Voiko nainen olla liian "hyvän näköinen" syy miksi miehet ei lähesty/ pyydä treffeille
Paitsi tietty jännämiehet/ pleijerit :P Mutta tarkoitan nyt ihan normaaleja kilttejä miehiä. Voiko naisen kauneus olla este ettei uskalleta lähestyä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne!
Omasta mielestäni en ole kovinkaan kaunis tai edes viehättävä ja sen lisäksi olen todella ujo, jonka takia en ketään kiinostavaa miestä uskalla itse lähestyä. Nyt tinderiä kokeiltuani, olen huomannut, että miehet treffeillä ihmettelevät, miten voin olla tinderissä , kun olen heidän mielestään mukamas niin hyvän näköinen. Itse olen täysin hämmentynyt tästä ja tietysti ensimmäisenä mieleeni on tullut, että haluavat vain sitä tiettyä ja että siksi niin sanovat, että luultavasti sanovat saman kaikille. Mutta juteltuani tuttavani kanssa (mies puolisen) hän sanoi että ei ikinä uskaltaisi lähestyä minua baarissa, jos emme entuudestaan tuntisi, ulkonäköni vuoksi etten mukamas olisi hänen "tasoisensa".
t. aloittaja
Monet naiset vertaavat itseään kuuluisiin superkauniisiin naisiin ja rupeavat tuntemaan huonommuutta, kun eivät ole yhtä kauniita.
Tavisnaiset ovat ihan oikeasti vähintään kauniita. Kyse on monella juuri tästä, että jos en näytä siltä ja tältä, olen ruma. Lopettakaa tuo itsesääli.
Todennäköisesti aloittaja on perushyvännäköinen nainen, jolle riittäisi kyllä miehiä, mutta hänen(kin) itsetuntonsa tarvitsisi vain vähän lift-uppia.
Itsetunnosta nämä asiat hyvin hyvin usein ovat kiinni.
Sinä olet kaunis.
Voi elämä mitä akkojen lässytystä. :D Et voi olla selvin päin, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne!
Omasta mielestäni en ole kovinkaan kaunis tai edes viehättävä ja sen lisäksi olen todella ujo, jonka takia en ketään kiinostavaa miestä uskalla itse lähestyä. Nyt tinderiä kokeiltuani, olen huomannut, että miehet treffeillä ihmettelevät, miten voin olla tinderissä , kun olen heidän mielestään mukamas niin hyvän näköinen. Itse olen täysin hämmentynyt tästä ja tietysti ensimmäisenä mieleeni on tullut, että haluavat vain sitä tiettyä ja että siksi niin sanovat, että luultavasti sanovat saman kaikille. Mutta juteltuani tuttavani kanssa (mies puolisen) hän sanoi että ei ikinä uskaltaisi lähestyä minua baarissa, jos emme entuudestaan tuntisi, ulkonäköni vuoksi etten mukamas olisi hänen "tasoisensa".
t. aloittaja
Toi on tosi noloa. Miten sä vielä olet sinkkuna eikä joku sun tasoinen ole jo napannut? Tai miksi sä et kelpuuta noita miehiä vai et kelpaa heille kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nettirunkkari-pelimiehet eivät uskalla. Oikeat pelimiehet kyllä lähestyvät kauniita naisia.
Ja entäs ne tavalliset miehet sitten? Niistä tavallisista miehistä juuri olikin kysymys, ei pelimiehistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle..miten paljon matchejä sinulle tulee siinä Tinderissä?sehän perustuu oikeastaan vaan ulkonäköön.Siitä pystyt kyllä jo päättelemään oman tasosi.Minulle tulee paljon matchejä ja paljon treffipyyntöjä.Olen ollut kauneuskilpailuissa ja tehnyt mallintöitä.
Painatko sydäntä jokaisen kohdalla? Minä nimittäin painan hyvin harvoin ja suurimmasta osasta niistä tulee match.
Toki jos jokaisen kohdalla painaa sydäntä niin tuleehan niitä matcheja 😄
Eli ei tästäkään voi päätellä mitään, sori.
Mies voi ajatella ettei paukut riitä ja turhaa haaskaa energiaa... Hyvännäköisellä naisella on kuitenkin tarjontaa mistä valita :)
Kerroin ap:n ongelmasta omalle miehelleni ja hän totesi, että totta kai nainen voi olla pelottavan kaunis - siis miehetkin pelkäävät pakkeja.
Toinen syy, miksei baarissa lähestytä voi olla se, että nainen ujoutensa vuoksi välttelee katsomasta tai hymyilee tosi niukasti, minkä mies voi helposti tulkita ylpeydeksi, nuivaksi luonteeksi tai kylmyydeksi. Kaunis ja kopea ei houkuta kokeilemaan lähempää tuttavuutta.
Siispä ujo nainen, hymyile baanalla!
Naisella voi olla niin paljon valovoidetta, että mies kirjaimellisesti häikäistyy, eikä kykene lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin ap:n ongelmasta omalle miehelleni ja hän totesi, että totta kai nainen voi olla pelottavan kaunis - siis miehetkin pelkäävät pakkeja.
Toinen syy, miksei baarissa lähestytä voi olla se, että nainen ujoutensa vuoksi välttelee katsomasta tai hymyilee tosi niukasti, minkä mies voi helposti tulkita ylpeydeksi, nuivaksi luonteeksi tai kylmyydeksi. Kaunis ja kopea ei houkuta kokeilemaan lähempää tuttavuutta.
Siispä ujo nainen, hymyile baanalla!
Minä ujo ja nätti nainen haluan miehen joka on se rohkea ja peloton. En samanlaista hissukkaa kuin itse olen.
Ei voi olla liian hyvännäköinen. Ensinnäkin kauneus on katsojan silmissä. Toisekseen se, ettei lähestytä todennäköisesti johtuu siitä, että annat itsestäsi vaikeasti lähestyttävän / epävarman / ilottoman / liian vaativan / kylmän / mielenkiintoa herättämättömän / liian ujon vaikutelman. Näitä aloituksia on täällä ollut useamman kerran aiemminkin, joissa nainen ajattelee, että "olen varmaan liian kaunis, siksi miehet ei lähesty". Joo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne!
t. aloittaja
Toi on tosi noloa. Miten sä vielä olet sinkkuna eikä joku sun tasoinen ole jo napannut? Tai miksi sä et kelpuuta noita miehiä vai et kelpaa heille kuitenkaan?
Anteeksi, mutta mikä tossa mielestäsi on noloa?
Se että käy muutamilla treffeillä, ei tarkoita että pitäisi heti alkaa seurustelemaan. Se ettei ole löytänyt VIELÄ itselleen sopivaa paria, ei tarkoita että itsessä tai siinä treffi seurassa olisi mitään vikaa, ei vain välttämättä esim. kemiat kohtaa tai elämän tilanteet kohtaa syitä on monia. En halua seurustella vain seurustelun takia, vaan löytää ihmisen jonka kanssa viihtyy ja on hyvä olla. Mielestäni sun kommentti on nolo ja lapsellinen.
Oon ite huomannut, et mitä kauniimpi ja itsevarmemman näkönen nainen, sen helpompi pokata. Johtuu just siitä, et muut ei uskalla lähestyä sitä ja usein ne luulee että on rumia tai jotain. Yleensä noi ns ylpeen näköset naikkoset ei oo ylpeitä, vaan ujoja. Suurin osa tosi mukavia ja herttaisia . Puss kaikille kauniille naisille:)
Kyllä itse ainakin en jaksa lähestyä ns. liian hyvännäköisiä naisia. Kilpailu on kovaa ja minua kovatasoisempia miehiä piisaa, olen siis rehellinen itselleni. Lisäksi kilpailua olisi vaikka päätyisi suhteeseen kanssani, enkä kaipaa sellaista - tiedättehän - haluan taviksen, koska itsekin olen tavismies.
Ja suhde toimii parhaiten kun kumpikin on ns. samaa tasoa.
Itse olen töissäkäyvä mies ihan hyvälää koulutuksella. En edes katso kauniita naisia, koska tiedän että minulla ei ole mitään mahiksia heidän kanssa niin he ovat minulle kuin ilma.
Olen kysynyt syytä tähän ilmiöön ja saanut vastauksen, että miehet pelkäävät kauniita naisia.
Ulkonäkö nousi myös keskustelun aiheeksi pitkän seurustelusuhteeni päätteeksi. Mies kirjoitti minulle kaipaavan kirjeen eromme jälkeen. Sanoi olevansa ihan hukassa ilman minua, mutta luetteli kaikki konkreettiset vartalonkohdat mitä jäi kaipaamaan. Ei sanaakaan vuosien seurustelun aikana, että olisin hyvä ihminen. Päinvastoin, nukkuma-ajoista laktoosi-intoleranssiin kaikki oli ihmeteltävän omituista.
Nyt hänellä on seuraava nainen ja ikävöi kuitenkin minua.. Hän ei koskaan tajunnut olevansa tavallisen naisen kanssa tekemisissä vaan vaati täydellisyyttä.
Todella kauniit naiset saavat niin paljon huomiota, ettei itsellä ole ainakaan mitään syytä lähestyä heitä yhtenä muiden joukossa.
Totta kai. Ja varmaan myös toisin päin jos mies on jumalattoman komea. Jos/kun itse on tavallinen niin eihän sitä usko että toinen näkisi mitään kiinnostavaa siinä Pertti Perusinsinöörissä tai Hilja Harmaahiirulaisessa.
Yksi todellinen kaunotar vonkasi minua n. 30 vuotta sitten kun olin 18 ja hän 15. En lämmennyt. Nyt ei enää olisi saumoja mutta lämpenisin kyllä ;) Kaiholla Tanjaa muistellen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Mies ajattelee että kun ei saa niitä vähemmän viehättäviäkään niin ei ole järkeä yrittää niitä viehättävämpiäkään naisia.
Kiitos kun vahvistit, että me vähemmän kauniit olemme aina kakkosvaihtoehtoja teille miehille. Ei ihme että ajatuskin seurustelusta kammottaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Mies ajattelee että kun ei saa niitä vähemmän viehättäviäkään niin ei ole järkeä yrittää niitä viehättävämpiäkään naisia.
Kiitos kun vahvistit, että me vähemmän kauniit olemme aina kakkosvaihtoehtoja teille miehille. Ei ihme että ajatuskin seurustelusta kammottaa minua.
Älä välitä. Niin me vähemmän komeat miehetkin olemme aina kakkos tai kolmosvaihtoehtoja teille naisille. Samassa veneessä ollaan.
Omat kolrmukset kauniista naisista on huonot, friendzonelle pistetään ja sit surutta pistetään avunpyyntöjä ilman vastapalveluita. En usko että näin 4kymppisenä (suhteessa onnellisesti) viitsin edes puhua kovin hyvännäköisille naisille. Ennakkoluuloja, mutta kokemusperäisiä.
Totta kai voi. Ei ole kiva saada pakkeja kauneimmalta koskaan näkemältään naiselta. Mieluummin pitää yllä kuvitelman siitä että meistä voisi tulla joskus jotakin, vaikka oikeasti tietää ettei voi...