Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useiden keskenmenojen jälkeen en osaa asennoitua raskauteen :(

Vierailija
05.08.2017 |

En osaa elää kuin olisin raskaana. Useita km siis takana, viimeisin helmikuussa ja nyt raskaana 8+. Koko ajan olen varma että menee kesken, en ole lopettanut edes tupakointia ja pari siideriä on tullut juotua kun en vain saa päähäni että tästä voisi olla tuloksena lapsi. Aiemmin olen tehnyt kaiken oikein, syönyt huipputerveellisesti, ottanut vitamiineja, lopettanut kahvinjuonnin ja välttänyt kaikkia riskitekijöitä.

Tuntuu kummalliselta enkä täysin ymmärrä miksi näin. Onko kohtalotovereita tai lohdullisia sanoja tähän :/ Ehkä en edes ansaitse lasta kun teen näin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! :/ mulla jo rv37, eli täysiaikainen vauva masussa, mutta vieläkään en pysty uskomaan että tästä tulisi elävä vauva. Takana yksi tosi varhainen km. Raskaudessa on ollut kaikenlaista, mulla on radi, vauva on tosi pienikokoinen ja nyt jouduin tarkempiin tutkimuksiin ja seurantaan raskausmyrkytysepäilyn vuoksi. Oon ihan varma, että joudun vielä sairaalahoitoon, mulle tehdään varmuuden vuoksi hätäsektio ja siltikään vauva ei selviydy.. inhottavaa! No vauvaa varten kaikki on kuitenkin jo aikalailla laitettu valmiiksi, eli sikäli vauvantuloon on kuitenkin pystynyt valmistautumaan. Mutta tosi kova huoli jatkuvasti!

En osaa sulle sanoa muuta kuin että tsemppiä ja kyllä se siitä sit konkretisoituu. Tupakan ja alkoholin kyllä jättäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi