Mitä mieltä luunapeista?
Kommentit (9)
Ei ole sama asia kuin saako antaa ruokaa. Luunappi on fyysistä kuritusta ja luetaan väkivallaksi. Kertoo siitä, että aikuinen ihminen ei itse omaa keinoja puhua ja ohjata lasta, jos fyysiseen kuritukseen sortuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mielipidekysymys. Saako lapselle antaa ruokaa? Ihan sama asia.
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Luunappi on kasvatuskeino tai kasvatustilanteen tehostaja, jota jokainen käyttää omassa kasvatustavassaan jos tarpeelliseksi katsoo. Ruoka taas on välttämätön paha jotta pysyisi elossa. Opettele ero.
Luunappi on juurikin "välttämätön paha" että lapsesta kasvaa kunnon kansalainen eikä vanhempien hermot mene.
Olen oikein tyytyväinen että noin paljon luunappeja annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luunappi on kasvatuskeino tai kasvatustilanteen tehostaja, jota jokainen käyttää omassa kasvatustavassaan jos tarpeelliseksi katsoo. Ruoka taas on välttämätön paha jotta pysyisi elossa. Opettele ero.
Luunapit on laissa kiellettyjä
Lienee niin että vähemmänälykkäät käyttävät edelleen. Myös ne joiden mielestä väkivalta on keino muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia kuin saako antaa ruokaa. Luunappi on fyysistä kuritusta ja luetaan väkivallaksi. Kertoo siitä, että aikuinen ihminen ei itse omaa keinoja puhua ja ohjata lasta, jos fyysiseen kuritukseen sortuu.
Sillähän nykyset mukulat ovatkin ihan ongelmatapauksia esim. kouluissa kun kukaan osaa niitä ohjata ja kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luunapit on laissa kiellettyjä
Lienee niin että vähemmänälykkäät käyttävät edelleen. Myös ne joiden mielestä väkivalta on keino muiden joukossa.
Oikeudenkäynnissä tukkapölly katsottiin hyväksytyksi, koska sitä oli käytetty maltillisesti kasvatustarkoituksessa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/364843-tukkapolly-luunappi-sel…