Tosi hyvää jos laittaa jugurttia ja hunajaa, kukaan maistanut?
Ensin paksua jugurttia pohjalle sellainen reilu annos, mielellään kreikkalaista tai turkkilaista. Ei kevyttä vaan kunnon rasvaista ihanaan erämaista. Sitten valuttaa siihen vähän hunajaa! Ihanan makuista! Taisin keksiä just uuden ruokalajin, vai onko joku maistanut?
Kommentit (24)
Lisää tuohon vielä saksanpähkinöitä, niin on vielä parempaa.
Vai on? Ei minun jugurtissani ole tuollaista kuvaa. Taidat keksiä omiasi ja viedä minulta löytämisen ilon. Lapsivihaaja!
Ap
Mä olen syönyt tätä viimeiset 15 vuotta.
Varmaan jokainen, joka on Kreikassa käynyt ja jolle jugurtti maistuu. Lisää joukkoon vielä murskattuja pecan- tai muita pähkinöitä – loistava aamuherkku!
5 jatkaa vielä: ripottele päälle myös vähän kanelia, niin saat makuvaihtelua. :)
Luulisin, että jogurtti hunajalla on yksi maailman vanhimpia ruokalajeja.
Miksi te haluatte toiselle pahan mielen? Miksi hyökkäätte joukolla kimppuuni! Naisvihaajat! :(
Ap
OLETTE VAIN KATEELLISIA! Keksikää omat ruokalajinne. Mieheni on insinööri, aion patentoida tämän!
Ap
Ei ainakaan 50 miljoonaa kreikkalaista..👀 Ja pari miljardia turistia päälle.
En todellakaan laita tähän mitään pähkinöitä hyi! Olen allerginen pähkinöillä sitäpaitsi. Haluatteko te nyt jo tappaa minut koska keksin uuden ihanan ruokalajin ja te ette keksi mitään! Otan yhteyttä Fobbaan.
Olette nettikiusaajia! Ihan samanlaisia kuin kiusaajat koulussa oli! Yhteys Fobbaan otettu, saatte maistaa omaa lääkettänne inhottavat!
Ap
Itse teit juuri tuollaisen kuvan, en minä ole kaupassa nähnyt ikinä tuollaista! Miksette jo jätä minua rauhaan!
Ap
HU0RA! PYSY EROSSA MINUSTA!!!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olette nettikiusaajia! Ihan samanlaisia kuin kiusaajat koulussa oli! Yhteys Fobbaan otettu, saatte maistaa omaa lääkettänne inhottavat!
Ap
Jäämme odottamaan Fobban yhteydenottoa.
https://www.google.fi/search?q=yogurt+with+honey&client=safari&hl=fi-fi…
Se kirjoitetaan sitäpaitsi jugurtti! Olette feikkejä! Olette robotteja sainpas teidät kiinni. Ette ole oikeita ihmisiä!
Ap
Ai niin, Valiollakin on Bulgarian jogurtti, joka on maustettu hunajalla.
Kokeilepa muussata banaani kulhoon, lappaat päälle valion tummanvihreää luonnon purkkijogurttia, lorauta päälle Bonnen omenasosetta ja sit viä kruunaat annoksen luomu hunajalla.
On taivaallisen hyvää....
EN OLE IKINÄ TAVANNUT NOIN ILKEITÄ IHMISIÄ KUIN TE OLETTE!!!!!!!!!!
Ap
Tota se on esim. siinä jogurttipurkin kannen kuvassa, eli kreikkalainen jogurtti+hunaja.
Hyvää? Joo. Uusi idea? Ei. :D
Jo esi-isät on tehneet noin. Siinä välissä kun tukasta luolaan vedetty naaras pääsi karkaamaan, vedettiin välillä kreikkajuguu hunajalla ja sitten uuden naaraan hakuun.