Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hymyilette koko ajan, miksi?

Vierailija
06.08.2017 |

Kysymys otsikossa. Hymyilkää rauhassa, mutta näyttää epäilyttävältä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassako?

Vierailija
2/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelevät omaa yksinkertaisuuttaan ja epävarmuuttaan. Näitäkin on. En nyt kuitenkaan väitä,että kaikki alati hymyilevät ovat yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokeri.

Vierailija
4/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen,koska olen onnellinen ja näytän paremmalta hymyillessäni. Katsoppa itekkin peiliin, hymy kaunistaa!

Vierailija
5/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bitch resting face, en jaksa pahoja katseita jos olen perusilmeellä, varsinkin väsyneenä.

Vierailija
6/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sylvi kirjoitti:

Hymyilen,koska olen onnellinen ja näytän paremmalta hymyillessäni. Katsoppa itekkin peiliin, hymy kaunistaa!

Kiva nimimerkki!

Vierailija
7/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen.

Vierailija
8/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan ihmisiä joilla on hymy kasvoillaan aina. Tunnen tälläisiä jotka yksin kävellessäänkin ovat vieno hymy kasvoillaan, näin ollut sen 25 vuotta kun tunnettu. Miltä he näyttävät vihaisena, surullisena..?

No ei siinä mitään, mutta onko se hymyily luontaista?

Vierailija
9/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa elämää.

Vierailija
10/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hymyilin paljon, kunnes töissä siitä sanottiin. Sitten lopetin. Tajusin että muut pitää mua yksinkertaisena. 30-vuotta ehdein! Nyt tekisi persettä näyttää, kun vihaan niin paljon ihmisiä 😅

Vierailija
11/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

* mieli

Vierailija
12/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa, mulla on syytä hymyillä. Jurota sä ihan rauhassa, ei kiinnosta.

Vierailija
13/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bitch resting face, en jaksa pahoja katseita jos olen perusilmeellä, varsinkin väsyneenä.

Voit kirjoittaa ihan vain suomea. Olemme suomalaisia ja samoin palsta. Ei tarvitse yrittää olla KHUUL miXaamalla englantia ja suomea.

Vierailija
14/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun luontainen ilme. Samoin kuin jollain se norsunvit*u.

Vierailija
15/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen itsekin kaupan kassalle, tervehtiessäni, jutellessani jollekulle. Tarkoitan tälläistä kävelen kadulla yksin/ olen kaupassa/ haravoin pihaa- ja hymyilen vienosti 24/7.

Eivät nämä tuntemani ole yksinkertaisia ihmisiä, mutta ei heistä kyllä erota onko se hymy iloa vai mitä. Ap

Vierailija
16/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen yksin kadulla kävellessäni, koska ajattelen mukavia asioita. Välillä jopa nauran. Voi kauhea.

Vierailija
17/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän välillä lähinnä töissä väkinäistä pientä hymyä naamalla, koska perusilmeeltäni näytän ilmeisesti vihaiselta/masentuneelta/mulkulta. On todella raskasta, kun AINA joutuu varomaan omaa naamaansa. En ole vihainen, en surullinen tai vittumainen, mutta näin minusta 98% ajasta luullaan. Siksi yleensä olen selkä muihin päin töissä tai vaihtoehtoisesti feikkihymyilen. Raskasta. Saisipa työn jossa saisi olla yksin vittumaisen naamansa kanssa.

Vierailija
18/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on minun luontainen ilme. Samoin kuin jollain se norsunvit*u.

Kiitos tästä vastauksesta! Ap

Vierailija
19/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen hymyilin paljon, kunnes töissä siitä sanottiin. Sitten lopetin. Tajusin että muut pitää mua yksinkertaisena. 30-vuotta ehdein! Nyt tekisi persettä näyttää, kun vihaan niin paljon ihmisiä 😅

Mikä vitun 30-vuotta?

Sulla ei varmaan ole tätä hymyilyongelmaa?

Vierailija
20/58 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun 30-vuotta?

Sulla ei varmaan ole tätä hymyilyongelmaa?

Olisin itse voinut kirjoittaa tuon lainatun viestin, mutta repesin tälle silti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi