Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastava ero, kertoisitko "exän" uudelle, että meillä on seksiä edelleen?

Vierailija
06.08.2017 |

Meillä on siis käynnissä sekava erokuvio, halutaan palata yhteen ja halutaan pysyä erossa vuorotellen. Ollaan menossa terapiaan. Miehellä on ollut keväästä asti uusi tapailusuhde. Miehen kanssa silti aina välillä "selvitellään asioita" hänen tai minun kotona sängyssä, suihkussa, lattialla jne.

Miehen tapailukumppani ei tästä ilmeisesti tiedä yhtään mitään. Tuntuu hänen puolesta kurjalta tämä tilanne, mutta toisaalta on itse sekaantunut naimisissaolevaan mieheen.

Kertoisitko tälle naiselle?
Mietin tätä mutta toisaalta, mikä motiivi kertoa?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi tässä vedotaan mun itsekunnioituksen ja -arvostuksen vähyyteen? Miten mun arvoa vähentää se jos harrastan seksiä aviomieheni kanssa siitä syystä, että pidän siitä?

Teen sitä ihan omasta vapaasta tahdostani, ei hän pakota tai kiristä siihen. Ei hän valehtele, että tilanne on eri kuin se on.

Exä on entinen aviomies, ilmeisesti sinulle merkitys on erilainen.

Vierailija
42/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi tässä vedotaan mun itsekunnioituksen ja -arvostuksen vähyyteen? Miten mun arvoa vähentää se jos harrastan seksiä aviomieheni kanssa siitä syystä, että pidän siitä?

Teen sitä ihan omasta vapaasta tahdostani, ei hän pakota tai kiristä siihen. Ei hän valehtele, että tilanne on eri kuin se on.

Vaikuttaisiko siinä vähän se että se höylää muitakin? Mitä luulet.

Enempää en viitsi rautalangasta vääntää enää, yhtään mitään - en sulle ap enkä muille.

Pitäkää tunkkinne 🙋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastava erokuvio tarkoittaa yleensä sitä, että riidellään eikä olla puheväleissä.

Te ette saa eroanne selväksi, koska aika mene paneskeluun ei puhumiseen?

Kumpi sen eron halusi?

Riidellään eikä olla puheväleissä, on vihasia tekstiviestejä, huudettuja puheluita, riitaa lasten tapaamisajoista.

Toisaalta on sitten tätä muuta.

Vuorotellen.

En ymmärrä miten tämä on tällaista, kumpikaan ei osaa lopettaa. Haluttiin molemmat erota, minä ehdotin sitä terapiaa kun tajusin, että ehkä tämä ei ollutkaan tässä.

Vierailija
44/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kusetusta se on ap:tä kohtaan? Hänhän tietää tilanteen. Uusi ei. Hän on se jota kusetetaan.

Toinen tampio.

Eikö se vähän käyttämistä ole jos höylää kahta naista. Vai mitä?

Miten aloittajaa käytetään? Hän on itse valinnut noin. Silloin se on päätös ei käyttäminen. Uutta tuossa käytetään. Itseasiassa vaatii jonkinlaista itsetuntoa hyväksyä ja jakaa mies toisen kanssa. Ei asiat ole mustavalkoisia. Kukaanhan teistä ei itse elä tilannetta eikä tiedä asioiden perimmäistä syytä saati kulkua.

Vierailija
45/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä yritetä saada ap.lle hieman SELKÄRANKAA

Vierailija
46/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä yritetä saada ap.lle hieman SELKÄRANKAA

Onkohan tuo selkäranka mitenkään tuttu asia näille hyväksikäytettäville?

Vierailija
47/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko äänitallennetta tai videokuvaa jonka voisit näyttää hänelle?

Vierailija
48/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en kertoisi. Tosin hyvin vaikea kuvitella että meillä exän kanssa olisi seksiä haastavan eron jälkeen.

Vierailija
49/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päättyi 20 vuoden avioliitto aikanaan miehensivusuhteen vuoksi - tuo kuvio oli ilmeisesti noin puoli vuotta kestänyt. Kun sain selville, halusin erota. Silloisen miehen kanssa mulla oli vastaava fwb-suhde vielä noin puoli vuotta poismuuttoni jälkeen eli kunnes tapasin sen yhden illan jutun, johon rakastuin.

Exäni jatkoi sivusuhteensa kanssa ja ovat edelleen yhdessä. Aika myrskyisä vaikuttaa suhde olevan, käyvät sitten vähän väliä pariterapioissa. Exä oli ajoittain hauskaa seuraa mutta monen tason hankaluuksiakin oli. Oon ihan onnellinen etten enää ole osallinen siinä sotkussa.

Ja joo, en kertonut eksän nyksälle. Mitä minä hänestä.

P.s. Sen viimeisen yhden illan jutun kanssa ollaan oltu kimpassa jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
50/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Täällä yksi tampio jo kyselee tallennetta siitä kun pippeli menee pimppaan 😵

Ja tämä pitäisi vissiin "näyttää" tälle uudelle naiselle 😰

Tää oli varmaan sarkasmia, mutta sitähän ei joka tampio tajua.

Vierailija
51/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂tai pyydä viereen katsomaan😂

Vierailija
52/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päättyi 20 vuoden avioliitto aikanaan miehensivusuhteen vuoksi - tuo kuvio oli ilmeisesti noin puoli vuotta kestänyt. Kun sain selville, halusin erota. Silloisen miehen kanssa mulla oli vastaava fwb-suhde vielä noin puoli vuotta poismuuttoni jälkeen eli kunnes tapasin sen yhden illan jutun, johon rakastuin.

Exäni jatkoi sivusuhteensa kanssa ja ovat edelleen yhdessä. Aika myrskyisä vaikuttaa suhde olevan, käyvät sitten vähän väliä pariterapioissa. Exä oli ajoittain hauskaa seuraa mutta monen tason hankaluuksiakin oli. Oon ihan onnellinen etten enää ole osallinen siinä sotkussa.

Ja joo, en kertonut eksän nyksälle. Mitä minä hänestä.

P.s. Sen viimeisen yhden illan jutun kanssa ollaan oltu kimpassa jo yli kymmenen vuotta.

Lisään tähän omaan viestiini että ei ollut mitään hyväksikäyttöä, halusin seksiä kun olin siihen tottunut ja eksän kanssa se oli helppoa vaikka tiesin että emme jatka yhdessä. Ne nyt oli semmosia jäähyväisiä vaan.

Vierailija
53/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on siis käynnissä sekava erokuvio, halutaan palata yhteen ja halutaan pysyä erossa vuorotellen. Ollaan menossa terapiaan. Miehellä on ollut keväästä asti uusi tapailusuhde. Miehen kanssa silti aina välillä "selvitellään asioita" hänen tai minun kotona sängyssä, suihkussa, lattialla jne.

Miehen tapailukumppani ei tästä ilmeisesti tiedä yhtään mitään. Tuntuu hänen puolesta kurjalta tämä tilanne, mutta toisaalta on itse sekaantunut naimisissaolevaan mieheen.

Kertoisitko tälle naiselle?

Mietin tätä mutta toisaalta, mikä motiivi kertoa?

En kertoisi, koska ei olisi mun asia kertoa. Se on miehen asia ja viisainta olisi, että hän panisi tapaiilusuhteen poikki kunnes teidän tilanteenne on selvä. 

Älä sotke tuohon ulkopuolista, vaikka mies onkin tehnyt niin.

Epäilen, että motiivisi voisi olla se, että haluat kiusata miestä, josta et tiedä haluatko erota vai et. 

Vierailija
54/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko turun liepeillä? Montako lasta?

Vierailija
55/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kuvio.Eikä ex-miehesi saa kovin kummosta seksiä uudelta naiseltaan? Miten uskaltaa ottaa riskin pettämällä tätä? Jos nainen saa tietää voi nainen haluta erota ja mies menettää tämän.Ei ex- miehesi vaikuta kovin kiintyneeltä tähän uuteen naiseen.

Vierailija
56/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on seksiä, on teillä muutakin.

Teet niinkuin susta parhaalta tuntuu.

Ketjussa en ymmärrä näitä haukkujia. Luulette automaattisesti aloittajan ja hänen miehensä olevan tunteettomia. Aloittajan kirjoituksista päätellen näin ei kuitenkaan ole, vaan lämpimiä tunteita vielä kytee kummallakin ja siksi ero ei onnistu. Ehkä he saavat vielä käytyä asiat niin, että joko palaavat yhteen tai eroavat sovussa. Uuden kannalta harmi sinänsä, että häntä ns. kusetetaan. Elämää ei sen enempää on kaikki tää koita ymmärtää!

Vierailija
57/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinun asiasi ole kertoa, mutta voit toki vaatia miestäsi kertomaan asioiden todellinen laita.

Vierailija
58/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sillä naisella on herpes? Kohta on sullekin

Vierailija
59/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ap vaan reikänä oloa. Ei mulla muuta.

Vierailija
60/79 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ei tätä uutta naikkosta teidän liitto ja panemiset haitannut aluksikaan. Miksi sitten nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi