Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte koulukkaille vaatetta?

Vierailija
07.08.2017 |

Poika meinaa nyt tuottaa ongelmia. Kaikkialla tuntuu olevan tasasen synkkää tai surffiteemasia vaatteita. Mistä jotain uutta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteita löytyy, jos on tarpeeksi rahakas ja innokas.

Vierailija
22/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koulukas"! Täytyy kysyä perheeltä, tietääkö kukaan, mikä on koulukas. Ihana ilmaus, keksitkö sen itse ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen osastolla on lisää valikoimaa.

Vierailija
24/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukas, vuosikas, esikko ym.ovat  ns. tätikieltä, yleisiä neuvoloissa ja vastaavissa. Tämä koulukasaloitus oli hetken aikaa peräkkäin toisen aloituksen kanssa, jossa käytettiin sanaa "paljutella". Ärsyttäviä sanoja. Olis kiva saada lisää vastaavia.

Vierailija
25/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein liian linjakkaita pojille.

Vierailija
26/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavasti kysyn, kun itselleni uusi sana: tarkoittaako koulukas ylipäänsä koululaista vai nimenomaan koulunsa aloittavaa? (siis tyyliin koulutulokas) Tai mitä ap tällä tarkoitti?

Vierailija
27/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin meni hetki että ymmärsin mitä ap koulukkaalla tarkoitti, mutta eikai nyt sentää aikuiset ihmiset tosissaan viitsi tuollaisesta ruveta kettuilemaan toiselle? Olen sanaton.

No mä en ainakaan ihan aidosti tiedä mikä on koulukas.

Osaan joo päätellä, että se on koululainen, mutta käytetäänkö tota sanaa kaikista kouluikäisistä? AP:n aloituksen osalta se on aika oleellinen tieto. Että vinkkaako vaatteita yläkoululaiselle vai ekaluokkalaiselle.

En ole ikinä kuullut tuota sanaa.

Vierailija
28/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukas, vuosikas, esikko ym.ovat  ns. tätikieltä, yleisiä neuvoloissa ja vastaavissa. Tämä koulukasaloitus oli hetken aikaa peräkkäin toisen aloituksen kanssa, jossa käytettiin sanaa "paljutella". Ärsyttäviä sanoja. Olis kiva saada lisää vastaavia.

Paljuttelevatko teidän uimakoulukkaat?

Vierailija
29/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä palstaa vaivaa - pitäisi olla 27 kommenttia, mutta näkyviin tulee vain 21?

Vierailija
30/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin meni hetki että ymmärsin mitä ap koulukkaalla tarkoitti, mutta eikai nyt sentää aikuiset ihmiset tosissaan viitsi tuollaisesta ruveta kettuilemaan toiselle? Olen sanaton.

Taidat olla AV-tulokas?

Vierailija
31/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä palstaa vaivaa - pitäisi olla 27 kommenttia, mutta näkyviin tulee vain 21?

Osa viesteistä on pudokkaita.

Vierailija
32/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan ihan aidosti tiedä mikä on koulukas.

Osaan joo päätellä, että se on koululainen, mutta käytetäänkö tota sanaa kaikista kouluikäisistä? AP:n aloituksen osalta se on aika oleellinen tieto. Että vinkkaako vaatteita yläkoululaiselle vai ekaluokkalaiselle.

En ole ikinä kuullut tuota sanaa.

Minä olen ymmärtänyt, että se nimenomaan tarkoittaa koulun aloittavaa. Ihan niinkuin aloitteleva suunnistaja on suunnikas. köh ...

Vierailija
33/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan netistä ulkomailta. Merkkivaatteet saa puolet halvemmalla ja lisäksi löytää vaatteita jota ei ole jokatoisella lapsella päällä.

Vierailija
34/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulukas on muodikas.

Vierailija
35/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten sanavarasto on nykyään usein surullisen kapea.

Vierailija
36/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään paljon elämämkoulukkaita. Tai muuten tunne-elämältään alokkaita.

Vierailija
37/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kestä sitä, etteivät ole itse pystyneet keksimään tuollaista sanaa. Sitten reagoivat lapsellisesti. Todella noloa ja kiusallista heidän puolestaan.

Vierailija
38/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein liian linjakkaita pojille.

Eivät ne tuossa iässä vielä niin linjakkaita ole. Harva koulukas on vielä kurvikas. Ja pojalle voi ottaa vaikka yhtä kokoa isomman, niin ihokas on sopivan tilakas.

Vierailija
39/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät kestä sitä, etteivät ole itse pystyneet keksimään tuollaista sanaa. Sitten reagoivat lapsellisesti. Todella noloa ja kiusallista heidän puolestaan.

Joo, harmittaa tosi paljon. Harmitti sekin, etten itse keksinyt eppuluokkalaista, toppua, masu-asukkia, äippä/äityliä ja tissittelyä. :(

Vierailija
40/59 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei tiedä ap:n budjettia. Pitääkö vaatteen olla edukas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi