Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alkoholin käyttöä normaalia

Vierailija
06.08.2017 |

Juo lähes joka ilta kaljan tai kaksi ja vkl usein alkoholipainotteisia jos ei ole minun kanssa. Jääkaapissa on on aina pari laatikkoa kaljaa. Isänsä ei hallinnut alkon käyttöä. Mietin kannattaako tätä jatlaa, jos miehestä on hyvää vauhtia kehittymässä alkon suurkuluttaja...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske miehen viikkoannokset ja vertaa riskirajaan eli 24 annosta viikossa.

Vierailija
2/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ooen kanssaan vkl voi jäädä alle ton terveydellisen haitan.

Mietin enemmän mites muilla, kuuluuko se yks kalja jokaiseen iltaan ja vkl:nakaan ei oikein voi olla ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni juo laatikon (24) olutta joka päivä ja vapaapäivinään vielä ison pullon viinaa siihen päälle...

Vierailija
4/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin enemmän mites muilla, kuuluuko se yks kalja jokaiseen iltaan ja vkl:nakaan ei oikein voi olla ilman?

Ei minusta ole normaalia jos ei kerta ilman voi olla arkipäivänä. Vaikuttaa psyykkiseltä riippuvuudelta.

Vierailija
5/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten huolestuisin jos alkaa juoda 6-8 kaljaa joka ilta työpäivän jälkeen ja viikonloppuisin perjantaina ja lauantaina enemmän kuten 12 kaljaa molempina päivinä.

Sitten ollaan jo alkoholista riippuvaisia.

Vierailija
6/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni lapsi, josta syystä pohdin, onko lapsen hyvä nähdä tuollaista "vähäistäkään" lähes päivittäistä käyttöä. Kyseessä siis uusi parisuhde.

Vierailija
7/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja ei ole aina addikti. Ja vähän kuluttava voi olla addikti.

Mistäs tuon sitten tietää?

Vierailija
8/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huom. Yksi annos on tölkkikoko 33 cl ei 50 cl.

Vierailija
9/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni lapsi, josta syystä pohdin, onko lapsen hyvä nähdä tuollaista "vähäistäkään" lähes päivittäistä käyttöä. Kyseessä siis uusi parisuhde.

Mahtaa lapset Etelä-Euroopassa kasvaa kieroon, kun vanhemmat juovat viiniä joka päivä.

Vierailija
10/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulu kaljat joka iltaan ja viikonloppuun. Romanssin arkistuessa määrä todennäköisesti nousee, kun on kato tuota stressiä josta pitää rentoutua.

Vierailija
11/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni juo laatikon (24) olutta joka päivä ja vapaapäivinään vielä ison pullon viinaa siihen päälle...

Sama täällä, ihan normaalia. Ja käy silti töissä ja hoitaa hommansa. Mikä ihmeen oikeus tämän päivän uusfeministeillä on yrittää kontrolloida miestensä juomista ja päättää yhdessa nettifoorumeilla mikä on hyväksyttävää ja mikä ei?

Vierailija
12/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miten se lapsi muka siitä kärsii? Miten saatanan sumussa te tämän päivän suomimammat elätte?

Vierailija
13/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty olemaan heittämällä vaikka kuukauden tai pari ilman, niin on addikti alkoholiin. Niin se vaan on, siihen tulee sekä henkinen addikktoituminen ja sitten myös fyysinen. Sama kun kahvinjuojilla on väsy ja pää kipeä jos ei saa aamukahvia ja päiväkahvia.

Vierailija
14/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ihan normaalia. Ja käy silti töissä ja hoitaa hommansa. Mikä ihmeen oikeus tämän päivän uusfeministeillä on yrittää kontrolloida miestensä juomista ja päättää yhdessa nettifoorumeilla mikä on hyväksyttävää ja mikä ei?

No joo... kyllä minä näitä tiedän "luovassa ammatissa". Lipittävät aamusta tosiaan tuon parikymmentäkin annosta ja tekevät työnsä kotoa käsin. 

Millään varsinaisella työpaikallahan tuo ei onnistu nykypäivänä. 

Vierailija
15/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riskiraja on niin pieni että sen täytyy olla jonkun absolutistin laatima. Perjantaina join 19 tölkkiä kaljaa. Arkisin en juo ollenkaan koska jos otan niin silloin pitää ottaa humalaan asti. Tissuttelu on itsepetosta.

Vierailija
16/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mun isäni on juonut vuosikausia yhden siiderin illassa (joskus viikonloppuna tai juhannuksena, mökillä ehkä kaksi) mutta ei sitten taas koskaan juo sitä määrää enempää. En ole ikinä nähnyt häntä humalassa.

Vierailija
17/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yhden tai kaksi kaljaa joka ilta, joskus kavereitten kanssa useamman. Humalassa olen joitakin kertoja vuodessa, joskus menee vuosia ilman humalaa. Suvussani ei ole alkoholismia, mikä taitaa olla melko poikkeuksellista Suomessa.

En tiedä erittäin laajasta tuttavapiiristäni kuin yhden joka juo vähemmän kuin minä. Tämä mies on absolutisti

Vierailija
18/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty olemaan heittämällä vaikka kuukauden tai pari ilman, niin on addikti alkoholiin. Niin se vaan on, siihen tulee sekä henkinen addikktoituminen ja sitten myös fyysinen. Sama kun kahvinjuojilla on väsy ja pää kipeä jos ei saa aamukahvia ja päiväkahvia.

Minun miehelleni viikkoa pitempi aika tekee tuskaa. Huomaa miten alkaa pinna kiristymään vähitellen ja alkaa kiukuttelu ja nälviminen. Hän ei pysty ottamaan vain paria olutta vaan hänen on "pakko" juoda humalaan asti.

Ja kyllä, mies käy normaalisti töissä.

Vierailija
19/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 annosta alkoholia oluen muodossa menee itsellänikin päivittäin. Tosin joskus ne oluet on ykköstä tai alkoholitonta. Ei niillä prosenteilla niin väliä, kunhan on olutta. Viikonloppuisin menee enemmän, ehkä 6-10. Eli olen riskikuluttaja, mutta ei kiinnosta.

Pääasia, etten tissuttele siideriä ja liho ja turpoa kuin siiderivalaat. 

Vierailija
20/39 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole normaalia jos ei kerta ilman voi olla arkipäivänä. Vaikuttaa psyykkiseltä riippuvuudelta.

Mä en voi olla ilman paahdettua ruisleipää. Onko tämäkin psyykkinen riippuvuus?

Mitä jos se tykkää kaljasta?

Jos kännää, se on eri asia, mutta kalja tai kaksi ruuan kanssa ei ole mikään ongelma, paitsi Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme