Nuori suomalainen nainen ulkomaisessa hostellissa
Lähdin vuodenvaihteessa reissuun selässä rinkka ja taskussa passi. Olen matkan varrella tavannut 2 suomalaista miestä ja noin 15 naista. Kaikki alle 30-vuotiaita (ole itse 22). Miksi nuoret naiset matkustelevat enemmän kuin miehet? Vai yöpyvätkö miehet hotelleissa hostellimajoituksen sijaan? Mistä moinen ero johtuu?
m22
Kommentit (60)
Hostel-elokuvan katsoneista on suuri enemmistö miehiä, siinä selitys.
Hostellin on usein aika likaisia minun makuuni....
m45
Naisilla on se etu, että jos käy köpösti, pääsee kuitenkin helposti yöksi jonkun luo. Miehet eivät ihan tuosta noin vaan voi laskea sen varaan, että silmää vinkkaamalla lämmin petipaikka yöksi olisi turvattu.
Nuoret naiset hakevat enemmän seikkailua. Miehet tyytyvät siihen mitä heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hankkii ulkomailla lisätienistiä prostituoituina,kotimaassa eivät kehtaa.
Oletko tosissasi vai oletko vain trolli?
ap
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset hakevat enemmän seikkailua. Miehet tyytyvät siihen mitä heillä on.
Miksi kaiken ikäisissä miehissä tuntuu olevan enemmän noita tyytyviä, latteita miehiä ja naiset ovat useammin villejä ja elämänhaluisia? Vai onko tämä vain minun tuntuma?
Naiset matkustavat enemmän yksin, miehet porukassa. Porukassa saa halvalla hotellin kun yksin joutuu maksamaan liikaa, niin päätyy hostelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaiken ikäisissä miehissä tuntuu olevan enemmän noita tyytyviä, latteita miehiä ja naiset ovat useammin villejä ja elämänhaluisia? Vai onko tämä vain minun tuntuma?
Voi olla että tämä on laajempikin ilmiö, oma havaintoja myös aiheesta noin niin kuin sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Hostel-elokuvan katsoneista on suuri enemmistö miehiä, siinä selitys.
Tosi suuri todennäköisyys moiseen kohtaloon. Terrori-iskunkin kohteeksi joutuminen on varmaan todennäköisempää.
On muuten huonoin koskaan näkemäni leffa.
Miehet on töissä ja naiset on yliopistolla ja tekevät jotain kandia ja gradua etänä, eli reissaavat ympäri ämpäri
Vierailija kirjoitti:
m45
Puhuttiin nuorista, ei keski-ikäisistä.
En minäkään enää hostelliin menisi mutta parikymppisenä kyllä,
N45
Koko "travellaus" on niin väsynyttä hommaa.. Ollaan niin maailmankansalaista niin maailmankansalaista että..
Vierailija kirjoitti:
Naiset matkustavat enemmän yksin, miehet porukassa. Porukassa saa halvalla hotellin kun yksin joutuu maksamaan liikaa, niin päätyy hostelliin.
Nimenomaan yksin matkustavia naisia on paljon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä valitsen usein hostellin, vaikka samaan hintaan tai halvemmalla pääsisi hotelliinkin. Pidän siitä että (varsinkin yksin matkatessa) hostellissa voi vaihtaa muiden matkailijoiden kanssa reissuvinkkejä ja saada ehkä seuraa joillekin päiväreissuille tai illalla baarissa istuskelulle jne. Myös hostelleista löytyvä keittiö on ihan paras asia: musta on ihana kierrellä paikallisia ruokakauppoja ja ostaa vähintään aamupalat ja iltapalat niistä ja kokkailla itse. Vihaan hotelliaamupaloja, jotka on lähes poikkeuksetta joko sokeri/vehnähöttöä tai rasvaista lihaa (mitä en kasvissyöjänä syö).
N29
Vain alfa-miehet voivat käyttää hostelleja, ei sinne taviksella ole asiaa tai tuskinpa vain perus suomimies sieltä naista saisi. Parempi varata kunnon hotelli ja keskittyä kaupungilla kiertelyyn / nähtävyyksiin.
Ehkä miehet eivät ole niin sosiaalisia? Itse olen ja hostelliin kuuluu juuri se "hengailu" ja muihin reissaajiin tutustuminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
m45
Mut sä oletkin vanha
Ei kiinnosta miehiä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vain alfa-miehet voivat käyttää hostelleja, ei sinne taviksella ole asiaa tai tuskinpa vain perus suomimies sieltä naista saisi. Parempi varata kunnon hotelli ja keskittyä kaupungilla kiertelyyn / nähtävyyksiin.
Siis tuskinpa vain se on kenelläkään lähtökohtana vaikka pariutumistakin tapahtuu.
ap
Sanoisin, että nuoret (alle 30v) ovat jo tasa-arvoisessa asemassa mitä taloudelliseen tilaan tulee. Tosin, miehet vaikuttavat hieman konservatiiveilta ja naiset taas liberaaleilta ja liberaali lähtee ennemmin kohti "tuntematonta" kun konservatiivi viihtyy paremmin omassa tutussa ympäristössään. Ehkä rationaalisina ihmisinä myös pistävät enemmän säästöön kun naiset hakevat enemmän kokemuksia nyt eikä huomenna.