Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köynnistin juuri perheen OMAN auton

Vierailija
27.05.2024 |

Velkaa on nolla euroa siitä. Että näin meillä. 😺

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No köynnistyikö hyvin?

Vierailija
2/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ihan omani, kun puolisolla on omansa. Eikö Teillä ole varaa kahteen autoon? Arkenne mahtaa olla melkoista "minä tarvitsen tänään autoa illalla, ota sinä huomiseksi kunhan heität minut töihin ensin"-sekoilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksen todellisia syitä

- Paine päästä koulutusputkessa eteenpäin on jo alakoulussa, yläkoulussa paine korostuu, koska keskiarvorajat on jäätävät

- Lukiossa ei voi töpätä mitään, koska koko ajan pitää keskittyä siihen, että pääsee jatko-opiskelemaan

- Opiskelupaikka pitää löytää kerrasta, koska ensikertalainen voi olla vain kerran

- Jättimäiset koulut, jossa nuori hukkuu täysin oman onnensa nojaan

- Ei edes kouluterkkoja

- Säästötoimet, jotka kohdistuvat lapsiperheisiin ja nuoriin

- Vaikea päästä työelämään kiinni

- Asenteet lapsia ja nuoria kohtaan todella vihamieliset

- Vaatimukset ja paineet kovia

Vierailija
4/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä ihan omani, kun puolisolla on omansa. Eikö Teillä ole varaa kahteen autoon? Arkenne mahtaa olla melkoista "minä tarvitsen tänään autoa illalla, ota sinä huomiseksi kunhan heität minut töihin ensin"-sekoilua?

Meilläpä on varaa kolmeen. Kummallakin oma henkilöauto ja lisäksi pakettiauto.

Vierailija
5/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asuvat, työskentelevät ja harrastavat sellaisella alueella, että yhdellä autolla pärjää (tai jopa ilman autoa). Meillä on kumppanin kanssa nyt 2 v ollut vain yksi auto eikä kertaakaan ole jouduttu säätämään ylimääräistä tästä johtuen. Mahdollisesti tilanteiden muuttuessa hankitaan sitten toinen, mutta nyt pärjätään näin vallan mainiosti.

Ja auto on nimenomaan hankinta mitä ei kannata tehdä velaksi. Ostetaan sellainen mihin käteisvarat riittää.

Vierailija
6/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenne on niin onnellinen erinomaisuudestaan, että taas on miehen aika tehdä kurkipotkuja pihalla!

Vierailija
7/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on varaa kolmeen. Kummallakin oma henkilöauto ja lisäksi pakettiauto.

Toenperrään ku kehumaan aletaan niin meillä neljä henkilöautoa ja matkailuauto.  Nyt tosin liikennekäytössä vaan kaksi henkilöautoa ja matkailuauto.  Traktorimönkijällä käyn kaupassa.

Vierailija
8/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on niin hyvät välit pankinjohtajaan, että saan ajaa pankin autolla. =D

Vierailija
9/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, onnea sinne! Sinusta selvästi tuntuu kivalta että viimeinkin on oma auto.

Vierailija
10/10 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa on niin hyvät välit pankinjohtajaan, että saan ajaa pankin autolla. =D

Mutta minä joudun korjaamaan pankinjohtajan autoa.  Talbot Horizont, on ostanut sen uutena luultavasti käteisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi