Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain 1 ihminen tuli kuuntelemaan musiikkia! Että pistää vihaksi ihmisten itsekkyys

Vierailija
05.08.2017 |

Esiintyvää taiteilijaa ei huvita, kun paikalle tuli vain 1 pääsylipun maksanut (10 €). Ovatko ihmiset todella nykyään niin itsekkäitä, että eivät halua maksaa livemusiikista? Häpeän moisten moukkien puolesta!

N28

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään edes tietäisi että joku minulle tuntematon artisti esiintyisi jossain, mistä edes tietäisin?

Vierailija
22/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen puolesta häpeät?

Minun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Saara Aalto?

Vierailija
24/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä olen itsekäs, kun en mene kuuntelemaan jotain artistia, josta en tiedä mitään, en tiedä millaista musiikkia esittää ja missä ja milloin? Kyllä nyt neiti artistin maailma pyörii vähän liikaa oman navan ympärillä. 

Vierailija
25/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, ap! Olen huomannut ihan saman. Käyn kuuntelemassa paljon konsertteja kotikaupungissani. Olen käynyt todella upeissa konserteissa, joissa on vain kourallinen ihmisiä. Ihmisistä on tullut niin yksinkertaisia seiska-tosiTV-some-maailmassaan, että he eivät enää tule tasokkaisiin konsertteihin. Kansa saa mitä kansa haluaa. Kohta meillä ei ole enää oikeasti taitavia muusikoita, vaan pelkästään pellejä, joille käydään nauramassa.

Ilmeisesti asut maalla. Helsingissä en ole koskaan törmännyt tällaiseen ongelmaan. Päinvastoin, konserteissa käy nykyään yleensä paljon väkeä.

Vierailija
26/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta, olisi ehkä parempi kertoa, että Minua harmittaa, kun keikalle ei tullut ketään. Ja vaikka kysyä miksi näin oli. Sitten saa mieleisiä vstauksia

Vierailija
27/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni haluaisi kovasti elättää itsensä musiikilla. No, ei ole onnistunut enkä kyllä ihmettele yhtään. On kuitenkin perustellut asian itselleen niin että hän tekee liian hyvää musiikkia suomalaisille joten siksi ei ole onnistunut. Ulkomailla häntä onnistaisi heti mutta juntit suomalaiset eivät vaan ymmärrä kuinka suuri lahja maailmalle hän on. Ja tuollaisestako pitäisi ihmisten sitten maksaa?

Vierailija
28/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi on jonkun randomin soolokeikasta aivan liikaa, kun olen klubikeikoilla nähnyt huippumuusikoita neljällä eurolla.

Vierailija
29/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan maksa kymppiä jostain aivan random esiintyjän keikasta joka saattaa olla hyvä tai sitten ei. maksan jos tiedän että esiintyjä on hyvä.

Vierailija
30/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap Saara Aalto?

Tai Janna?

Vierailija
31/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppi on jonkun randomin soolokeikasta aivan liikaa, kun olen klubikeikoilla nähnyt huippumuusikoita neljällä eurolla.

Ja meilläpäin on monesti päässyt ihan ilmaiseksi kuuntelemaan livemusiikkia, paikka ollut aina ihan täynnä. Kuitenkin noistakin keikoista esiintyjät saa palkkion, vetäähän ne ravintolaan porukkaa.

Kymppi jonkun tuntemattoman esiintyjän keikasta on todellakin liikaa!

Vierailija
32/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun musiikki on paskaa, Ellinoora!

Vierailija
33/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys? Ei kai kukaan mene ketään artistia katsomaan siksi ettei sille artistille tulisi paha mieli vaan siksi että pitää juuri sen tietyn artistin musiikista. Tietysti tapahtuman maksullisuus vaikuttaa jos on joku tuntematon artisti kyseessä. Kukaan ei osta sikaa säkissä. Ilmaistapahtumat on asia erikseen, voi poiketa jos matkalle osuu tai ei ole muuta tekemistä. Sitten kun se artisti alkaa jo olla tunnettu niin ihmiset tietävät mitä menevät katsomaan ja kuuntelemaan ja ovat valmiita siitä maksamaankin.

Vierailija
34/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin vähän sisältä kun kuvittelin taiteilijan nöyryytyksen. Harmi. Ihmiset mielummin kytkeytyneitä älylaitteisiinsa. Edellinen maailma alkaa kuolla jollei sitä pelasteta

Vierailija
35/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällistä

Vierailija
36/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oikeisiin töihin

Vierailija
37/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyvää taiteilijaa ei huvita, kun paikalle tuli vain 1 pääsylipun maksanut (10 €). Ovatko ihmiset todella nykyään niin itsekkäitä, että eivät halua maksaa livemusiikista? Häpeän moisten moukkien puolesta!

N28

No kerro nyt hiukan että millainen se sun esitys oli. Ehkä me tullaan sitten ensi kerralla, jos se ei ole ihan surkea. Antoiko tämä yksi paikalle vaivautunut kunnon aplodit vai lähtikö hänkin pois kesken kaiken kun esiintyvä taiteilija on noin mielensä pahoittanut. :D

Vierailija
38/54 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippinä olisit voinut saada enemmän! Porukkaa tulee enemmän jos ei ole pääsymaksua. Ei siinä ole itsekkyydellä mitään tekemistä. Tippikulho vain esille tai kiertämään. Pienestä ne on suuretkin esiintyjät aloittaneet.

Vierailija
39/54 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuko se siellä :D

Vierailija
40/54 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esiintyvä taiteilija" ei taida olla niin lahjakas kuin kuvittelee.

Kyse on taidosta (opeteltavissa), ei lahjakkuudesta :)

Laitoin silti yläpeukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi