Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hymyilette koko ajan, miksi?

Vierailija
06.08.2017 |

Kysymys otsikossa. Hymyilkää rauhassa, mutta näyttää epäilyttävältä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sylvi kirjoitti:

Hymyilen,koska olen onnellinen ja näytän paremmalta hymyillessäni. Katsoppa itekkin peiliin, hymy kaunistaa!

Sama. Kun joskus kysytään tunteeko joku minut kaikki vastaa: se nainen jolla on kaunis hymy:) Sama tyttärelläni, hänen hymynsä sulattaa kaikki. Muusta ulkonäöstä viis, hymy on se mikä huomataan.

Ehkä joskus peitän sillä epävarmuuttani mutta olen työssäni huomannut että asiat hoituvat paljon paremmin kun olen hymyilevä. Kukaan ei pysty sanomaan pahasti vastaan vaan keskusteluyhteys syntyy helpommin.

Mielummin näin kuin aina naama norsunv:lla

Vierailija
22/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily on jees mutta hymyilettekö siellä paskahuussissakin tai nukkuessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalassa tanssihousut, eikä muut tiedä sitä - pistää pakostakin hieman hymyilyttämään...

Vierailija
24/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta kun hymyileminenkin on nykyään ongelma.

Vierailija
25/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tuli SUOMALAINEN kysymys:)

-siksi varmaan jotta sua jurppis senki norsunv...unaama)))

Vierailija
26/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa. Hymyilkää rauhassa, mutta näyttää epäilyttävältä.

Suvaitsevaiset yleensä hymyilevät maireasti, vaikka asia olisi kuinka vakava.

Vierailija
27/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile känkkäränkkä itsekin hymyilyä. Se tarttuu, se parantaa mielialaa ja antaa sinusta valoisamman kuvan muillekin.

Känkkäränkkänä ei ole kiva olla, se on monilla osa kasvua muttei siihen kannata jämähtää. Ei se elämä kenellekään ole helppoa, jokainen etenee omaan tahtiinsa. Kannattaa kokeilla elämän katselua eri kulmista, vaihdella filtterin sävyjä ja niin löydät oman selviytymistapasi. 

Vierailija
28/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalassa tanssihousut, eikä muut tiedä sitä - pistää pakostakin hieman hymyilyttämään...

Vierailija
29/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, mutta komppaan siinä mielessä että hymy on mielestäni kaunein ja aidon oloinen kun se tulee kasvoille yllättäen, tai esim. Kohdatessa joku ihminen tai kiva juttu.

Näistä tauotta hymyilevistä tulee kieltämättä mieleen että hymyilevät kolmen kilon paskapökälettä vääntäessäänkin. Sori nyt.

Vierailija
30/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen hymyilin paljon, kunnes töissä siitä sanottiin. Sitten lopetin. Tajusin että muut pitää mua yksinkertaisena. 30-vuotta ehdein! Nyt tekisi persettä näyttää, kun vihaan niin paljon ihmisiä 😅

Mikä vitun 30-vuotta?

30-vuotiaaksi olin hymyilevinen. Nyt hymyilen vaan kotona.

Ja oikeesti, jos et totakaan ymmärtäny. Saatana ku oikeesti sueppaa ihmiset! Vihaaaaaaaaan.

Vierailija
31/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen hymyilin paljon, kunnes töissä siitä sanottiin. Sitten lopetin. Tajusin että muut pitää mua yksinkertaisena. 30-vuotta ehdein! Nyt tekisi persettä näyttää, kun vihaan niin paljon ihmisiä 😅

Mikä vitun 30-vuotta?

Joillain on vain peruskoulu suorittamatta, sille ei voi mitään.

Vierailija
32/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva hymyileminen kertoo mielestäni siitä, että menneisyydessä on tapahtunut jotain kauheaa. Ihminen on traumatisoitunut, epävarma ja hukassa.

Vierailija
33/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin AA:sta Korkeimman Voiman. Kyllähän se pistää naurattamaan.

Vierailija
34/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi voi myös aiheuttaa sellaista.

Vierailija
35/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min oikea suunpieli roikkuu vähän halvauksen takia. Yritän nostaa hymyilemällä sitä vähän ylöspäin.

Vierailija
36/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily on jees mutta hymyilettekö siellä paskahuussissakin tai nukkuessa?

Kyllä, usein tulee hymyiltyä myös paskahuussissa, ja kuulemma nukkuessakin usein hymyilen. Hymyilen usein myös esim. ollessani yksin kävelylenkillä tms. ja joskus myös pyrskähtelen ihan ääneen nauramaan. Ja yksinään hymyileminen / nauraminenhan johtuu siitä, että ajattelee hauskoja ja mukavia asioita. Hymyilemisen lisäksi siis myös nauran todella paljon ja äänekkäästi, minä syntinen ihminen :). Eikä mitään väliä, vaikka minua pidettäisiin vinksahtaneena tms.

En kuitenkaan ajatellut ruveta olemaan väkisin naama norsun hitusvinkulalla, jotta sopeutuisin paremmin tähän suomalaiskansalliseen massaan ja vaikuttaisin ulospäin "normaalimmalta". :)

Vierailija
37/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun 30-vuotta?

No se kirjoitti myös "ehdein", mitä voi odottaa?

Vierailija
38/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kesätyöpaikassa teini-iässä mulle sanottiin, että asiakkaat varmasti pelkää mua, kun näytän koko ajan vihaiselta. Sen vuoksi koetan pitää semmoista kevyttä hymyä kasvoilla koko ajan, koska uskon siten näyttäväni normaalilta.

Nykyisessä työssäni hymyilen paljon, koska tykkään siitä ja koska hymy saa asiakkaatkin hyvälle tuulelle. Ja asiakkaan hymy taas tarttuu minuun. :) Jos se ensimmäinen hymy onkin vähän tekohymy, niin pian se muuttuu oikeaksi. Olen huomannut, että jos joudun kovasti keskittymään johonkin tekemiseen ja tilanteesta on rentous kaukana, niin silloin kasvoni valahtavat jonkinlaiseen bulldog-ilmeeseen. Se varmasti oli myös se pelottava ilme kauan sitten kesätöissä...

Vierailija
39/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöheinä auttaa tahtomattakin

Vierailija
40/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun 30-vuotta?

No se kirjoitti myös "ehdein", mitä voi odottaa?

Kannattaa katsoa myös vastausviestinsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan