Syön tylsyyteen
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämäsi on tylsää?
Se vaan on. Ei mennyt elämä kuten suunnittelin.
En ymmärrä, kuinka lukutaitoisen ihmisen elämä voisi ikinä olla tylsää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kuinka lukutaitoisen ihmisen elämä voisi ikinä olla tylsää.
Kyllä se voi olla. Käyn kyllä kirjastossa kerran viikossa.
Niin minäkin. Lukutaitoisen ihmisen elämä voi olla tylsää jos mistään asiasta lukeminen ei kiinnosta.
Masennukseen kannattaa hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Masennukseen kannattaa hakea apua.
Kun en ole masentunut. Elämäni on vain tylsää.
Luin skitsotyyppisestä persoonallisuudesta ja sen piirteistä, minä olen juuri sellainen; ajatukset ja tunteet on latteita, harvinaisen tylsiä (eng drab), mikään ei herätä oikein mitään mielenkiintoa, tunteita tai ajatuksia. En tajua mistä muut ihmiset repii mielenkiintonsa elämään.
Syö värikästä ruokaa. Paljon kasviksia, marjoja ja kohtuudella hedelmiä.
Manteleista, siemenistä ja pähkinöistä saat hyviä rasvoja.
Sokeria ja valkoisia jauhoja, varsinkaan vehnää
ei kannata digata.
Harrastako liikuntaa? Se voisi piristää sinua :)
Saisit vaihteluakin.
Olin lähdössä mattopyykille, mutta sitten alkoi sataa. Lähdin ulos niittämään viitakkeella pientareita. Juku miten kivaa :) Lämminkin tuli ja olen pian lähdössä uimaan ekan kerran tänä kesänä 😄
Iloa ja hyvää viikonvaihdetta 🌻
Vierailija kirjoitti:
50kg ylipainoa.
Tuollainen kasa ylimääräistä rasvaa estää sinua tekemästä mielekkäitä asioita ja sellainen elämä on tylsää. Mutta varmaan laihduttaminenkaan ei sinua kiinnosta?
Onko sinulla kavereita ja ystäviä?
Entä hyvät välit läheisten kanssa?
Olisit vaan onnellinen, että on tylsää. Muistelepa alkuvuoden tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on taas ammattivalittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on taas ammattivalittaja?
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kavereita ja ystäviä?
Entä hyvät välit läheisten kanssa?
En ole ap mutta mulla myös aina tylsää johon syön, väkisin kyllä harrastan sen verran liikuntaa etten hirveästi ole vielä lihonut, mutta molempiin vastaus on eipä juuri- eikä mikään ihme olen tajunnut, miksi kukaan viettäisi aikaa ihmisen kanssa jota ei oikeasti kiinnosta mikään vaan kaiken tekee jos on pakko. Esim tuo jonkun kuvailema viikatteen kanssa heiluminen, kuulostaa kauhealta, uimassa olen meinannut käydä kun eihän se nyt ihan hirveää ole, mutta varmaan sen toisen viestin kirjoittaja on huomattavasti suositumpaa seuraa kuin joka ei saa mistään irti mitään..ei mulla kyllä ole ihmisille mitään sanottavaakaan tietenkään mutta silti olo on samaan aikaan yksinäinen.
Miksi elämäsi on tylsää?