Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun olen raskaana enkä tiedä mitä on tapahtunut (kuka on isä)

Vierailija
05.08.2017 |

Tapailin erästä miestä ja joka kerralla käytettiin kondomia, paitsi yhden kerran oli keskeytetty yhdyntä. Lääkäri sanoi, että olen seitsemännellä viikolla joten oletin automaattisesti, että tuo mies on isä. Kuitenkin tapahtui jotain, josta on kyllä jo enemmän kuin seitsemän viikkoa ja se vaivaa kovasti. Eräs tuttavamies jota pidin kaverinani, oli hukannut avaimensa erään kostean illan jälkeen ja halusi luokseni nukkumaan. Koska pidin tyyppiä kaverina niin tietenkin päästin. Olin todella jurrissa ja valmiina sammumaan. Tyyppi siinä jotain suuteli, ja sen jälkeen muistikuvia ei ole. Olen siis sammunut. En ajatellut asiasta oikein mitään, mutta tuon jälkeen kaveri on vältellyt minua ja näyttänyt oudolta, jos olen törmännyt siihen kaupungilla.

Raskaustiedon jälkeen olen alkanut miettimään, että onko tuo tyyppi harrastanut seksiä kanssani kun olen sammunut. Ahdistaa todella paljon. Jos raskaus on viikolla seitsemän, niin miten se käytännössä lasketaan? Koska tapahtumasta on kuitenkin enemmän aikaa, ehkä yhdeksän viikkoa. Olen päätynyt aborttiin koska en halua lasta.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo -20p.

Vierailija
22/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako tapahtui?

Kaikkihan sun mielestä siellä tapahtuu, kun elät itse jossain kuplassa etkä oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi..

Vierailija
24/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako tapahtui?

Kaikkihan sun mielestä siellä tapahtuu, kun elät itse jossain kuplassa etkä oikeassa elämässä.

:D

Vierailija
25/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana viikoilla 7+1, ja sinulla on tyypillinen, noin 28 päivän kierto, olet tullut raskaaksi noin viisi viikkoa sitten.

Vierailija
26/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono Provo..miten jaksat tätä samaa jatkaa? Täytyy olla aika hassu ihminen , joka ei ymmärrä, kuinka huonoja tarinat ovat. Tämä on aivan naurettavaa..

Sori kauheasti etten asu palstalla 24/7 ja käy lukemassa joka ikistä ketjua ja ollut tietoinen, että joku keksii provoja aiheesta! Itselläni tilanne on kuitenkin todellinen, niin käsittämättömän USKOMATONTA kuin se siellä ruusunpunaisten lasien takana voi ollakin. Kuitekin ihan sama, koska fiksuja vastauksia sain jo. Sun mielipiteesi ei paskaakaan kiinnosta.

Ap

Vierailija
27/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on juominkien kanssa! Lapsi parka..

Vierailija
28/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot niin paljon, ettet kykene huolehtimaan itsestäsi? Mies teki väärin, mutta kai sinäkin olisit voinut hieman miettiä? Mies tuskin kantaa vastuuta tekemisistä, sen verran törkeä tyyppi hän on.

Vierailija
29/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sammumispisteessä? Joo..mies teki todellakin väärin, mutta miksi olit siinä kunnossa? Ihmisiin ei niin paljon kuitenkaan kannata luottaa..

Vierailija
30/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä välttämättä ole sammunut. Olette voineet harrastaa seksiä sulassa sovussa tai jopa sinun aloitteesta, etkä vaan voimakkaan humalan vuksi muista tätä.

Mutta abortti on luonnollisesti oikea valinta jos et halua lasta.

Vierailija
31/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hanki luotettavempia ystäviä ja lopeta juominen tai ainakin vähennä sitä reilusti.

Vierailija
32/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Voihan olla , että olit niin sekaisin, että johdattelit miehen seksiin, eli et sammunut, mutta olotila oli niin sekava, että, et tiedä mitään.

Vierailija
33/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jatkuvaa? Mies teki tyhmän tempun, mutta kyllä sinunkin täytyy tehdä tuolle juomisellesi jotain, jos kerran menee tuohon pisteeseen.

Vierailija
34/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuinka kauan olet tuntenut kyseisen miehen? Mietin vaan, että siis onko mies ollut aina muutoin mukava ja yhtäkkiä tekee noin? Kiero tyyppi, jos esittänyt mukavaa ja tekee noin..

Vierailija
35/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läheinen tämä kaveri on ollut? Etkö ole huomannut mitään ihmeellistä hänessä, jos olet kauan hänet tuntenut? Vai oliko tämä vain jokin vähemmän kaveri kuitenkin, että ette olleet hirveän läheisiä. Jos oli näin, niin miksi päästit sisälle ja luotit häneen niin kovaa. Ei sillä että puolustelisin miehen tekoa. Mietin myös juomistasi. Onko tämä siis tapa? Jos on , niin sinun täytyy kantaa vastuu myös itsestäsi. Ikävää, että syytön lapsi joutuu kärsimään miehen törkeän teon ja sinun juomisesi takia.

Vierailija
36/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mahdollisen hyväksikäyttäjän ei kuitenkaan pitäisi isä olla, koska siitä on kulunut liian kauan raskausviikkoihin nähden.

Tämä. Jos raskausviikot on 7+1, niin hedelmöittyminen olisi tapahtunut kierron pituudesta riippuen noin 4-5,5 vk sitten. Hedelmöittymiseen johtava yhdyntä taas on tapahtunut aikaisintaan 5-6 vrk ennen hedelmöittymistä ja viimeistään tietysti samana päivänä.

Vierailija
37/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läheinen tämä kaveri on ollut? Etkö ole huomannut mitään ihmeellistä hänessä, jos olet kauan hänet tuntenut? Vai oliko tämä vain jokin vähemmän kaveri kuitenkin, että ette olleet hirveän läheisiä. Jos oli näin, niin miksi päästit sisälle ja luotit häneen niin kovaa. Ei sillä että puolustelisin miehen tekoa. Mietin myös juomistasi. Onko tämä siis tapa? Jos on , niin sinun täytyy kantaa vastuu myös itsestäsi. Ikävää, että syytön lapsi joutuu kärsimään miehen törkeän teon ja sinun juomisesi takia.

Miten se lapsi siis kärsii, kun se ei koskaan edes kehity lapseksi asti?

Vierailija
38/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet seitsemännellä viikolla, niin lapsi on saanut alkunsa heinäkuun lopulla tai elokuun alussa.

Matikka sujuu parhaiten laskuhumalassa...

Vierailija
39/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se lapsi siis kärsii, kun se ei koskaan edes kehity lapseksi asti?

Eiköhän jokainen, jolla on vähän myötätuntoa sääli pientäkin alkua, joka on saanut alkunsa noin julmalla tavalla. Vaikka lapsi ei ole kunnolla kehittynyt, niin sääliksikö ei saisi käydä. Ajattele järjellä asiaa! Abortti on henkisesti raskas kokemus myös naiselle.Etkö muka oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitin? Jep. Jokaisella on omat mielipiteensä eikä sun tarvitse hyökätä mielipidettäni vastaan mitenkään. Jos, sinä olet eri mieltä,niin ole, mutta älä tule pätemään siitä minulle. Huoh! Ärsyttää tuollaiset "minun mielipiteen on oikea tyypit".

Vierailija
40/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän