Kilttimies aikoo vetäistä tänä iltana kaatokännit
Olen jo pienessä sievässä mutta paremmaksi menee koko ajan. Uusi tölkki sihahtaa auki jahka edellinen on kumottu kilttimiehen kurkusta alas.
Kommentit (18)
Sun tulevaisuus on kirroosimiehenä oleminen.
Muista varata runsaasti vettä ja oksuämpäri sängyn vierelle kun aamulla heräät armottomaan darraan.
Pidä hauskaa! Tämä kilttimies aikoo opiskella kesäkurssin juttuja, kun alkuviikosta olin sairaana
Vierailija kirjoitti:
Sun tulevaisuus on kirroosimiehenä oleminen.
Ja naiset eivät tunne pientäkään pistoa sydämessään? Tyypillistä...
Montaako oluttölkkiä aiot suudella tänään?
Lopeta se juominen. Aivan totaalisen turhaa touhua ja ainoastaan pahentaa tilannetta kaikin tavoin.
Reikämiehen ilta ei taida kovin paljon erota normaalista kaatokännissä. Alkoholisti mikä alkoholisti.
Tottakai sillä tänään on taas kerran se päivä....( tiedätte kyllä miten juttu jatkuisi :D )
Kilttimies joutuu taas kerran suutelemaan oluttölkin(salkku24kpl Pirkka olutta) kylmää metallista pintaa ja haaveilee.
Mutta jos vähän lainaan veikkauksen mainoslausetta piristääkseni kilttimiehen vko:n loppua niin: UNELMOINTI ON JO PUOLIVOITTOA !
Kilttimies hoi ! Monesko Pirkka olut on menossa ?
Öh...mikä idea...ketään kiinnosta humalainen....ja juuri tänään se kilttinainen katsoo sinua säälien ja lähtee yksin kotiin. Vai kotonako istut??
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Se on psykopaateille ominaista. Just saying.
Mjaa aivan sama. En usko jännä/kiltti muotteihin. Elävän elämän mukaan olen vissiin sellainen jännä? Naisten saanti vaihtelevaa. Meinaan uusien naisten, vanhoja on parikin jotka haluaisi.
Toivon mukaan ryyppäät kotonasi, koska humalassa kiltti päällä tulee helposti vahinkovilauttaneeksi
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies hoi ! Monesko Pirkka olut on menossa ?
Mikä on Pirkka olut, paljonko maksaa?
Todennäköisesti pian on se kipinän hetki..nousee..laskee..nousee..laskee jne ja (creampie) !
Kilttimiehellä on alkoholiongelma.