Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen syöminen karkaa käsistä lomalla

Vierailija
05.08.2017 |

Olen todella turhautunut naisen tyyliin lomailla! Ei riitä, että hän ulkoistaa itsensä perheestään loma-aikana, mutta lisäksi hän syö suuria määriä. Tarkalleen en edes tiedä kuinka paljon ruokaa menee, mutta paljon! Nainen aloittaa suklaalla syöpöttelyn alkuillasta ja siirtyy sitten syömään liharuokia sekä sipsejä. Hän valvoo aamuyöhön asti ja seuraavan päivän makaa kuin ryhävalas. Ei sentään piereskele, mutta makaa koko päivän sängyssä jättäen kodin- ja lastenhoidon minulle. Tällaisia päiviä on tämän loman aikana ollut kolme viikossa. Olen ehdottanut, että voisimme sopia hänelle "laihdutuspäivät", mutta se ei naiselle sovi. Olisi kiva lähteä yhdessä johonkin, mutta en voi luottaa, että autoni vetokyky kestäisi kyseistä ryhävalasta. Normaaliruokailu tuntuu olevan mahdotonta. Parisuhdeiltoja ei ole ollut aikoihin, koska tuolloinkin miehen mielenkiinto tuntuu olevan syömisessä ja suklaassa.
Työnsä nainen hoitaa kunnialla ja periaatteessa arki sujuu aika hyvin, mutta loma-ajat ovat helvettiä! Joskus pelottaa, että nainen halkaisee vatsansa ylensyödessään tai sairastuu mässäilyn vuoksi. Nainen ei luuhaa Raxissa tai buffeteissa, joten asia ei ole kenenkään ulkopuolisen tiedossa tai no hanuri on levennyt älyttömiin mittoihin. En tiedä miten kauan jaksan, kun nainen ei näe asiassa mitään ongelmaa. Hänen mielestään on ihan ok lihoa, vaikka kaikki muu kaatuukin minun hoidettavaksi. En yritä piilotella asiaa, mutta eipä tällaista asiaa nosteta esille tavallisessa keskustelussa.
Onko kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko puolisosi nyt mies, nainen vai ryhävalas?

Vierailija
2/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhdeiltoja ei ole ollut aikoihin, koska tuolloinkin miehen mielenkiinto tuntuu olevan syömisessä ja suklaassa.

Työnsä nainen hoitaa kunnialla ja periaatteessa arki sujuu aika hyvin, mutta loma-ajat ovat helvettiä! "

Provo. Mies = nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on surkee yritys.

Vierailija
4/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Ens kerralla kannattaa pysyä koko ajan alkuperäisessä tarinassa, eikä esim. vaihtaa päähenkilön sukupuolta kesken kaiken.

Vierailija
5/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskaa

toisen ketjun ap

Vierailija
6/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauska

toisen ketjun ap mies

Vierailija
7/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehe ehhehe aaaaapuva! Apuva apuva aa-aa-aapuva!

Vierailija
8/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse eikä edes ansaitse jäätelöä eikä sipsejä, joten syön ne edelleen itse loman loputtuakin. Lisäksi piereskelen omaksi terveydekseni ja pysyn hoikkana, hyvät geenit, ja sekös ukkoa suututtaa. Mies on vetänyt "muutaman" grillimakkaran päivässä juhannuksesta alkaen, niin että saa kaljaa makkaran varjolla. Siinä on sitten täysi mursu jolla on olematon litteä ahteri ja suhteettoman leveäksi paisunut etureppu. Pyöräilköön töihin että laihtuu. Minä menen omalla autollani enkä halua pilata iskareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi