Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Varakas naapurini ei suostu kuljettamaan lastani kouluun

Vierailija
07.08.2017 |

Ompas kivaa, kuljetuspäätökset tulivat juuri (ei toimi). En pysty omien töitteni puolesta kuljettamaan lastani kouluun enkä hakemaan. Varakas kotirouva-naapurini kuljettaa lastaan kouluun ja takaisin, mutta ei suostu kuljettamaan lastani.

Mitä teen? Ärsyttää!

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa kunnon maksua.

Vierailija
2/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkat olemalla samanlainen loinen kuin tähän asti. 1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi ei pääse kouluun eikä kotiin? Vai miten kuljetuspäätökset "eivät toimi"?

Vierailija
5/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuorostaan toisinpäin, köyhä naapurini yrittää työntää lastaan minun kuljetettavakseni, ties mitä kuljetuksia sitä seuraavaksi joutuisi ajamaan. Pienestä se aina alkaa.

Vierailija
6/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoitin huonosti. Meidän pojat ovat samalla luokalla ja naapurini kuljettaa poikansa kouluun ja hakee hänet. Miksi hän ei voisi samalla ottaa poikaani kyytiin? Mitään lisäkuluja tms ei tulisi koska asumme naapureina.

Ap

Vierailija
7/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole lokki. Tarjoa maksua niistä kyydeistä, niin ehkä sitten suostuu. En minäkään suostuisi kuljettamaan naapurin ipanoita ilman vastavuoroisuutta.

Vierailija
8/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakkohan olla joku koulukyyti? Ethän sä voi töistä jäädä pois. Kyllä kunnan on sellainen järjestettävä??

Vierailija
9/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsi ei pääse kouluun eikä kotiin? Vai miten kuljetuspäätökset "eivät toimi"?

Koulukuljetus lähtee n 2 tuntia ennen koulun aloitusta, ei toimi.

Ap

Vierailija
10/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kirjoitin huonosti. Meidän pojat ovat samalla luokalla ja naapurini kuljettaa poikansa kouluun ja hakee hänet. Miksi hän ei voisi samalla ottaa poikaani kyytiin? Mitään lisäkuluja tms ei tulisi koska asumme naapureina.

Ap

Et sä voi silti vaatia häntä viemään teidän lapsia kouluun vaikka kuinka olisi sama matka. Ja mistä sä tiedät, ettei hänellä olisi aina menoa hakumatkalla, käyvät lasten kanssa mummolassa tms?

Vierailija
11/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ehkä tulekaan lisäkuluja tai edes vaivaa, mutta eihän se periaatteessa ole oikein, että sinun poika pääsee aina ilmaisiksi kouluun ja takaisin.

Vierailija
12/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuorostaan toisinpäin, köyhä naapurini yrittää työntää lastaan minun kuljetettavakseni, ties mitä kuljetuksia sitä seuraavaksi joutuisi ajamaan. Pienestä se aina alkaa.

Miksi et voisi kuljettaa? Oletko ahne ja kylmäsydäminen?

Ap

Vierailija
13/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pyytää tuollaista. Tuo perustelu vielä, ettei tulisi lisäkuluja... Järkyttävää.

Vierailija
14/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pakkohan olla joku koulukyyti? Ethän sä voi töistä jäädä pois. Kyllä kunnan on sellainen järjestettävä??[/

Kyllä järjestää, kyyti lähtee pari tuntia ennen koulun aloitusta :(

Vierailija
15/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä matka? Voisiko pyöräillä?

Sitten jos hirmutalvi yllättää, niin voisitko silloin pyytää naapurilta kyytiapua korvausta vastaan?

Vierailija
16/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi kunnon maksu? Matka suuntaansa 4 km

Ap

Vierailija
17/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi kuljettaa? Oletko ahne ja kylmäsydäminen?

Ap

Ap, oletko itse köyhä? Tilaa kuule taksi pojalles!

Vierailija
18/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suoraan sanottuna, jos lapsenne ovat kavereita ja naapuri kuljettaa muutenkin, en kyllä ymmärrä miksei voisi tässä auttaa. Mutta toisaalta meillä on aina naapurit auttaneet tällaisissa asioissa toisiaan.

Toki riippuu millainen olet muuten, oletko aina vaatimassa jotain vai voitko jollain vastavuoroisesti auttaa naapuriasi. Vaikka jotain harrastuskyytejä tms ilta-aikoihin.

Vierailija
19/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se koulumatka on sellaista rauhallista yhteistä aikaa, jolloin juttelevat asioista.

Tai sitten lapsesi on niin huonokäytöksinen, ettei halua häntä samaan autoon.

Vierailija
20/209 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapurisi asia tai velvollisuus kuskata sinun kersaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi