Monenko urheilulajin varusteet sulla/miehelläsi on?
Jos kaveripariskunta pyytää sunnuntaina mukaan harrastamaan jotakin lajia, niin moneenko pääsette lähtemään?
Kommentit (35)
Tennis, sulkis, kössi, pingis, golf, maastopyöräily, maantiepyöräily, luistelu, hiihto, uinti, lenkkeily
Yksi vanha tennispallo jolla hieron kantapohjiani.
Molemmilla esport-välineet, salikengät ja juoksutossut. Minun puolestani löytyy välineet sulkapalloon, jalkapalloon, luisteluun (myös maila), jenkkifutis (pelkkä pallo siis). Miehellä on hyvä maantiepyörä ja mulla juoksurattaat, jos vaunulenkkeilynkin laskee urheiluksi.
Sulkis, tennis, maastopyöräily, maantiepyöräily, luistelu, hiihto, uinti, juoksu, maastojuoksu, suunnistus, koripallo, lentopallo, jalkapallo, jääpallo, vaellus, lumilautailu, laskettelu, kuntosali/painoharjoittelu, jooga, pilates.
Kääpiönheitto, zamboni, sumopaini ja shakki
Mulla: ratsastus, tennis, sauvakävely, kahvakuula, lenkkeily, agilityesteitä ja harrastukseen soveltuva koira, canicrossvehkeet ja koira siihenkin.
Miehellä: ehkä jonkinlaiset lenkkarit? ehkä jossain tennismaila?
Seuraaviin lajeihin voi osallistua jompikumpi,tai molemmat: kuntosali ja jumpat, paini, boulderointi, sähly, pesäpallo (vain räpylä tosin), lentopallo, jalkapallo, juoksu, suunnistus, rullaluistelu, frisbeegolf, kroketti, hiihto, luistelu, uinti, pyöräily, potkulautailu.
Aika moneen, mutta todellisuudessa ne pesis ja kaikki pallovälineet on ostettu jälkikasvun kanssa yhdessä tekemiseen. Luistimet peruskamaa, miehellä sitten sukset ja skiket vähän paremmat. Lumilautavarusteet löytyy, jotain vanhempaa polkupyörää ja rullaluistimet. Tennismailatkin nuorten kanssa yhteisiä. Muita mailoja löytyy perus jääkiekko ja sähly. Sisäpelikenkiä ja salille löytyy.
Oikeasti me lähemmäs 50v jo vähän jäähdyttelemme, voimme harrastaa vähän vähemmillä välineillä. Ihan lenkkeily ja kotijumppa ovat meille sopivia lajeja😀
Vierailija kirjoitti:
Aika moneen, mutta todellisuudessa ne pesis ja kaikki pallovälineet on ostettu jälkikasvun kanssa yhdessä tekemiseen. Luistimet peruskamaa, miehellä sitten sukset ja skiket vähän paremmat. Lumilautavarusteet löytyy, jotain vanhempaa polkupyörää ja rullaluistimet. Tennismailatkin nuorten kanssa yhteisiä. Muita mailoja löytyy perus jääkiekko ja sähly. Sisäpelikenkiä ja salille löytyy.
Oikeasti me lähemmäs 50v jo vähän jäähdyttelemme, voimme harrastaa vähän vähemmillä välineillä. Ihan lenkkeily ja kotijumppa ovat meille sopivia lajeja😀
Ja unohtui että löytyy golfbagikin, sekä joitakin frisbeegolf kiekkoja
Yksi.MINÄ!!
Akankatoa kun harrastaa...
Joo tässä löytyy!
Jalkapallo, tennis, sulkapallo, pallo. Karate, hiihto, luistelu, jääkiekkomailat, salibandymailat. Nyrkkeilyhanskat, kävelysauvat, vaellussauvat, juoksukengät, polkupyörät. Sisäpelikengät, uimapuku, sisäurheilukamat, rullaluistimet. Suunnistus, sienikori ja geokätköily.
Penkkiurheilun, saunaurheilun, sohvaurheilun ja baariurheilun varusteet.
Jalkapallo, uinti, pyöräily, hiihto, laskettelu, sauvakävely, nyrkkeily, juoksu, kuntosali, luistelu, lätkä.
Ainakin ratsastus ja hevosurheilu, golf, frisbeegolf, sali, salibandy, luistelu/jääkiekko, hiihto, erilaisia pyöräilyjuttuja, rullaluistelu, vaellus/retkeily, kävelysauvat, uinti, keilaus
Eikö tunnu todella turhalta heitellä jotain frisbeetä jossain? En ymmärrä, mitä kukaan saa noista tässä luetelluista lajeista, pl. maasto- ja esteatsastus. Hevoset on hienoja.
Mies voisi mennä juoksemaan, mulle ei mitään varusteita vaativia lajeja. Pikkulasten puuhaa pelata jotain tennistäkin, mitä aikuinen siitä saa?
Mulla on juoksulenkkarit, luistimet ja uimapuku.
Miehellä lätkävarusteet, uimahousut, lenkkarit ja lumilauta.
Joku luistelukin aikuisena; onpa jännää!
Vierailija kirjoitti:
Joku luistelukin aikuisena; onpa jännää!
Matkaa luistelen, on vaihtelua hiihdolle. Talvijuoksua en harrasta.
Samapa tuo millä syke nousee, hien saa pintaan ja kroppa pysyy edes jonkinlaisessa kuosissa.
Pesäpallo, jalkapallo, koripallo, salibandy, juoksu, uinti, pyöräily, hiihto, suunnistus, frisbeegolf, kuntosali ja petanki.