Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi ehdon toiden lapsen yrityksen aloittamiselle; OV

Vierailija
02.04.2006 |

Olen niin onnellinen! Vihdoin sain jotain vastausta jo jonkin aikaa piinanneeseen asiaan; mies on aiemmin vain suoriltaan kieltänyt kaikki vauvoihin liittyvät puheet mutta viime aikoina ei ole enää sanonut ei. On jopa alkanut katsella lapsia hymyillen kaupungilla ja alkanut heittämään vitsiä siitä, kuinka hänen superkyvyillään tulen heti raskaaksi jne (siis ihan huumorilla :))

Eilen vihdoin mies sanoi, että minun täytyy näyttää, että todella haluan ja ansaitsen toisen lapsen. Että jaksan olla sitten 2 pienen kanssa ja jaksan myöhemmin töissä jne. Olen Onnellinen! Vihdoin sain jotain konkreettista ikuisiin toivomuksiini toisesta lapsesta!!!

Mitäs mieltä olette tuosta ehdosta? :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ap välitä, nää mammat nyt on täällä niin..tällasia :D

Vierailija
22/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisit ystäväni, joka myös haaveilee kakkosesta. Mies toistaiseksi ollut hiukan vastahankaan. Kerrothan minulle pian ilouutiset, jos tunnemme :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista ei voi luvata, ettei väsy kahden kanssa.

Vierailija
24/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilee oikeasti haluaako itse toista lasta. Syytä tähän epäilyyn on vaikea sanoa. Ehkä pelkää menettävänsä ap:n kontrollista tai jotain. Että ap:lla ei olisikaan hänelle enää niin paljon aikaa kun ennen. Mutta jos ap on onnellinen niin hyvä niin.

Vierailija
25/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse samanlaisen ylivarovaisen miehen kanssa... Tosin hän on epäillyt lähinnä omaa jaksamistaan + ei muutenkaan vaan tunnu haluavan toista lasta. Itse haluaisin vielä joskus. Ärsyttää toisen ehdoton ei. Saa nähdä, mihin tämä meidän kädenvääntö vielä päättyy..

Vierailija
26/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni on paljon pois kotoa työasioiden takia ja on lähinnä huolissaan jaksamisestani kahden lapsen kanssa. Tuo ehto lähinnä tarkoittaa sitä, että jaksan pitää kodista, itsestäni ja lapsestani superhyvää huolta :) Ja jaksan myös itse käydä harrastuksissa ja viedä lasta harrastuksiin. Ap

ps. mieheni on vaan ihan yliviisas ja varovainen tekojensa suhteen... Hän ei halua katua jälkeenpäin...

Entä jos et pysty lunastamaan miehen odotuksia ja oletkin väsynyt kahden pienen lapsen äiti, kuten useimmat, lähteekö hän toisen vaatimustason täyttävän naisen matkaan?

Vai onko tämä vitsi? Taitaa olla :D

Vierailija
27/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on ihana ja kiltti lapsi. Miksi en jaksaisi? Mun mielestä se on aika paljon myös asenteesta kiinni, mun motivaation on nyt korkeimmillaan! Ap

Vierailija
28/28 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa home, depressoituneet tunkkaiset kotimammat! :D