Silja Europa, kokemuksia?
Onko teillä tän uudistuksen jälkeisiä kokemuksia? Oliko buffetti hyvä? Oliko laivalla pelikoneita?
Reissu pian tiedossa :)
Kommentit (30)
Viimeksi kun kävin vuosi sitten niin vessat ei vetänyt ja edellisen asiakkaan paska lillui meidän pöntössä. Vessaongelmaa lukuunottamatta olin tyytyväinen. Hyvä buffa ja hyvin remontoitu laiva.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun kävin vuosi sitten niin vessat ei vetänyt ja edellisen asiakkaan paska lillui meidän pöntössä. Vessaongelmaa lukuunottamatta olin tyytyväinen. Hyvä buffa ja hyvin remontoitu laiva.
Auts :/ kiva ylläri..
Kävin keväällä. Buffaan kauheat jonot ja vaatimattomat ruoat, karjavaunutunnelma. Myymälät ihan kivoja ja perushytitkin siistejä. Allasosasto vaikutti myös kivalta. Tykkään muutenkin enemmän Viking Linestä ja Tukholmaan suuntautuvista risteilyistä, joten minulle tuplahuti.
Olin viime viikolla, buffetpöytä runsas ja siellä oli todella runsas valikoima erilaisia ruokia. Etuilijoita ei ollut lainkaan, lapsia oli paljon ja kulkivat paljon itsenäisesti. Kivasti j a siististi remontoitu, hyttisiivoojat ym ystävällisiä. Baarissa ehkä kieliongelman takia vähän epäystävällinenkin palvelu. Tykkäsin kyllä ja satamassa pääsi ihan terminaalin lähelle parkkiin. Ehdimme hyvin myös Tallinnan vanhaan kaupunkiin, taksi tosin maksoi 8,30€/10€, mutta kannatti.
Käytiin pari viikkoa sitten. buffa ihan ok, nyt loppuvuoden suomi 100 buffet, joten hieman erilainen kuin normaalisti.
On peliautomaatteja, mutta kukaan järkevä ihminen ei niihin paffin ryöstöautomaatteihin tunge senttiäkään.
Tosi paljon oli keski-iän paremmalla puolella olevia runsaassa kännissä olevia naisia. Huutelivat hölmöjä luullen olevansa todella viehkeitä. Ihmiset joivat aika paljon hyteissä ja meteli Deluxe-osastollakin oli todella kova pitkin yötä, no aamulla oli rauhallista, kun mentiin aamiaiselle.
Erikoisaamiainen oli oikein herkullinen, sillä pärjäsi pitkälle iltaan. Deluxehytit olivat myös ihan mukavia, joskin melko pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin pari viikkoa sitten. buffa ihan ok, nyt loppuvuoden suomi 100 buffet, joten hieman erilainen kuin normaalisti.
On peliautomaatteja, mutta kukaan järkevä ihminen ei niihin paffin ryöstöautomaatteihin tunge senttiäkään.
Jaa. Olen voittanut paffin ryöstöautomaatista (hedelmäpeli) 200 euroa. Oli kiva kun se kilisi kolikoina laariin! :)
Kävin jouluna 2017. Laiva vaikuttaa aavelaivalta..hissit eivät toimi..eli ei se remontti paljo auttanu..tuli sellane fiilis et tää koht uppoo..vaikka hytti oli tosi siisti ja oli hieno kylpylä ja hyvä sauna ni en suosittelis missään nimes.."huviristeily" hmmm..no ei siel paljo huvii löytyny..baaris kaikki oli jotai vanhoi ja sit paska musa..mut en suosittelis sen takii ku se koht varmaa uppoo..mulle tuli sellane ahdistava tunnelma siel
Olin torstaina 27.12.2018. Oli paljon keski-ikäisiä pariskuntia ja 30-40-v lapsiperheitä. Oli torstai ja melko väljää eli mukavaa, kun ei tarvinnut jonottaa. Lapsia ja eläkeläisiä oli tanssiravintolassa klo 23 asti, sitten klo 00 jäi jäljelle bilettävä osa. Disko oli auki klo 05 asti, siellä oli eniten 18-30-vuotiaita. Lounas-buffetista kyllä löysi vaikka mitä ja viiniä hanasta. Maha tuli enemmän kuin täyteen. Hyteissä oli hyvä ilmanvaihto, mutta tanssiravintolan tanssilattialla meinasi tungoksessa ilma loppua. Samoin hajuvesimyymälän hajut levisivät pääkäytävälle, se oli aika karmivaa, joten siitä piti mennä nopeasti ohi. Oikeastaan pieni hajuvesi tms tuoksu tarttui vaatteisiin koko laivassa ja tuoksui vielä kotonakin. Ilmanpoistoa hajuvesimyymälän edessä pitäisi ehdottomasti tehostaa.
Perjantaina 28.12. illalla oli paljon täydempää ja enemmän nuorempaa bilekansaa. Alkuviikolla on enemmän eläkeläisiä, ohjelmakin heille suunnattu.
Tilat olivat oikein siistit ja viihtyisät (uusittu 2016). Lasten leikkipaikka oli melko iso ja uudistettu ja kiva (kiipeilyseinä, pallomeri yms). Musiikki ravintoloissa oli torstaina poppia, siitä huolehti bilebändi. Diskossa oli poppia myös, ei mitenkään tekno-tyyppistä, sopi hyvin 40-vuotiaalle :D Suosittelen Europaa kyllä.
No se on ok. Hytit ei oo oikein mun makuun (viking Linella paremmat), muuten ihan jees
Ei valittamista. Kohta taas uudestaan:)
Vierailija kirjoitti:
No se on ok. Hytit ei oo oikein mun makuun (viking Linella paremmat), muuten ihan jees
Hytit on Vikingin mallin mukaiset, koska koko paatti rakennettiin alunperin Viking Linelle, jolla ei sitten ollutkaan rahaa ottaa sitä vastaan.
Perjantai ja lauantailähdöillä ei voi nukkua, kun juopot huutaa käytävällä. Tämän laivan karmeudesta on joskus ollut ketju.
Hyteissä ei ole puhelimia joilla soittaa apua jos tarvii. Kännykkä ei toimi kuin joissakin osissa laivaa. Jos soittaa infoon, kukaan ei vastaa. Jos menee infoon katsomaan, siellä on kuitenkin väkeä ja luuri pöydällä.
Silja Europa on Itämeren karmein persereikä.
Paljon känniääliöitä pitkin poikin laivaa, Myö deluxe-puolella paljon teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytit on Vikingin mallin mukaiset, koska koko paatti rakennettiin alunperin Viking Linelle, jolla ei sitten ollutkaan rahaa ottaa sitä vastaan.
Jotenkin surullista 😔
Tosi vaikealta vaikuttaa nyt. Silja europan kapteeni kyllä teki parhaansa.
Uppia