Onko muita, jotka ei malta säästää vaan ostelee ylimääräiselle kaikkea kivaa?
Kommentit (8)
vain ruokaostoksia, pesuaineita yms. elämiseen tarvittavaa. en edes vaatteita osta kuin muutaman vuodessa.
Välillä harmittaa kuinka paljon olisi jo säästössä jos olisi malttanut säästää.
Mitä sä ap yleensä ostelet? mun tulee osteltua hirveesti vaatteita niin lapsille kuin meille aikuisillekkin ja sitten tietysti kaikkea ihanaa pientä sisustustarviketta.
Mutta ei vielä kohdetta päätettynä.
täytyy ehkä vähän pyörtää puheita. muistin et ostin vähän aikaa sit kangasta ja ompelin uudet verhot ja tuolinpäällisen. taidan mä sittenkin tommosia sisustusjuttuja ostella ylimääräisellä.
mut itelle esim. vaatteita, meikkejä, cd:itä jne...en juuri koskaan. kaiken kaikkiaan oon huono shoppailija.
t.4
sisustus- ja naistenlehtiä, kirjoja, joskus jotain astioita ja sisustustarviketta (tyynynpäällisiä, verhoja jne.), ylimääräisiä vaatteita itselle (paitsi nyt en viitsi ennen kuin olen synnytyksen jälkeen päässyt ylimääräisistä kiloista), sitten käyn herkuttelemassa kahvilla ja jollain pikkusyötävällä, käyn hesellä tms. (niin ja niistä kiloista pitäis päästä... :/)
mutta esim noin että matkarahastoon, kun ei edes tiedä minne ja milloin lähtee, niin en malta muuten vain laittaa säästöön ap
lapselle, miehelle, eläimelle?