Yli kolmekymppiset odottajat
Hei!
Onkohan tällaista ryhmää vielä perustettu, ainakaan en löytänyt :)
Olisi kiva jakaa ajatuksia ja kokemuksia muiden vähän vanhempien odottajien kanssa.
Olen itse 34-vuotias esikoista viikolla 17 odottava tuleva mamma. Ehdin täyttää 35 ennen lapsen syntymää. LA on joulukuun 3. päivä.
Olen yhden tuulimuna-raskauden vuoden alussa kokenut. Se havaittiin onneksi jo tosi aikaisessa vaiheessa viikolla 8.
Hämmentävä kokemus tämä kyllä on! Kaikki on ihan uutta ja jännittää kovasti, miten äitinä onnistun, minä kun en ole lainkaan sellanen äiti-tyyppi :) Lapsi on toivottu ja unelmien täyttymys mutta kai nämä pelot ja jännitykset kuuluu raskauteen :)
Juhannusterveisin, Tiina ja napero 16+5
Kommentit (6)
Täällä esikoistaan odottava 36v ja kyllä on niin epätodellinen olo ettei oo tosikaan... lapsi on toivottu ja rakastettu!!! Mulla la vasta 7.2.2013 mutta ajattelin silti vastaa!!
Mulla on suuri huoli siitä että mitä saan syödä ja mitä ne ku oon rv 7+2 tänään... ja ekaa neuvolaa odottaessa ei kyllä aika kulu ei sit millään :)
Millasia oireita teillä oli alkuraskaudessa?? Mulla ei oomitään muuta ollu kun törkee väsymys ja hervoton nälkä (2h välein)!!! Vielä ei muuta ole ollut ja toivottavasti ei tuliskaan pahoinvointia!!!! Mutta näillä eväin jatketaan tyytyväisenä eteenpäin!!!
Onnellista odotusta teille molemmille!!!
Ja onnea vielä perheenlisäyksestä!!!
Täällä vastaa kolmatta lastaan odottava äippä 34 v. ja kaikki syntyneet yli 30 v. (-09 ja -11 ja tuleva La 8.1.13) Mulla mennyt hyvin nää raskaudet. Nyt kyllä aika väsy ja laiska välillä no kolmas tulossa niin onhan siinä menot jo tuplaantunu kohta triplaa ;)
Heippa!
Mulla ikää jo 37 vuotta ja kolmas ois tuloillaan helmikuun viimeinen päivä! Elikä ihan alussa vasta. Ensimmäinen syntyi 2008 ja toinen 2009. Vauhtia tulee siis riittämään:)
Täälläkin yks 30v(ehdin täyttää 31v ennen kuin kolmas lapsi syntyy)=) Lapset nyt 6 ja 7 mut vauvan synnyttyä 7 ja 8v=)
Laskettuaika 13.2. Ja nyt rv 6+5.
35v neljättä odotteleva =)laskettuaika näillä näkymin tammikuun puolivälissä(tänään ensimmäinen neuvola)aikaisemmat lapsukaiset ovat syntyneet 2004,2006 ja 2011(kaksi tyttöä ja poika)
Heippa ja onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä :)
Itse olen 33v kolmatta lasta odottava. Itsekään en ole perus-lässyttävä hiekkalaatikolla viihtyvä äiti, mutta hyvin nuo kaksi edellistä ovat jo kohta 12v ja 4v ihan fiksuiksi kasvaneet.
Hyvin sinullakin tulee menemään. Pelkotiloja on tässä myös itselläkin vaikka pitäisi olla tuttua ja turvallista mutta jokainen lapsi on yksilö, koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää.
Meillä joulukuussa lapsen saavilla on oma ryhmä. Siellä linkki myös suljettuun ryhmään. Meitä on siellä monta, ikähaitari 20-30+, niin esikoista kuin neljättäkin odottavia.
Käyhän kurkkaamassa :)