Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hyväksy mun portatiivia!

Vierailija
05.08.2017 |

Eli tilanne on tämmöinen: ollaan 4 vuotta seurusteltu avopari. Oon aina ollut vähän semmonen, että en jaksa oikein raahautua vessaan. Oon äärimmäisen laiska ja mukavuudenhaluinen ja jos vaikka mulla on joku hyvä sarja tai leffa kesken niin ei huvittais keskeyttää sitä sillä että pitää pissata tai mennä kakkimaan. Koska mun flow-tila katkeaa (joo uskokaa tai älkää). No löysin tässä joku aika sitten pihakirppikseltä vanhan kunnon portatiivin ja ostin sen, sehän ratkaisi mun ongelmat! Otan sen aina esim. olkkariin sohvan viereen, ei tarvii keskeyttää esim. netflixmaratoonia, hädän yllättäessä ei tarvii kun siirtyä sohvalta portatiiville. Otan sen myös öisin sängyn viereen. Ja darrapäivinä ihan loistava, jos on vatta vähän vikkelällä ;D noh, eiköhän tuo mun mieheni oo sitten tästä suuttunut. Kuulemma ällöttää, että mun eritteet on hänen vieressään ja valittaa hajusta. Mun mielestä nuo on normaaleja asioita ja niitä ei tarvi parisuhteessa mitenkään hävetä tai piilotella. Miehen mielestä portatiivin pitää lähteä talosta ja mun kuulemma "saada se perse ylös ja mennä vessaan niin kuin normaalit ihmiset", näin siis ihan miehen sanoin. Mun mielestä taas tuo on häneltä aikamoista niuhotusta. Vai miten on? Miten ratkaista tilanne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono jopa provoksi.

Vierailija
2/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono jopa provoksi.

Tätä on ihan turha huudella provoksi. Jos juttu on sun mielestä huono, ei se tarkoita sitä että se olisi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hirveätä niuhotusta sun kumppanilta. Mäkin muistan lapsuudestani että joka mummolla oli potta sängyn alla. Sano vaan että vaalit suomalaisia perinteitä :D

Vierailija
4/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hirveätä niuhotusta sun kumppanilta. Mäkin muistan lapsuudestani että joka mummolla oli potta sängyn alla. Sano vaan että vaalit suomalaisia perinteitä :D

No just tämä! Ja siis onhan lapsillakin potat? Mies itsekin sellaiseen tarpeet lapsuudessaan tehnyt. Mutta tämä on nyt sitten niin kauhea ongelma hänelle... ap

Vierailija
5/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo ap. Tuota käytetään sairaaloissa, ja kotihoidossa. Ihminen joka viitsii provoilla portatiivin käytöstä, ei ole elämää nähnyt. Varo, ettet oikeasti joudu käyttämään, kun et pääse wc:ssä käymään. 

Karma opettaa, kaikin puolin törkeä ja halventava aloitus!

Vierailija
6/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas mitä juttua. Toivon todellakin että tää on provo. Mä olen aika laiska mutta vessaan jaksan mennä.

Vierailija
7/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just tämä! Ja siis onhan lapsillakin potat? Mies itsekin sellaiseen tarpeet lapsuudessaan tehnyt. Mutta tämä on nyt sitten niin kauhea ongelma hänelle... ap

Et sitten osaa kayda vessassa ennekuin ohjelma alkaa? Lapsetkin kaytetaan potalla ennen uloslahtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän