Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pulautellut koko aamun ja päivän, ei suostu kertomaan onko darra vai oksennustauti

Vierailija
06.08.2017 |

Ärsyttävää. Olen koettanut käydä vessassa haistelemassa, että haiseeko alko, mutta vaikea sanoa. Toisaalta jos jatkuu vielä huomisaamuna niin darrahan sillä on.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan on juoppo, joka unohtanut tänään mollata uskovaiset vrt muut linkit, jotka tähän liittyy...

Vierailija
22/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä hullu olet. Haistelet vessassa ilmaa! Ihan varmasti ukko vetänyt perseet olalle. Ei tuollaista hullua kukaan kestä sevinpäin.

Keskisormea sulle vaan. Haistapa vaikka likainen perse :D

Sähän sitä yrjöä, persettä, kusta ja paskaa tykkät vessassa haistella! Mietihän sitä.

Minä en sitten ole tuota haistattelua kirjoittanut. t. aloittaja

PS. En edelleenkään ole haistellut muuta kuin vessan ilmaa. Mietihän sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojen taso vaan laskee

Vierailija
24/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon krapulassa ja lopeta nyt se nalkutus, haistelu ja tärkeimpänä LAIHDUTA! Lähdenkin tästä lähipubiin, vetämään korjaussarjan.

t: AP mies

Vierailija
25/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En olisi alkoholiongelman kanssa.

Vierailija
26/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole yksi ja sama onko darra vai vatsatauti, jos et ole miestä humalassa nähnyt. Pitääkö sitä niin tarkkaan vahtia, juoko joku jotain. Tulisin hulluksi tuollaisesta kyttäämisestä. 

Vierailija
27/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon krapulassa ja lopeta nyt se nalkutus, haistelu ja tärkeimpänä LAIHDUTA! Lähdenkin tästä lähipubiin, vetämään korjaussarjan.

t: AP mies

Hyvä yritys. Mun miehellä nyt kuitenkin sattuu olemaan lukihäiriö, joten hän ei tuollaista tekstiä kykene tuottamaan. Ja 170/53 ei todellakaan ole tarvetta laihduttaa, on herralle kelvannut suorastaan ahnaasti ;)

Vierailija
28/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pulautellut"? Hyi hitto.

Vierailija
29/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulautellut? Muistathan imettämisen jälkeen röyhtäyttää.

Vierailija
30/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pulauttelu nyt ei varmaan ole sanana pelkästään vauvojen yksinoikeus? Pulauttelu tarkoittaa oksentamista.

Vierailija
31/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa millaista kakkaa tulee. Siitäkin voi joku tietävämpi osata päätellä jotain.

Vierailija
32/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pulauttelu nyt ei varmaan ole sanana pelkästään vauvojen yksinoikeus? Pulauttelu tarkoittaa oksentamista.

Olet silti takuulla ensimmäinen joka keksi käyttää tuota sanaa aikuisen ihmisen oksentelusta.

Vierailija
33/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakäyttöä selvästi

Vierailija
34/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet silti takuulla ensimmäinen joka keksi käyttää tuota sanaa aikuisen ihmisen oksentelusta.

No en takuulla ole. Olen kuullut sitä muidenkin käyttävän. On jotenkin vähemmän ällö sana kuin itse oksentelu.

Vierailija
35/41 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vähän aikaa tuollaisen epämääräisesti ykäävän kanssa. Alkoa meni ilmeisesti liikaa. Toivottavasti löysi jonkun ymmärtävämmmän naisen. 

Vierailija
36/41 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en takuulla ole. Olen kuullut sitä muidenkin käyttävän. On jotenkin vähemmän ällö sana kuin itse oksentelu.

Käytät varmaan myös sanoja "etupylly" ja "pyypyy".

Vierailija
37/41 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät varmaan myös sanoja "etupylly" ja "pyypyy".

Hohhoijaa. Kun en käytä.

Vierailija
38/41 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Olen koettanut käydä vessassa haistelemassa, että haiseeko alko, mutta vaikea sanoa. Toisaalta jos jatkuu vielä huomisaamuna niin darrahan sillä on.

Häh, jos on oksennustauti niin silloin se oksentelu voi jatkua huomennakin. Krapula harvemmin yleensä oksettaa useampaa päivää.

Vierailija
39/41 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan darra, koska mitä salailun  arvoista oksennustaudissa on. 

Vierailija
40/41 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, jos on oksennustauti niin silloin se oksentelu voi jatkua huomennakin. Krapula harvemmin yleensä oksettaa useampaa päivää.

Oksennustauti kestää yleensä päivän. Pikkulapsilla kaksikin. Ikääntyvällä ihmisellä darra voi kestää viikonkin, riippuen mitä alkoa ja kuinka paljon on nautittu.