Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen olla liian "hyvän näköinen" syy miksi miehet ei lähesty/ pyydä treffeille

Vierailija
05.08.2017 |

Paitsi tietty jännämiehet/ pleijerit :P Mutta tarkoitan nyt ihan normaaleja kilttejä miehiä. Voiko naisen kauneus olla este ettei uskalleta lähestyä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Mies ajattelee että kun ei saa niitä vähemmän viehättäviäkään niin ei ole järkeä yrittää niitä viehättävämpiäkään naisia.

Vierailija
2/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sekin on, kuulin joskus kuinka kaikki harrasteen miehet olivat aivan ihastuneita erääseen neitiin, mutta puhuivat että se on niin uskomattoman järkyttävän kaunis ja seksikäs, ettei rohkeinkaan mies uskaltanut lähestyä vaan häntä itki toisille kohtaloaan. 

että kai sekin on syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuntemillani viehättävillä naisilla on poikaystävä. no saisin heidät jos vähän ravistelisin .... 

t: machomies

Vierailija
4/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi samalla tavalla kuin komealle miehelle. Eivät uskalla lähestyä ja suurinpiirtein juoksevat karkuun jos kohdataan.

Vierailija
5/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä pitää olla miehellä pokkaa ja aika itsevarma, että uskaltaa lähestyä jotakin todella upeaa naista.

Vierailija
6/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko tähän teoriaan.

Maailman kauneimmilla (tunnetuilla) naisilla on kyllä miehiä.

Vierailija
7/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä pitää olla miehellä pokkaa ja aika itsevarma, että uskaltaa lähestyä jotakin todella upeaa naista.

Miksi miehet pelkää ? Ihoahan se vain on ? <-kauneus siis. hassuja olette!!

Vierailija
8/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettirunkkari-pelimiehet eivät uskalla. Oikeat pelimiehet kyllä lähestyvät kauniita naisia.

Vierailija
9/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% naisista ei tee koskaan aloitetta. jos tekisitte niin saisitte paljon paremman kuin nykyisenne /siis jos on ongelmia)

Vierailija
10/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ne ääripäät keitä ei niin lähestytä : rumat naiset ja sitten kauniit naiset.

Vierailija
11/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain esimerkkiä millainen nainen on liian kaunis ja jäänyt siksi ilman miestä?

Vierailija
12/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettirunkkari-pelimiehet eivät uskalla. Oikeat pelimiehet kyllä lähestyvät kauniita naisia.

kertoo kauniiden naisten hölmöydestä jos eivät itse valitse kohdettaan. nettirunkkarin kanssa elämä on parempaa kuin kaikkia panevan valehtelija alkoholistin. ja uskokaa tai älkää rikkaiden miesten vaimot vähitellen lyöttäytyyivät seuraan.

Vierailija
13/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies miettii aika paljon etukäteen että voisikohan olla tsänssejä.

Itse ainakin olen oppinut kantapään kautta että jos olen ihastunut niin se ei voi olla molemminpuolista.

Vierailija
14/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti palstalla päivästä toiseen hoetaan miehille, että älkää lähestykö niitä kauneimpia, niin onko se sitten oikeastaan ihme, jos niitä ei lähestytä? Miesten itsetunnot on ensin nuijittu maanrakoon, ja kas kummaa kun eivät tavoittelekaan kaunottaria.

Vierailija
15/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko ennemmin kyse olla siitä nyrpeästä yleisilmeestä, mikä joillain naisilla on?

Vierailija
16/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse pelkästä lähestymisestä. Myös sen jälkeen voi tulla vaikeuksia esim. baarissa muiden miesten taholta, kun pyrkivät iholle kaatokännin tuoman rohkeuden voimalla.

Vierailija
17/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne!

Omasta mielestäni en ole kovinkaan kaunis tai edes viehättävä ja sen lisäksi olen todella ujo, jonka takia en ketään kiinostavaa miestä uskalla itse lähestyä. Nyt tinderiä kokeiltuani, olen huomannut, että miehet treffeillä ihmettelevät, miten voin olla tinderissä , kun olen heidän mielestään mukamas niin hyvän näköinen. Itse olen täysin hämmentynyt tästä ja tietysti ensimmäisenä mieleeni on tullut, että haluavat vain sitä tiettyä ja että siksi niin sanovat, että luultavasti sanovat saman kaikille. Mutta juteltuani tuttavani kanssa (mies puolisen) hän sanoi että ei ikinä uskaltaisi lähestyä minua baarissa, jos emme entuudestaan tuntisi, ulkonäköni vuoksi etten mukamas olisi hänen "tasoisensa".

t. aloittaja 

Vierailija
18/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset edes tarvitsevat paljon huomiota ja lähestymisyrityksiä?

Aloituksessakin sanotaan, että miehet kyllä lähestyvät, muttei tavalliset miehet. No ottaisitko sitten tavallisen miehen? Miksi siis haluat heiltäkin huomiota?

Vierailija
19/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko "hyvän näköinen" vai hyvännäköinen?

Vierailija
20/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko "hyvän näköinen" vai hyvännäköinen?

Lauantai-iltana vauvapalstalla yhdysanavirheistä pätemässä. Olet elämäsi huipulla. Arvostan.