Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Vuosaari Helsingissä on?

02.04.2006 |

Kannattaako sinne mokuperheen muuttaa? Hyviä ja huonoja puolia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:llä paikkaa niin haukutaan.

Vierailija
2/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosaari on ihana paikka asua kun pysyttelee erossa nuorison porukoista, on hieno meri ja ulkoilumahdollisuudet kuitenkin kauppakeskus lähellä, metro.

kannatan vuosaarta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5554249&p=&mpage=1&tmode=…

Meidän perhe kun muutama hetki sitten oli muuttamassa niin kyselin paikoista. Ja Vuosaari sai monenlaista arviota tuossa ketjussa. Mies ei meillä halunnut (enkä kyllä minäkään) muuttaa " liian" monikulttuuriseen paikkaan, koska kuulimme, että siellä on aika rasististakin. Nyt siis majaillaan Kurkimäessä ja täällä on ihanan rauhallista ja tarpeeksi värikästä!

Vierailija
4/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuossa linkittämässäsi keskustelussa olit puhunut kaupungin asunnosta. Niin saitteko/haitteko kaupungilta asuntoa?

Vierailija
5/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit...

Meillä siis olisi ollut tuo vanha kämppä toukokuun loppuun asti käytettävissä, joten eivät kai ole minään kovin kiireellisenä hakemustamme pitäneet. Tähän päivään mennessä ei ole minkään sortin yhteydenottoa tullut. Samantien heimikuussa haettuamme saimme HOASilta opiskelija-asunnon ja tuo toinen kaupungin hakemus pitäisi vissiinkin peruuttaa...

Vierailija
6/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tykännyt kauheesti ja itse ehdottikin sinne muuttoa. Ainakin tuhat kertaa rauhallisempi paikka kuin Kallio, missä ennen asuimme. Vuosaarikin on tosin iiisoo paikka, alueita on erilaisia. Oon ymmärtänyt, että Rastilan puolella on rauhattomampaa.

Etenkin kesällä Vuosaari on ihan huippu paikka, kaupungin parhaat ja siisteimmät rannat! (ainakin mun mielestä :-)) Palvelut lähellä ja hyvä uimahalli. Ei tarvii omistaa autoa. Ja kivaa, että on kaikenlaisia ihmisiä. Meillä ei oo ollut minkäänlaisia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän