Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun olen raskaana enkä tiedä mitä on tapahtunut (kuka on isä)

Vierailija
05.08.2017 |

Tapailin erästä miestä ja joka kerralla käytettiin kondomia, paitsi yhden kerran oli keskeytetty yhdyntä. Lääkäri sanoi, että olen seitsemännellä viikolla joten oletin automaattisesti, että tuo mies on isä. Kuitenkin tapahtui jotain, josta on kyllä jo enemmän kuin seitsemän viikkoa ja se vaivaa kovasti. Eräs tuttavamies jota pidin kaverinani, oli hukannut avaimensa erään kostean illan jälkeen ja halusi luokseni nukkumaan. Koska pidin tyyppiä kaverina niin tietenkin päästin. Olin todella jurrissa ja valmiina sammumaan. Tyyppi siinä jotain suuteli, ja sen jälkeen muistikuvia ei ole. Olen siis sammunut. En ajatellut asiasta oikein mitään, mutta tuon jälkeen kaveri on vältellyt minua ja näyttänyt oudolta, jos olen törmännyt siihen kaupungilla.

Raskaustiedon jälkeen olen alkanut miettimään, että onko tuo tyyppi harrastanut seksiä kanssani kun olen sammunut. Ahdistaa todella paljon. Jos raskaus on viikolla seitsemän, niin miten se käytännössä lasketaan? Koska tapahtumasta on kuitenkin enemmän aikaa, ehkä yhdeksän viikkoa. Olen päätynyt aborttiin koska en halua lasta.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case tosiaankin closed. Sain siis varmuuden että tuo kaverimies ei voi olla isä, koska tapahtui liian kauan sitten. Helpotti saada tuohon vastaus. Tuolle tapailemalleni miehelle meninkin jo kertomaan, ja väitti valehtelijaksi ja käski mennä tekemään abortin, jonka siis olinkin jo päättänyt tehdä. Ja en muuten vedä lärvejä joka viikko, kun moni täydellisyys ilmeisesti niin ajattelee.

Ap

Vierailija
62/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen, jolla on vähän myötätuntoa sääli pientäkin alkua, joka on saanut alkunsa noin julmalla tavalla. Vaikka lapsi ei ole kunnolla kehittynyt, niin sääliksikö ei saisi käydä. Ajattele järjellä asiaa! Abortti on henkisesti raskas kokemus myös naiselle.Etkö muka oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitin? Jep. Jokaisella on omat mielipiteensä eikä sun tarvitse hyökätä mielipidettäni vastaan mitenkään. Jos, sinä olet eri mieltä,niin ole, mutta älä tule pätemään siitä minulle. Huoh! Ärsyttää tuollaiset "minun mielipiteen on oikea tyypit".

Säälitkö aina kananmunia, ennen kuin paistat tai keität ne?

Jos ihminen vertaa kananmunien paistoa aborttiin, niin ei paljon päässä pyöri. Toivottavasti oli Provo, sen verran päätön kommentti. Kuka noin ajattelee edes? Ei kukaan.No ehkä sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyyden toteamisella ei ole paljon merkitystä ("rikokseen"), jos sekä mies että nainen kertovat, että olivat koomakännissä ja filmi poikki.

Mies on kuitenkin se aktiivinen osapuoli. Jos kummatkin ovat olleet "koomakännissä", niin miten miehen penis on kulkeutunut itsekseen naisen vaginaan, tehden työntöjä itsekseen?

Vierailija
64/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case tosiaankin closed. Sain siis varmuuden että tuo kaverimies ei voi olla isä, koska tapahtui liian kauan sitten. Helpotti saada tuohon vastaus. Tuolle tapailemalleni miehelle meninkin jo kertomaan, ja väitti valehtelijaksi ja käski mennä tekemään abortin, jonka siis olinkin jo päättänyt tehdä. Ja en muuten vedä lärvejä joka viikko, kun moni täydellisyys ilmeisesti niin ajattelee.

Ap

Täydellisyydellä ja omalla alkoholinkäytöllä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Se ei tee ihmisestä virheetöntä, jos osaa kontrolloida omaa alkoholinkulutusta. Piste.

Vierailija
65/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täydellisyydellä ja omalla alkoholinkäytöllä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Se ei tee ihmisestä virheetöntä, jos osaa kontrolloida omaa alkoholinkulutusta. Piste.

Kaikki mammathan täällä kuvittelevat olevansa täydellisiä, ainakin vastauksista päätellen. Eivät juo pisaraakaan alkoa edes juhlina eivätkä muutenkaan tee elämässään minkäänlaisia virheitä. Piste.

Vierailija
66/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyyden toteamisella ei ole paljon merkitystä ("rikokseen"), jos sekä mies että nainen kertovat, että olivat koomakännissä ja filmi poikki.

Mies on kuitenkin se aktiivinen osapuoli. Jos kummatkin ovat olleet "koomakännissä", niin miten miehen penis on kulkeutunut itsekseen naisen vaginaan, tehden työntöjä itsekseen?

Mies onkin aktiivinen osapuoli. Mutta viikkojen jälkeen on aika hataraa mennä miehestä mittaa ottamaan ja syyttelemään. Mies tietenkin sanoo, että itsehän olit niin halukas (näin siis muistan häthätää), että tajusin sitten asian väärin. Ei väkivallan käyttöä, eikä seuraavan aamun kertausta asiasta. Nainen ei kysy, ei tutki alapäätään, ei muista, ei tiedä...ota tästä nyt sitten selvää. Ja ihan hyvin monilla homma onnistuu kovassakin kännissä. Ei tietenkään missään "koomassa". Mutta eihän tuo tyyppi A olekaan syyllinen.

Aika kurjaa ja varmaan tosi pitkäaikainen morkkis ja häpeä.

Vierailija
67/69 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen, jolla on vähän myötätuntoa sääli pientäkin alkua, joka on saanut alkunsa noin julmalla tavalla. Vaikka lapsi ei ole kunnolla kehittynyt, niin sääliksikö ei saisi käydä. Ajattele järjellä asiaa! Abortti on henkisesti raskas kokemus myös naiselle.Etkö muka oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitin? Jep. Jokaisella on omat mielipiteensä eikä sun tarvitse hyökätä mielipidettäni vastaan mitenkään. Jos, sinä olet eri mieltä,niin ole, mutta älä tule pätemään siitä minulle. Huoh! Ärsyttää tuollaiset "minun mielipiteen on oikea tyypit".

Taidettiin puhua IHMISISTÄ.. vai paistatko tai keitätkö myös ihmisiä?

Vierailija
68/69 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehe ehe, menehän opiskelemaan vähän lisää tietoutta kananmunista, ettet heitä noin poskettomia kommentteja!

Vierailija
69/69 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehe ehe, menehän opiskelemaan vähän lisää tietoutta kananmunista, ettet heitä noin poskettomia kommentteja!

Nainen munii kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän