loppuelämä yhdessä on luvassa. Ongelmia tulee väistämättä tulevaisuudessakin ja jos kyky käsitellä niitä on kuvaamasi, niin suhteenne roikkuu vain sun pinnasi varassa.