Monenko urheilulajin varusteet sulla/miehelläsi on?
Jos kaveripariskunta pyytää sunnuntaina mukaan harrastamaan jotakin lajia, niin moneenko pääsette lähtemään?
Kommentit (35)
Minulla: lenkkarit ym. lenkki/juoksuvaatteet, ikivanhat luistimet ja pilates-välineitä
Miehellä: golf-, tennis-, sulkapallo- ja sähly-, hiihto- ja lasketteluvarusteet, lätkäkamoja usemmatkin, salivarusteet ja juoksuvaatteet säälle kuin säälle
Lisäksi voimme lainata lapsilta tennis- tai sählymailaa ja palloja lähes lajiin kuin lajiin.
Ei ole lajia mihin ei löytyisi välineitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku luistelukin aikuisena; onpa jännää!
Minusta ainakin on hauska käydä luistelemassa lähijärven luisteluradalla. Harmi, että on ollut niin lauhoja talvia, ettei rataa ole voitu lähivuosina pitää juurikaan auki.
Mulla löytyy useita lenkkareita ja fillari sekä vanhat sulkapallomailat sekä uimiskamppeet. Olen 50+ kävelen käyn salilla ja ajelen pyörällä joskus uimassa. Pallopelejä pelattiin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tunnu todella turhalta heitellä jotain frisbeetä jossain? En ymmärrä, mitä kukaan saa noista tässä luetelluista lajeista, pl. maasto- ja esteatsastus. Hevoset on hienoja.
Ei tunnu. Se on hauskaa ja sopivassa maastossa yllättävän raskastakin. Itse en ikinä ole ymmärtänyt hevosten viehätystä, mutta sen ymmärrän, että jotkut voivat niistä pitää paljonkin. Aikuisena voi ymmärtää erilaisia mieltymyksiä, vaikka ne eivät vastaisikaan omaa makua.
Vierailija kirjoitti:
Sulkis, tennis, maastopyöräily, maantiepyöräily, luistelu, hiihto, uinti, juoksu, maastojuoksu, suunnistus, koripallo, lentopallo, jalkapallo, jääpallo, vaellus, lumilautailu, laskettelu, kuntosali/painoharjoittelu, jooga, pilates.
Ratsastus unohtui
Teillä täytyy olla isot talot, kun mahtuu noin paljon pelkästään urheiluvälineitä kotiin.
Miehellä on fillari, rullaluistimet, lätkämaila, sulkapallomaila ja joskus oli lentopallo, speedot.
Samoissa varusteissa menee laji kuin laji, maiharit ja dimexit, ei sillä ole edes muita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Curling? Kelkkailu? Melonta? Purjehdus? Flamenco?
Kaikkiin noihinkinko löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Jaksan epäillä, että edes kaikkiin noihin https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_olympialajeista löytyy. Ja lisäksi kun on lukuisia ei-olympialajejakin.
Rytmiseen voimisteluun löytyisi välineet. Harvoin on kukaan kyllä voimistelemaan pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Omg, olen järkyttynyt miten paljon teillä on urheilutavaraa!
Ollaanko me jotenkin epänormaaleja kun meillä ei oo oikein mitään urheilulajien varusteita? Voihan kökkö.
Meillä on vaan pyörät, luistimet ja lenkkarit. :D
Tälllaiseen ketjuun todennäköisesti vastailevat pääosin vain ne, joilla on useampia varusteita. Ei ole mitenkään epänormaalia olla omistamatta puolta urheiluliikkeen valikoimista. Meillä ei varsinaisesti ole mitään urheiluvarusteita. Vain jonkun verran ns. urheiluvaatteita. Jos menemme harrastamaan jotain välinelajia, vuokraamme tai lainaamme välineet. Sellaiset harrastukset ovat meille sen verran satunnaisia, ettei ole kannattavaa ostaa välineitä. Eikä meillä olisi tilaakaan noille määrille, mitä jotkut ovat luetelleet.
En viitsi ostella kaikenmaailman välineitä. Valtaosassa paikoista voi välineet vuokrata, jos niille on tarvetta. Ei ole mitään järkeä varastoida välineitä kotiin, jos niitä ei käytetä kovin usein. Tottakai sitten omaksi, jos harrastaa jotain lajia usein.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me jotenkin epänormaaleja kun meillä ei oo oikein mitään urheilulajien varusteita? Voihan kökkö.
Meillä on mainitsemistasi vain lenkkarit :D Minulla ei ole edes uimapukua. Emme koe olevamme epänormaaleja, joten tuskin olette tekään. Vaikka varusteita ei olekaan, voin silti lähteä keilaamaan, pelaamaan jotain pallopeliä tai vaikka seinäkiipeilemään. Kaikkiin lajeihin ei tarvitse kummempia varusteita ja jos tarvitsee, monet ovat helposti vuokrattavissa/lainattavissa. Minua lähinnä ahdistaisi, jos pitäisi kotona miettiä säilytyspaikkaa kymmenille eri varusteille. Muutenkin kaapit jo pursuilee :D