Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun olen raskaana enkä tiedä mitä on tapahtunut (kuka on isä)

Vierailija
05.08.2017 |

Tapailin erästä miestä ja joka kerralla käytettiin kondomia, paitsi yhden kerran oli keskeytetty yhdyntä. Lääkäri sanoi, että olen seitsemännellä viikolla joten oletin automaattisesti, että tuo mies on isä. Kuitenkin tapahtui jotain, josta on kyllä jo enemmän kuin seitsemän viikkoa ja se vaivaa kovasti. Eräs tuttavamies jota pidin kaverinani, oli hukannut avaimensa erään kostean illan jälkeen ja halusi luokseni nukkumaan. Koska pidin tyyppiä kaverina niin tietenkin päästin. Olin todella jurrissa ja valmiina sammumaan. Tyyppi siinä jotain suuteli, ja sen jälkeen muistikuvia ei ole. Olen siis sammunut. En ajatellut asiasta oikein mitään, mutta tuon jälkeen kaveri on vältellyt minua ja näyttänyt oudolta, jos olen törmännyt siihen kaupungilla.

Raskaustiedon jälkeen olen alkanut miettimään, että onko tuo tyyppi harrastanut seksiä kanssani kun olen sammunut. Ahdistaa todella paljon. Jos raskaus on viikolla seitsemän, niin miten se käytännössä lasketaan? Koska tapahtumasta on kuitenkin enemmän aikaa, ehkä yhdeksän viikkoa. Olen päätynyt aborttiin koska en halua lasta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läheinen tämä kaveri on ollut? Etkö ole huomannut mitään ihmeellistä hänessä, jos olet kauan hänet tuntenut? Vai oliko tämä vain jokin vähemmän kaveri kuitenkin, että ette olleet hirveän läheisiä. Jos oli näin, niin miksi päästit sisälle ja luotit häneen niin kovaa. Ei sillä että puolustelisin miehen tekoa. Mietin myös juomistasi. Onko tämä siis tapa? Jos on , niin sinun täytyy kantaa vastuu myös itsestäsi. Ikävää, että syytön lapsi joutuu kärsimään miehen törkeän teon ja sinun juomisesi takia.

Miten se lapsi siis kärsii, kun se ei koskaan edes kehity lapseksi asti?

Missä sun empattisuus on? Sinunko mielestä, se, että lapsi ei kehity lapseksi asti tarkoittaa, että, kun abortti on tehty, niin se on sitten siinä? Mitään tunteita ei voi herätä pientä alkua kohtaan. Pitäisi olla tunteeton ja ajatella, että "ihan sama, se ei ole lapsi". Sekö sitten on oikea ajattelutapa ?

Vierailija
42/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä lapsi ja yökylämies isyystesteihin, rikosilmoitus hyväksikäytöstä ja elatusapua vaatimaan. Vaikea kiistää isyystestin jälkeen. Tai ota puheeksi hänen kanssaan. Ihmettelet että kuukautisesi ovat myöhässä vaikka seksiä et ole harrastanut. Katso miten mies reagoi.

Miksi pitää lapsi, jos abortille aikoo? Kostoksi miehelle :o??

Koska abortti ei ole ehkäisykeino

En näe nyt yhtään kommenttia, jossa abortti ehkäisykeinoksi luokiteltaisiin. Jokaisella on tästä äärimmäisestä toimenpiteestä oma näkemyksensä. Ja pidetään ne nyt omina, eikös juu, kun se kuitenkin laillinen on Suomessa. Ja vastauksesi kolahti kyllä ihan ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity aborttiin ja unohda muu. Et takuulla saa tuota yökyläilijää tunnustamaan mitään, joten niele tappiosi. Ja jos saisitkin, väittäisi vaan, että sulassa sovussa sekstailitte. Aikaa on kulunut liikaa, etkä muista mitään. Sana sanaa vastaan. Ja mites tuo aikakin, eihän se täsmää.

Ja tuo toinen kans, mitä väliä, kun ei tilanne miksikään muutu. Keskeytetty on pettänyt, ja tiesit varmaan, että näin voi käydä. Ota opiksi.

Saahan en tunnustamaan, toteaa vain että on raskaana ja isyys tullaan testaamaan synnytyksen jälkeen. Että jos nyt puhuu totta, epäillään vain isyydestä mutta jos valehtelee, saa päälle raiskaus/hyväksikäyttösyytteen. Ei sille tyypille tarvitse kertoa tehneensä/aikovansa tehdä abortti.

Vierailija
44/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin erästä miestä ja joka kerralla käytettiin kondomia, paitsi yhden kerran oli keskeytetty yhdyntä. Lääkäri sanoi, että olen seitsemännellä viikolla joten oletin automaattisesti, että tuo mies on isä. Kuitenkin tapahtui jotain, josta on kyllä jo enemmän kuin seitsemän viikkoa ja se vaivaa kovasti. Eräs tuttavamies jota pidin kaverinani, oli hukannut avaimensa erään kostean illan jälkeen ja halusi luokseni nukkumaan. Koska pidin tyyppiä kaverina niin tietenkin päästin. Olin todella jurrissa ja valmiina sammumaan. Tyyppi siinä jotain suuteli, ja sen jälkeen muistikuvia ei ole. Olen siis sammunut. En ajatellut asiasta oikein mitään, mutta tuon jälkeen kaveri on vältellyt minua ja näyttänyt oudolta, jos olen törmännyt siihen kaupungilla.

Raskaustiedon jälkeen olen alkanut miettimään, että onko tuo tyyppi harrastanut seksiä kanssani kun olen sammunut. Ahdistaa todella paljon. Jos raskaus on viikolla seitsemän, niin miten se käytännössä lasketaan? Koska tapahtumasta on kuitenkin enemmän aikaa, ehkä yhdeksän viikkoa. Olen päätynyt aborttiin koska en halua lasta.

"....onko tuo tyyppi harrastanut seksiä kanssani kun olen sammunut."

Nykylain mukaan sammuneen kanssa seksin harrastaminen on RAISKAUS.

Eli ei ihme, jos ahdistaa! Poliisiin yhteys.

Vierailija
45/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läheinen tämä kaveri on ollut? Etkö ole huomannut mitään ihmeellistä hänessä, jos olet kauan hänet tuntenut? Vai oliko tämä vain jokin vähemmän kaveri kuitenkin, että ette olleet hirveän läheisiä. Jos oli näin, niin miksi päästit sisälle ja luotit häneen niin kovaa. Ei sillä että puolustelisin miehen tekoa. Mietin myös juomistasi. Onko tämä siis tapa? Jos on , niin sinun täytyy kantaa vastuu myös itsestäsi. Ikävää, että syytön lapsi joutuu kärsimään miehen törkeän teon ja sinun juomisesi takia.

Missä sun empattisuus on? Sinunko mielestä, se, että lapsi ei kehity lapseksi asti tarkoittaa, että, kun abortti on tehty, niin se on sitten siinä? Mitään tunteita ei voi herätä pientä alkua kohtaan. Pitäisi olla tunteeton ja ajatella, että "ihan sama, se ei ole lapsi". Sekö sitten on oikea ajattelutapa ?

Kun minä tein abortin, ainoa tunne oli helpotus.

Olen empaattinen ihminen, viimeksi eilen itkin kaverin syöpädiagnoosia.

-eri

Vierailija
46/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän oma empaattisuutesi on? Jos ihmisen elämäntilanne ei sovi äitiyteen ja on tullut raskaaksi vahingossa, niin miksi pitäisi väkisin saada lapsi, kun sen kerran vielä noin alussa voi keskeyttää? Katsoppa netistä minkälainen on seitsemännellä viikolla oleva "lapsi."

Vierailija
47/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä lapsi ja yökylämies isyystesteihin, rikosilmoitus hyväksikäytöstä ja elatusapua vaatimaan. Vaikea kiistää isyystestin jälkeen. Tai ota puheeksi hänen kanssaan. Ihmettelet että kuukautisesi ovat myöhässä vaikka seksiä et ole harrastanut. Katso miten mies reagoi.

Eipä tuokaan vielä todistaisi miehen syyllistyneen hyväksikäyttöön. Noilla tiedoilla mahdollista että seksiä harrastettiin yhteisymmärryksessä molempien ollessa humalassa, ja ilman että kumpikaan muistaa asiaa jälkikäteen.

Vierailija
48/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity aborttiin ja unohda muu. Et takuulla saa tuota yökyläilijää tunnustamaan mitään, joten niele tappiosi. Ja jos saisitkin, väittäisi vaan, että sulassa sovussa sekstailitte. Aikaa on kulunut liikaa, etkä muista mitään. Sana sanaa vastaan. Ja mites tuo aikakin, eihän se täsmää.

Ja tuo toinen kans, mitä väliä, kun ei tilanne miksikään muutu. Keskeytetty on pettänyt, ja tiesit varmaan, että näin voi käydä. Ota opiksi.

Saahan en tunnustamaan, toteaa vain että on raskaana ja isyys tullaan testaamaan synnytyksen jälkeen. Että jos nyt puhuu totta, epäillään vain isyydestä mutta jos valehtelee, saa päälle raiskaus/hyväksikäyttösyytteen. Ei sille tyypille tarvitse kertoa tehneensä/aikovansa tehdä abortti.

Ehkä se mies osaa laskea paremmin kuin ap ja tietää ettei voi olla tulevan lapsen isä, joten tuollaiset uhkailut ovat turhia.

Ja milläs ap voi nyt enää mistään raiskaudesta syyttää miestä, kun aikaa on kulunut jo paljon, varsinkin kun ap ei muista itse mitään? Se on sana sanaa vastaan ja todennäköisesti miestä ei tulla syyttään mistään. Ehkä se mies on nykyään outo ja välttelevä, kun huomas ap:n olevan juoppo, oikein koomajuoppo ja se ei todellakaan ole kiva näky ja kokemus, oli sitten kyse sitten naisesta tai miehestä.

Ap nyt vaan hyväksyy sen, että raskaana ollaan ja tekee tai ei tee aborttia. Lopettaa myös tuon typerän juopottelun, varsinkin tollasen ns. koomatilaan menevän juopottelun, niin jatkossa ei satu kömmähdyksiä.

Pitää naistenkin osata ottaa vastuu omista touhuistaan, eikä syyttää muita kaikesta. Noloa.

Vierailija
49/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä tein abortin, ainoa tunne oli helpotus.

Olen empaattinen ihminen, viimeksi eilen itkin kaverin syöpädiagnoosia.

-eri

Ehkä sinulle, mutta ei kaikille..Maailmassa on aika paljon ihmisiä..Se, että itse olet siitä selviytynyt, ei mielestäni tarkoita, että kaikki selviäisivät pelkällä helpotuksella. Huoh..

Vierailija
50/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin tsemppiä paljon AP:lle , mutta jos tää on keksitty Provo, niin todella iljettävää, että joku viitsii vitsailla tällaisella asialla. Itse olen kokenut vastaavan tilanteen ja täytyy sanoa, että jos joku keksii tällaista, niin huhuh!

Vierailija
51/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä uskon, että tää on Provo. Miksi AP et ole selvittänyt asiaa jo ? Mikset ole keskustellut asianomaisen kanssa? Miten tulee mieleen ensimmäisenä kirjoittaa vauva-palstalle tuollaista? Miksi tuo mies juuri sinun luo tuli? Kyllä tuollaiset asiat selvitetään tapahtuman jälkeen muualla Kyin täällö. En jaksa uskoa tätä todeksi.

Vierailija
52/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Ja haukkujille tiedoksi, että tiedän kyllä jo valmiiksi olevani paska ja turha ihminen ja olen tiennyt sen ihan lapsesta lähtien, eli varsinaisesti nuo haukkumiset ei tuo mitään uusia tuntemuksia.

Ap

Vierailija
53/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Ja haukkujille tiedoksi, että tiedän kyllä jo valmiiksi olevani paska ja turha ihminen ja olen tiennyt sen ihan lapsesta lähtien, eli varsinaisesti nuo haukkumiset ei tuo mitään uusia tuntemuksia.

Ap

Miksi et keskustelu miehen kanssa sitten? Vaikka ei myöntäisi, niin eikö se olisi tärkeää tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
54/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyyden toteamisella ei ole paljon merkitystä ("rikokseen"), jos sekä mies että nainen kertovat, että olivat koomakännissä ja filmi poikki. Naisen kertomus on outo, kun ei mistään hyväksikäytöstä ole näyttöä, muuta kuin raskaus (minkä senkin voi laittaa naisen myöhäisen katumuksen piikkiin, siis hyväksikäytön), mikä on voinut saada alkunsa missä olosuhteissa tahansa.

Mies voi valehdella mitä lystää. Pulassa oleva kyllä keksii stoorit päästäkseen pälkähästä. Isyyden todettua alkaa tietenkin mylly pyöriä, mutta eihän ap sitä halua. Valhe/totuus on tässä yhteydessä sama kuin kännisekoilu, kun vain väittää, että muistikuvat ovat hatarat ja harhaiset. Kertoo vaan, että on ollut ihastunut naiseen, ja näin siinä kai sitten kävi. Ja tilannehan nyt kuitenkin päättyy tuohon aborttiin, joten spekulaatiot lienevät turhia, ellei tapaus saa sittenkin uusia käänteitä.

Vierailija
55/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä on tapahtunut?" - Pii pii meni taa taa:han ja seuraksena haikara tuo teille vauvan savupiipusta.

Vierailija
56/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole turha, etkä paska ihminen. Olet aivan yhtä hyvä kuin kuka tahansa muukin. Meillä kaikilla vaan on omanlaisemme elämät ja lähtökohdat elämäänn. Meidän tulee kunnioittaa toisiamme.

Ap

Vierailija
57/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tuskin raiskasi sinua, koska hedelmöitys on tapahtunut paljon myöhemmin kuin tuo kyseinen sammumistapaus. Siis noin viisi viikkoa sitten.

Näin olleb tämä toinen mainittu mies on hedelmöittäjä, ehkäisy petti. Case closed.

Vierailija
58/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis vain epäilee, että mies on SAATTANUT käyttää häntä hyväkseen. Koska AP ei muista loppuillasta yhtään mitään, on aivan yhtä todennäköistä, että mies ei ole tehnyt yhtään mitään. Tai mitä jos AP itse on ollut hyvin päällekäyvä? Kyllä minäkin sellaisen jälkeen välttelisin ihmistä, jonka olen luullut olevan jotain ihan muuta. Ei ainakaan kannata esittää yhtään mitään syytöksiä, jos niiden tueksi ei ole yhtään mitään. Mitä jos AP kysyy mieheltä suoraan, raiskasiko tämä hänet, ja mies vastaa kieltävästi. Onko sillä miehen vastauksella väliä, jos AP on jo päättänyt, että jotain tapahtui ja mies on siitä vähintäänkin jollain tavalla syyllinen? Entä jos mies ei muista myöskään illasta mitään? Mitä jos jotain taphtui ihan yhteisestä päätöksestä? Js molemmat olivat humalassa, ei toinen välttämättä huomaa toisen tilaa. Toiset saattavat myös olla ihan hereillä ja ok kunnossa, mutta eivät silti muista aamulla mitään. Ei kannata päättää lopputulosta, ennen kuin on varma asiasta. Jos abortin meinaa tehdä, onko muulla edes väliä, varsinkaan kun koko jutulla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Aloittajan kannattaisi kiinnittä huomiota tuollaiseen itsetuhoiseen käytökseen, ennen kuin oikeasti jotain pahaa tapahtuu, esim. tulipalo, josta ei tiedä mitään, koska on sammunut.

Vierailija
59/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän oma empaattisuutesi on? Jos ihmisen elämäntilanne ei sovi äitiyteen ja on tullut raskaaksi vahingossa, niin miksi pitäisi väkisin saada lapsi, kun sen kerran vielä noin alussa voi keskeyttää? Katsoppa netistä minkälainen on seitsemännellä viikolla oleva "lapsi."

Voi hyvänen aika sentään :D kyllä AP itsekin olisi voinut miettiä juomista. haloo! Kumpikaan ei ole tehnyt oikein..abortti ei ole ehkäisykeino vaikka lapsi olisi kuinka pieni alku. Käytä järkeä!

Vierailija
60/69 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen, jolla on vähän myötätuntoa sääli pientäkin alkua, joka on saanut alkunsa noin julmalla tavalla. Vaikka lapsi ei ole kunnolla kehittynyt, niin sääliksikö ei saisi käydä. Ajattele järjellä asiaa! Abortti on henkisesti raskas kokemus myös naiselle.Etkö muka oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitin? Jep. Jokaisella on omat mielipiteensä eikä sun tarvitse hyökätä mielipidettäni vastaan mitenkään. Jos, sinä olet eri mieltä,niin ole, mutta älä tule pätemään siitä minulle. Huoh! Ärsyttää tuollaiset "minun mielipiteen on oikea tyypit".

Säälitkö aina kananmunia, ennen kuin paistat tai keität ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä