Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastava ero, kertoisitko "exän" uudelle, että meillä on seksiä edelleen?

Vierailija
06.08.2017 |

Meillä on siis käynnissä sekava erokuvio, halutaan palata yhteen ja halutaan pysyä erossa vuorotellen. Ollaan menossa terapiaan. Miehellä on ollut keväästä asti uusi tapailusuhde. Miehen kanssa silti aina välillä "selvitellään asioita" hänen tai minun kotona sängyssä, suihkussa, lattialla jne.

Miehen tapailukumppani ei tästä ilmeisesti tiedä yhtään mitään. Tuntuu hänen puolesta kurjalta tämä tilanne, mutta toisaalta on itse sekaantunut naimisissaolevaan mieheen.

Kertoisitko tälle naiselle?
Mietin tätä mutta toisaalta, mikä motiivi kertoa?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi tässä vedotaan mun itsekunnioituksen ja -arvostuksen vähyyteen? Miten mun arvoa vähentää se jos harrastan seksiä aviomieheni kanssa siitä syystä, että pidän siitä?

Teen sitä ihan omasta vapaasta tahdostani, ei hän pakota tai kiristä siihen. Ei hän valehtele, että tilanne on eri kuin se on.

Eikö tuo ole EXÄ, eikä mikään aviomies.

Eikö noilla ole pienoinen ero.

Vierailija
62/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko turun liepeillä? Montako lasta?

Ei tapahdu Turun seudulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kuopiossa?

Vierailija
64/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo toinen nainen usko vaikka kertoisit.

Kokemusta on...

Vierailija
65/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Mirva toi miesten kiusaus, ihan järkkyä touhua. Oma napa paras napa.

Vierailija
66/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kerro kaikkea. Mitäs jos alottaisit Tinderin poistolla. Nabu vaan.

Vierailija
67/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tai et. Me Sannan kaveritkin kaikki tiedetään, että mies pettää eksän kanssa. Itse hän ei vain halua tätä uskoa.

Vierailija
68/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv...minkälaisia ihmiset täällä..en kertoisi ei oo sun asia..blaablaa..petturit on pers...tä! Kerro! Mies ja sinä ootte sikoja sille naiselle. Piste.

Vierailija
69/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruukata toimia tuolla tavalla enää exien kanssa. Exät ovat menneisyyttä. Moraalitonta minusta. Sitä tämä nykyaika surullista kyllä on , täysin moraalitonta.

Vierailija
70/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kusetusta se on ap:tä kohtaan? Hänhän tietää tilanteen. Uusi ei. Hän on se jota kusetetaan.

Mies: "Paneskelen nyt toistakin naista, mutta varaan ajan terapiaan ja lupaan kyllä lopettaa sen toisen suhteen."

Ap miettii myöhemmin itsekseen, kun mies on ollut hiljaa tilanteesta: "Pitäisikö sille uudelle kertoa, että paneskellaan molemmat samaa miestä? Hmm. Mies kyllä vannoi suurilla silmillään lopettavansa sen suhteen kun pari viikkoa sitten puhuimme tästä, mutta en ole yhtään varma mikä tilanne on."

Haistan pientä kusetusta 😂

Vierailija
71/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ja en kertonut aikoinaan.

Vierailija
72/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruukata toimia tuolla tavalla enää exien kanssa. Exät ovat menneisyyttä. Moraalitonta minusta. Sitä tämä nykyaika surullista kyllä on , täysin moraalitonta.

Tiedän tapauksen, missä nainen antoi ex miehensä käydä paneskelemassa, kun sai sentään vielä näin huomiota exältään. Oli tosi pettynyt, kun vierailu loppui kuin seinään uuden naisen tultua kuvioihin. Sitten oli kamalan hyväksikäytetty olo, voi voi.

Vierailija
73/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies mikään exä ole, mutta petturi kylläkin. Tee niin kuin parhaaksi katsot.

Vierailija
74/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta seksi tippaakaan enää. Olen korviani myöten täynnä seksiä. Ihan sama. Olen mies.

Vierailija
75/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ex tämä av:n ex-mies on? Onko jo virallinen ero allekirjoitettu? Vai haahuillaanko harkinta-ajalla?

Vierailija
76/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo olisi lapseton seurustelusuhde, niin ei se entinen kuitenkaan olisi kun läheisyyttä on, ja pariterapiaa ja takaisin yhteen muuttamista suunnitellaan.

Eri asia sitten onko mies suhteen jatkamisen arvoinen. Sitä ei ulkopuolinen voi sanoa. Me tiedetään vain tuo miehen huono puoli. Nyt kyllä vaikuttaa siltä, että mies ei edes kadu kahden naisen pyörittämistään samaan aikaan ja jatkaa sitä edelleen.

Vierailija
77/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tajusi, että mies edelleen vehtaa sen toisenkin kanssa, eikä aio tehdä mitään lopettaakseen suhdetta, jossa saa vaihtelua jo totuttuun. Miehestä on mukava, kun ex nainen käy nykyisin myös tosi kuumana häneen. Antaa ex naisen näyttää tällä tavalla, että kuinka paljon hän oikeasti haluaa palata yhteen. Näin mies saa kaiken, siis vaihtelua entiseen uuden naisen myötä sekä ex naisen piristyneen seksikäyttäytymisen myötä. Aah. Eikä tarvitse edes erota.

Vierailija
78/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tajusi, että mies edelleen vehtaa sen toisenkin kanssa, eikä aio tehdä mitään lopettaakseen suhdetta, jossa saa vaihtelua jo totuttuun. Miehestä on mukava, kun ex nainen käy nykyisin myös tosi kuumana häneen. Antaa ex naisen näyttää tällä tavalla, että kuinka paljon hän oikeasti haluaa palata yhteen. Näin mies saa kaiken, siis vaihtelua entiseen uuden naisen myötä sekä ex naisen piristyneen seksikäyttäytymisen myötä. Aah. Eikä tarvitse edes erota.

Ja näin menee kevyesti ainakin vuosi. Välillä voi teeskennellä sitoutunutta alkuperäistä suhdetta, mutta samalla panna muita naisia kuinka kerkiää, kunhan välillä puhuu pehmosia alkuperäisen suhteen paikkaamisesta. Jos vaimo alkaa suuttua, niin uhkaa erolla ja panee muita taas ihan avoimesti, niin kyllä se vaimo tass ymmärtää ja antaa anteeksi, kun mies lupaa alkaa enemmän panostaa liittoon ja köy vaikka oikein tiukassa tilanteissa kerran terapiaistunnossa. Mitä pidempään tämä jatkuu, sitä tottuneemoi kynnysmatto vaimosta tulee ja sitä pienempää efforttia tarvitaan miehen puolelta monen naisen- tilanteen ylläpitoon.

Vierailija
79/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  kertoisin toiselle naiselle. Sillä jos asia ei ole ongelma ap:lle eikä miehelle, niin voi kai ajatella olevan mahdollista, että ei ehkä olisi uudellekaan naiselle.

Itse olen joka tapauksessa aina lojaali naisille, olisin tällaisessakin tilanteessa. Olen kyllä saanut huomata, että tosi monet naiset eivät ole lojaaleja. Joiltakin saa jopa haukut, että yrittää muka heidän, naisen ja pettävän miehen, suhteen rikkoa, kun kertoo että mies pettää...Kiittämättömyys on maailman palkka :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi