Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ihan normaalia? Raskaus asiaa.

Vierailija
09.07.2008 |

mutta kuinka helposti se tuntuu riippuu tietty siitä kuinka paljon vatsanpeitteitä siinä on edessä.

Onko ruokahalua, pahoinvointia?

Mitä raskausoireita sinulla oli aiemmin? Se on ihan tavallista kyllä että oireet loppuu jossain vaiheessa, mutta kun sitä päänsärkyä kumminkin on niin ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan pikapuoliin niin voi tarkistaa verenpaineet ja pääset samalla kuuntelemaan sydänääniä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt kuudetta kertaa, joista olen synnyttäny 4 elävää alsta. Eli yksi syntyi rv 26, eikä selvinnyt. Nyt siis kuudes raskaus menossa rv 16+6.

Niskapoimu ultrassa kaikki oli hyvin viikolla 13+2. Mutta sen jälkeen kaikki oireet katosivat, eikä mahaakaan näy millään tapaa. Pikemminkin olen laihtunu, 5kiloa ja näytän laihemmalta kun koskaa.

Pitäisiköhä kohdun tuntuta päällepäin jo miten tässä vaiheessa raskautta? Liikkeitä en tunne vielä missään asennossa, mutta siitä nyt en ole huolissani koska en ole tutenu aiemmissakaan kun vasta rv. 19 jälkee. Ainoa vaiva mikä mulla on on jatkuva päänsärky.

Vierailija
2/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino tässä raskaudessa oli 66 ja pituutta sentään mulla on 179cm. Nyt painoa on enää 61. Noin viikolle 12-13 saakka mulla oli mieletön pahoinvointi ja väsymys. Ruoka ei kyllä pahoinvoinnin takiakaa maistunu tuolloin. Neuvolaan sain ajan vasta elokuun alussa, koska täällä otetaan näin kesälomaiakaan kuulemma vaan ensisynnyttäjät käynneille työvoimapulan takia. Verenpaineet on ok, koska mulla on mittari kotona.

Pääseeköhän ä-polille ihan vaan menemällä ja sanomalla, että neuvolaan eivät anna aikaa, ja pleko on kova?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin pitkä, että maha voi mahtua sisällesikin. Miten se tuli esille aiemmissa raskauksissa? Laihtuminen voi johtua pahoinvoinnista, samoin oireiden katoaminen on ihan normaalia tuossa vaiheessa.

Äippäpolin asiakas et periaatteessa ole noilla viikoilla, mutta ehkä ne ottaisivat sinne, jos sanot, ettet pääse nauvolaan ja et kestä epätietoisuutta. Tai marssit sairaalan päivystykseen ja valitat huonoa oloa, kipua tms.

Yksityinen ultrakin on vaihtoehto.

Vierailija
4/4 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin tein. Jos siis et pääse neuvolaan sydänääniä kuunteluttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä