Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ilmoittaisi hakevansa naisseuraa mm. yhdessä matkusteluun niin onko oletus että mies maksaa kaikki matkakulut?

Vierailija
07.08.2017 |

Miten on?
Liian harvoin tulee yksin lähdettyä mihinkään, usein esim hotellihuoneen saisi per naama halvemmalla kun olisi kaksi. Ravintoloihinkin yms olisi mukavampi mennä kaksistaan.
Ravintolassa en ryhtyisi laskun jaosta nipottamaan vaan mielelläni hoitaisin mutta jos aletaan puhua tonnin lennoista ja hotelleista niin alkaa realiteetit hiipiä takaraivoon etten oikeasti ole rahasta tehty.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitit aloituksesi niin, että "jos mies etsii netissä matkaseuraa". Olisit kertonut aloituksessasi, että etsit ihan tavallista deittiseuraa. En minä voi sitä tietää jos et kerro.

Aloituksessa kylläkin lukee että muunmuassa matkaseuraa joten lähtökohta on että haetaan muutakin.

Vierailija
22/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitit aloituksesi niin, että "jos mies etsii netissä matkaseuraa". Olisit kertonut aloituksessasi, että etsit ihan tavallista deittiseuraa. En minä voi sitä tietää jos et kerro.

Aloituksessa kylläkin lukee että muunmuassa matkaseuraa joten lähtökohta on että haetaan muutakin.

No niinpä. Ota huomioon, että miesten netti-ilmoituksia satoja lukeneena käytännössä jokainen nainen tulkitsee tuon niin, että etsin "matkaseuraa" eli muunmuassa matkaseuraa ja lähtökohtaisesti sitä jotain muutakin eli seksiä. Ehkä olet poikkeusmies etkä tarkoittanut sitä noin, mutta 99 % miehistä tarkoittaa noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt ap selvästi, että tarkoititko aloituksessasi, että etsit:

A) tavallista parisuhdetta, jossa voidaan mm. matkustella yhdessä

vai 

B) matkaseuraa ja seksiseuraa

??

Vastaa selkeästi A tai B. Kaikki tämän palstan lukijat ovat ymmärtäneet, että tarkoitit vaihtoehtoa B.

Vierailija
24/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai 

??

Vastaa selkeästi A tai B. Kaikki tämän palstan lukijat ovat ymmärtäneet, että tarkoitit vaihtoehtoa B.

C) Olen tähän jo vastannut (kts viesti 12) ja ketjun perusteella summa summarum; pitäkää tunkkinne

-ap

Vierailija
25/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii matkaseuraa ja lupaa maksaa naisen matkan niin nainen varmaan ymmärtää että häneltä odotetaan tiettyjä vastapalveluksia.

Jos taas molemmat maksavat omat matkansa, niin onko silloin mitään järkeä lähteä ventovieraan kanssa matkalle tutustumaan?

Vähän ohis:

Tanskassa on tosi tv-ohjelma, jossa esim herra x:llä on 24h (?) aikaa etsiä tietyn niminen matkakumppani. Siis hänellä on matkaliput vaikkapa Barcelonaan omalla ja vaikkapa Anna Eriksenin nimellä, ja tehtävänä hänellä on jostain löytää Anna Eriksen, joka hänen kanssaan suostuu lähtemään, ja optimaalisesti kai myös, että tuo Anna Eriksen olisi kaikista heistä hänelle myös mieluisa. Ja sitten jos löytyy niin he lähtevät matkalle ja sitä sitten taas seurataan.

Hauska idea :)

Vierailija
26/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai 

??

C) Olen tähän jo vastannut (kts viesti 12) ja ketjun perusteella summa summarum; pitäkää tunkkinne

-ap

Siis seurustelukumppania, jolla on harrastuksena mm. matkailu.

Silloin ei kannata laittaa tätä: "naisseuraa mm. yhdessä matkusteluun"

Koska se koodaa viestin helposti halvan seksiseuran hakijaksi matkalle.

Vierailija
27/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai 

??

-ap

Mistä sinä nyt hermostuit ja pahastuit? Yritin vain selventää, että mistä aloituksessasi on kyse, jotta voisin auttaa sinua. 

Vierailija
28/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla kokemusta parisuhteesta? Kai tiedät, että parisuhteessa kustannusten jaosta ei ole mitään ennakko-oletusta vaan se riippuu kummankin tulotasosta suhteessa toisen tulotasoon. 

Vierailija
29/29 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Luuletko todella, että joku nainen haluaa lähteä viikon matkalle samaan hotellihuoneeseen umpivieraan miehen kanssa?? No ei halua. Kyllä se on erilliset hotellihuoneet, toki nainen maksaa omansa. 

Useimmat miehet, jotka netissä etsii matkaseuraa, etsii oikeasti viikon matkan ajaksi seksiseuraa. Oletko sinä heitä?

Aika tukeva miesviha ja lähtökohtaiset negatiiviset oletukset tursuavat riviesi välistä.

Mutta kenties aloitukseni olisi pitänyt muotoilla tarkemmin.

Tarkoitin että matkailu olisi niitä asioita joita listaa kiinnostuksen kohteina kun laatii yleistä deitti-ilmoa.

t. ap

No jos laitat deitti-ilmoosi, että olisi myös kiva matkustella yhdessä niin minä luen sen niin, että "olisi kiva matkustella yhdessä " - eli että pidät ajatuksena matkustelemista (yhdessä) ja miten se sitten voisi toteutuakin jäisi nähtäväksi tutustumisen jälkeen. Lähtökohtaisesti minä maksan kyllä oman matkani, mutta jos lähtisin jonkun kaveriksi jonnekin "ei minua kiinnostavaan"-juttuun (esim Formuloihin) niin silloin kyllä sanoisin, että jos minä tulen sinne radalle niin sinä maksat sen formulalipun JA matkalla aion myös tehdä muutakin kuin seurata niitä Formuloita. Lentoliput, hotellit yms olisivat neuvottelukysymys riippuen siitä maksaisivatkaan ne kohtuuttomasti paljon juuri tuon F1 kisan takia, esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan