Voiko nainen olla liian "hyvän näköinen" syy miksi miehet ei lähesty/ pyydä treffeille
Paitsi tietty jännämiehet/ pleijerit :P Mutta tarkoitan nyt ihan normaaleja kilttejä miehiä. Voiko naisen kauneus olla este ettei uskalleta lähestyä?
Kommentit (79)
Ai, no tän takia mä olen sinkku 😄
Maailmassa on vain kahdenlaisia naisia. Niin kauniita etten uskalla lähestyä ja niin rumia ettei kiinnosta.
Ap:lle..miten paljon matchejä sinulle tulee siinä Tinderissä?sehän perustuu oikeastaan vaan ulkonäköön.Siitä pystyt kyllä jo päättelemään oman tasosi.Minulle tulee paljon matchejä ja paljon treffipyyntöjä.Olen ollut kauneuskilpailuissa ja tehnyt mallintöitä.
Voin miehenä todeta, että monet miehet ihastelevat sitä kaunista naista vain kauempaa. Mutta se on tullut huomattua, että joskus saattaa joku, korkeintaan keskitasoa ulkonäöltään oleva mies uskaltautua lähestymään sitä kaunista naista, ja yllättävän usein jopa menestyksellä.
Sen jälkeen monet miehet ovat ajatelleet, että ovat ensin miettineet kaikkensa, että miten kaunotarta voi lähestyä, mutta sitten voi huomata, kun joku aivan tavallinen mies poimii kaunottaren itselleen.
Mua on alettu enemmän lähestyä, kun olen vanhentunut. En tiedä mistä johtuu. En ainakaan enemmän ole ihmisten ilmoilla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alettu enemmän lähestyä, kun olen vanhentunut. En tiedä mistä johtuu. En ainakaan enemmän ole ihmisten ilmoilla nykyään.
Vanhemmilta naisilta on helpompi saada seksiä.
Voipi olla myös että eivät uskalla lähestyä koska ajattelevat että "Tietysti tuo on varattu"
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko ennemmin kyse olla siitä nyrpeästä yleisilmeestä, mikä joillain naisilla on?
Nää on tietty makuasioita mut ite en pidä nyrpeän näköistä liian kauniina. Mutta asiaan, toi ennakkoluulo on vahva, kaunis eli nyrpeä siis..
Ei voi. Liian nuivan, happaman, vittumaisen tahi hiirulaismaisen näköinen voi kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tuollainen harhaluulo elää jonkin kollien keskuudessa, itse olen päinvastoin alkanut tarkemmin valikoida kumppaneita näin vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä todeta, että monet miehet ihastelevat sitä kaunista naista vain kauempaa. Mutta se on tullut huomattua, että joskus saattaa joku, korkeintaan keskitasoa ulkonäöltään oleva mies uskaltautua lähestymään sitä kaunista naista, ja yllättävän usein jopa menestyksellä.
Sen jälkeen monet miehet ovat ajatelleet, että ovat ensin miettineet kaikkensa, että miten kaunotarta voi lähestyä, mutta sitten voi huomata, kun joku aivan tavallinen mies poimii kaunottaren itselleen.
Ei mielestäni yllättävää jos keskitason miehellä on menestystä ( onko tämä mies miesten vai naisten luokittelema). Kaunotar on voinut saada törkeitä ehdotuksia/ei siihen mennessä ehdotuksia ollenkaan/naisen mielestä se keskitason mies on mukava ja mukiinmenevä ulkoisesti/mies on itsevarma toisin kuin muut lähestyneet. Seikkoja voi olla useita erilaisia, riippuu tilanteesta.
Sen kauniin naisen hommanahan on sen komean miehen pokaaminen. Miehen tarvise kuin odottaa.
Oman miehen kanssa sovimme aikoinaan trefft nettikirjoittelun ja parin kuvan perusteella. Sitten kun tavattiin, niin sanoi että ei meinannut edes uskaltaa kirjoittaa minulle, kun näytin niin kaunilta, mutta lämpimän oloinen esittelyteksti sai uskaltamaan koettaa onneaan. Sanoi myö, ettei ikimaailmassa olisi uskaltanut tulla juttelemaan esim. baarissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Sen kauniin naisen hommanahan on sen komean miehen pokaaminen. Miehen tarvise kuin odottaa.
Kaunis ei tarkoita itsevarmaa. Voi olla todella kaunis, silti todella epävarma ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä pitää olla miehellä pokkaa ja aika itsevarma, että uskaltaa lähestyä jotakin todella upeaa naista.
Niinpä.
Jotain Kristiina Mäkelää ei kovin moni uskaltaisi edes katsoa silmiin saati jutella:D
Aivan jäätävän kaunis ja itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle..miten paljon matchejä sinulle tulee siinä Tinderissä?sehän perustuu oikeastaan vaan ulkonäköön.Siitä pystyt kyllä jo päättelemään oman tasosi.Minulle tulee paljon matchejä ja paljon treffipyyntöjä.Olen ollut kauneuskilpailuissa ja tehnyt mallintöitä.
Laitan aika harkiten ja muutamalle kerrallaan sydämmen, koska haluan tutustua näihin matcheihin, en siis keräile. Joten siinä mielessä, huono arvioida sen perusteella. Matchihän tulee mikäli molemmat ovat laittaneet sydämmen. Uskon myöskin, että miehet laittavat suurimmalle osalle naisista sydämmen, vaikka eivät välttämättä livenä olisikaan, kovinkaan rohkeita menemään juttelemaan naisille. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne!
Omasta mielestäni en ole kovinkaan kaunis tai edes viehättävä ja sen lisäksi olen todella ujo, jonka takia en ketään kiinostavaa miestä uskalla itse lähestyä. Nyt tinderiä kokeiltuani, olen huomannut, että miehet treffeillä ihmettelevät, miten voin olla tinderissä , kun olen heidän mielestään mukamas niin hyvän näköinen. Itse olen täysin hämmentynyt tästä ja tietysti ensimmäisenä mieleeni on tullut, että haluavat vain sitä tiettyä ja että siksi niin sanovat, että luultavasti sanovat saman kaikille. Mutta juteltuani tuttavani kanssa (mies puolisen) hän sanoi että ei ikinä uskaltaisi lähestyä minua baarissa, jos emme entuudestaan tuntisi, ulkonäköni vuoksi etten mukamas olisi hänen "tasoisensa".
t. aloittaja
Monet naiset vertaavat itseään kuuluisiin superkauniisiin naisiin ja rupeavat tuntemaan huonommuutta, kun eivät ole yhtä kauniita.
Tavisnaiset ovat ihan oikeasti vähintään kauniita. Kyse on monella juuri tästä, että jos en näytä siltä ja tältä, olen ruma. Lopettakaa tuo itsesääli.
Todennäköisesti aloittaja on perushyvännäköinen nainen, jolle riittäisi kyllä miehiä, mutta hänen(kin) itsetuntonsa tarvitsisi vain vähän lift-uppia.
Itsetunnosta nämä asiat hyvin hyvin usein ovat kiinni.
Sinä olet kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tuollainen harhaluulo elää jonkin kollien keskuudessa, itse olen päinvastoin alkanut tarkemmin valikoida kumppaneita näin vanhemmiten.
Joo, ne kollit eivät itse yhtään kokemuksesta tiedä, että keneltä saavat helpommin. Sinun sanasi on totuus, ei heidän oma käytännön tietonsa.
Tottakai liian hyvännäköistä naista ei uskalla lähestyä. Tietää, että joutuu kilpailemaan, ja olemaan vertailun kohteena lähes kaikkien muiden miesten kanssa. Usein kauniit naiset katselevat kaikkia komeita miehiä ihaillen, joten on aika masokistista ujompana miehenä yrittää tehdä aloitetta, kun olettaa jo etukäteen yrityksen olevan tuhoon tuomittu. Sitä ajattelee, että vähemmän kaunis voisi olla imarrellumpi ja kiinnostuneempi tehdystä aloitteesta.
Ottaisin! Haluaisin nimenomaan normaalin parisuhteen, normaalin tavallisen miehen kanssa, en naistenmiehen. Kohdalleni on aina sattunut ne pahimmat naistenmiehet. Ymmärrän tietysti sen, että koska olen ujo enkä itse uskalla tehdä aloitteita, yhdistettynä huonoon itsetuntoni, olen hyvä kohde näille ns. naistenmiehille. Kyllä nykyään jo tunnistan tällaiset herrat ja siksipä tässä sinkkuna ollaankin oltu jo jonkin aikaa.
t. aloittaja