Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei anneta tilaa vaikka nähdään, että tulen kalliilla ja tehokkaalla autolla perästä?

Vierailija
05.08.2017 |

Ärsyttävää nämä, jotka ei tajua mennä pientareelle vaikka näkevät, että perästä on tulossa kallis ja TEHOKAS auto.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä se näin on että köyhäilijät sais ajaa suosiolla vanhat rutkunsa ojaan herrojen autojen tieltä!

Vierailija
22/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis tarvii itselleen jonkinlaisen jatkeen ja ylimielinen asenne on oltava suojana kun oikeasti satuttaa kun et saa naista tyydytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auto sitten vissiin kovin tehokas olekaan kun sillä ei pääse ohi...

Vierailija
24/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että myös sinun kallista ja tehokasta autoasi koskevat ne rajoitukset ja et saa ajaa 100km/h  alueellan 200 km/h vaikka se olisi mikä lie lamporkhini. Jää kotiin ja leiki vaikka legoautoilla, jos kaahata haluat.

Vierailija
25/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikennesäännöt ovat kaikille samat, ellet sitten aja hälytysajoa hälytysajoneuvolla.

Seuraavalla Venäjän matkalla ostan sinisen kattovilkun. Joko alkaa tilaa tulla?

AP

Ja saat syytteen virkavallan anastamisesta. Poliisina esiintyminen on rangaistavaa, joku spede jäi mm. Kerran kiinni kun muka mittaili nopeuksia ja pysäytteli ihmisiä ajokortteja tarkistaakseen.

Tuo on yksi ankarimmin rangaistavista rikoksista talousrikosten ohella.

Vierailija
26/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni penis tarvii itselleen jonkinlaisen jatkeen ja ylimielinen asenne on oltava suojana kun oikeasti satuttaa kun et saa naista tyydytettyä.

Halvoilla romuilla ajavien puhetta.

Elämäm koulu vahva sinussa on.

Vierailija
27/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ees kiinnosta kenenkään automerkit, auto on auto ja mopo on mopo, keskityn omaan ajamiseen liikenteessä.

Vierailija
28/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä ilmiö. Jos ajan pienellä autolla, Kia, Fiat, kaikki buustaa ohi vaikka ajaisin yli sallitun nopeuden. Mutta kun alkanut on BMW, Audi, Mersu ja sama ajonopeus, kovin moni ei ohita. Onko pieni halpisauto ns. punainen vaate?

Vierailija
29/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule siksi, kun mulla on järki päässä ja noudatan sääntöjä. Ihan siitäkin huolimatta, että autoni sattuu olemaan kalliimpi ja tehokkaampi, kuin sun autosi.

Vierailija
30/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä ilmiö. Jos ajan pienellä autolla, Kia, Fiat, kaikki buustaa ohi vaikka ajaisin yli sallitun nopeuden. Mutta kun alkanut on BMW, Audi, Mersu ja sama ajonopeus, kovin moni ei ohita. Onko pieni halpisauto ns. punainen vaate?

Mä oon kyllä havainnu, että nyt kalliilla ja tehokkaalla autolla ajaessa ainakin amisbemareiden on pakko päästä ohi ja valoissa ottaa kisa viivoilta, mut eihän ne kiihdy.

Vierailija
31/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi, että provosi ovat niin heikkotasoisia. 

Vierailija
32/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on saada pienimunainen tehokkaan auton kuski pysähtymään ja sitten vedetään turpaan joukolla. :)

Vierailija
33/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bussillakin voi ohittaa.

Vierailija
34/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auto sitten vissiin kovin tehokas olekaan kun sillä ei pääse ohi...

Mietin samaa. Mun vakioviritteisessä jo pitkään olleessa perheautossa tehoja ei ole kun nippa nappa 250hp ja sillä ei ole tarvinnut odotella tien antamista koskaan. Pieni liike kaasujalalla ja heilahtaen ohi suomen teiden nopeuksissa. Ei vaikuta nousut kiihtyvyyteen tai onko kyydissä täysi lasti ihmisiä ja tavaroita, muuten kuin että silloin tietysti kannattaa ajaa niin ettei kyydissä olijat tunne oloaan epämukavaksi ja ohitukset aina siististi vaarantamatta kenenkään turvallisuutta. Edellä ajava ei kerkiä kissaa sanoa, kun katselee enää takavaloja.

Vierailija
35/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä viikonlopulla tuli oltua tienpäällä ja paras oli nainen joka veti pitkää letkaa perässään. Toinen ja kolmas auto oli rekkoja. Nopeus seilasi 65 -85 km/h satasen alueella aina mutkaan jarruttaen ja suoralla kiihdyttäen. Minä pääsin kyllä ohi, jäi harmittamaan ammattiliikenteen puolesta tuollaiset ajattelemattomat ihmiset.

Vierailija
36/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on saada pienimunainen kalliin ja tehokkaan auton kuski pysähtymään ja sitten vedetään turbaan joukolla. :)

Vierailija
37/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi isäni jäämistöstä Porsche ja olen sillä tässä vuoden päivät kesäkaudella ajanut. Onko niin että minun ei tarvitse väistää, kun minullakin on kallis ja tehokas auto, ehkä jopa kalliimpi ja tehokkaampi kuin sinulla? :)

Vierailija
38/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää nämä, jotka ei tajua mennä pientareelle vaikka näkevät, että perästä on tulossa kallis ja TEHOKAS auto.

Pakko olla kyllä vitsi!

Vierailija
39/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs auto tässä on oikein kyseessä?

Vierailija
40/41 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Ajoin aiemmin pienehköllä ja yli 10 v vanhalla Hondalla, ja kaikkien kynnelle kykenevien oli aina pakko päästä ohi, vaikka olisinkin ajanut yli sallitun nopeuden. Tai jos lähdin ohittamaan hitaammin ajavaa (miestä), niin jotkut törkeästi alkoivatkaan kiihdyttää, koska ilmeisesti otti liian koville, kun nainen ja vielä pikkuautolla aikoi ohittaa. Mutta nyt ostin hienon MB:n ja kas, jopa alkoi vauhtini riittää muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän