Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lugesteronit-milloin lopetitte?

02.04.2006 |

Minulle sanottiin että lopettaa luget joko veritestin tuloksen jälkeisenä iltana tai siitä vaihtoehtoisesti 2 vrk kuluttua.Lugesteron pakkauksessa lukee että voi käyttää rv 9 saakka ja mielilkuvani edellisessä raskaudessa käytin alkraskauden ultraan asti?Millaisia ohjeita te olette saaneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän klinikalla on näemmä tapana jatkaa lääkitystä piinisajan annoksella alkuraskauden ultraan saakka. Minulla se on rv. 7+1 ja siihen saakka käytän 2*2 palleroa lugeja + progynovaa. Ultran jälkeen annostusta pienennetään asteittain ja kokonaan ne kai loppuvat rv. 12 tuntumassa.

Vierailija
2/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkion siirrosta lähtien mulla lugesteron mennyt annoksella 3+3 sekä lisänä vielä hormonilaastari. Lugesteron jatkuu mulla rv:lle 7 annoksella 3+3 ja sen jälkeen pikkuhiljaa lopetellaan ja loppuu sitten kokonaan rv:lla 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoresiirrossa luget lopetetaan kai yleisimmin melkein heti plus-testin jälkeen. Minä sain ohjeeksi, että käytä liuska loppuun. Käytännössähän se tarkoitti noin paria päivää.

Pakastealkion siirrossa taas lugeja jatketaan yleensä viikolle 12, koska omaa keltarauhasta ei PASissa muodostu ollenkaan. Alkuraskauden ultran jälkeen annostusta voidaan pienentää.

t. Zara

Vierailija
4/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua neuvottiin tuoresiirrossa asteittain vähentämään viisi päivää veritestiplussan jälkeen.

Vierailija
5/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi eilen illalla pitänyt lopettaa luget mutta ajattelin laitaa vielä paketin ainakin loppuun.Ei kai siitä haittaakaan ole.

Vierailija
6/9 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annos oli iso.. en kyllä enää muista miten iso.

Meillä nyt ihana 1vuotias pikkulikka.

Vierailija
7/9 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulle sanottiin että voi lopettaa heti veritestin tuloksen saatuaan tai sitten lopettaa pikku hiljaa. Ei tuntunut olevan niin tarkkaa?? Mitä myöskin itse ihmettelin silloin, kun toisille annetaan niin erilaisia ohjeita. Eli päätin sitten lopetaa vähitellen, ja lopetin niin että aamulla yks vähempi, illa taas 2 vähempi jne...

Ja nyt ollan rv 22 +4

Vierailija
8/9 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin klinikalta testipäivänä, että 3 päivää jatkuu sama annostus ja sitten 3 päivää puolikkaalla satsilla.Eli veritestistä 6 päivää vielä lugeja, sitten loppu.

Meille tehtiin tuoresiito (ICSI).Hoidossa Diacorilla.

-max05 ja maha-asukki rv 4+3

Vierailija
9/9 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli PAS tehtiin aikoinaan luonnoliseen kiertoon ja Lugeja käytin 1x2 annostuksella " liuskan loppuun" eli vain sen yhden paketin 30kpl... Ihmeen vähän muihin veraattuna, mutta onneksi tuli tulosta