Onko mammat unohtanu Robinin? :D
Tuli yhtäkkiä mieleen et harvon näkee Robin-aiheisia ketjuja nykyään, yhteen aikaan oli lähes jokapäiväistä nämä Robin -ketjut.
Vai onko joku Robin hullu läksinyt palstalta? :D
Kommentit (28)
Ei nyt kesä aikaan oo tullu mitään uutta, ei edes vissiin Seiska-juoruja niin mitä mammat kirjottelis :D
Pitikö sun muistuttaa? Olin just unohtamassa...
Robin pitkästä aikaa seiskalla; Pesee itse autoaan!
Uutisten taso taas 10+
Vierailija kirjoitti:
Robin pitkästä aikaa seiskalla; Pesee itse autoaan!
Uutisten taso taas 10+
Tätä jos on tämän hetken uutistulva Robinin liittyen niin jo on kumma, ettei keskusteltavaa ole :D
Määki olin jo melkein unohtanu koko Robinin :D
Komistuu näemmä edelleen...
Eikö siitä Hula hulasta kohistu vielä kesän alussa..Nyt on ollu hiljasta :D
Oi, ai Robin pesee itse autonsa? Jotenkin ihanan maanläheistä, taas nousi pisteet :)
Tällähän palstalla julkkisten haukkuminen on se yleisin puhetapa, Robinista taas harvoin on esim. Seiskassa mitään paheennusta aiheuttuvaa juttua, nii ei mammat sitten oikein innostu
Vierailija kirjoitti:
Komistuu näemmä edelleen...
Mistä sä sen komistumista seuraat jos olit lähes unohtanu?
Vierailija kirjoitti:
Tällähän palstalla julkkisten haukkuminen on se yleisin puhetapa, Robinista taas harvoin on esim. Seiskassa mitään paheennusta aiheuttuvaa juttua, nii ei mammat sitten oikein innostu
Robin ku kirjottelis törkeitä sisäpiireissä ja se paljastuis niin alkas täälläkin juttua riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komistuu näemmä edelleen...Mistä sä sen komistumista seuraat jos olit lähes unohtanu?
No olin lähes unohtanu mut tän ketjun myötä sit innostuin käydä pitkästä aikaa kurkkaaa Robinin instaa ym, siitä tämä havainto :D
Robin ei ole enää hetkeen ollut sakkolihaa, mammojen kiinnostui katosi tasan silloin kun siitä tuli "liian vanha".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin ku kirjottelis törkeitä sisäpiireissä ja se paljastuis niin alkas täälläkin juttua riittää.
Sitä ootellessa...
Vierailija kirjoitti:
Robin ei ole enää hetkeen ollut sakkolihaa, mammojen kiinnostui katosi tasan silloin kun siitä tuli "liian vanha".
No höpö höpö. Ehkä inttelyt siitä saako Robinia ees vilkasta sillä silmällä on nyt vähentyny.
Se on ollu nyt liian kilttinä. Ei oo tullu uutta vihjailevaa musavideota/biisejä, joista Marjatta Räty tai joku vois vetää hernettä nenään.
Eiks se oo jo kohta 19v, eihän ole enää mikään pojjankloppi!
Vastikään seiskassa oli sellanen juttu et nää miss helsinki(?) kisaajien piti vastava kiss, kill, marry -haasteeseen ja Robin oli yks vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo jo kohta 19v, eihän ole enää mikään pojjankloppi!
Vastikään seiskassa oli sellanen juttu et nää miss helsinki(?) kisaajien piti vastava kiss, kill, marry -haasteeseen ja Robin oli yks vaihtoehto
Melko hyvät oli vaihtoehdot näköjään. Ela, Cheek ja Robin. Kaks ällöä setämiestä ja yks ihan miellyttävä, mutta noillekin melkeen liian nuori.
Se vaan oli sillon Vain Elämää -aikoihin niin pinnalla. Ei ole varmaan nyt mitään uutta puitavaa kyseisestä artistista 8)