Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpirauhasen vajaatoiminta – trendivaiva

Vierailija
04.08.2017 |

HS kertoo taas totuuden. Täysin ylidiagnosoitu juttu, yleensä kyse jostain muusta.

En yhtään ihmettele että eräskin perusskitso nainen meillä töissä on saanut tuon diagnoosin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari onkin nykyään todella luotettava tietolähde...

Vierailija
2/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän tietysti tarkoittaa sitä, ettei kilpirauhasen vajaatoimintaa ole olemassakaan.

Eikä sen koommin kilpirauhasen liikatoimintaakaan, mokomat huomionhakuiset pullosilmät.

Vierailija
4/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantauti. Kiitos 80-luvulla poksahtaneen ydinvoimalan.

Vierailija
5/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sä vaan mielikuvissas. Minä oon ikionnellinen, kun vihdoin diagnosoitiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkityksen myötä on hävinnyt kaikki vaivat.

Vierailija
6/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari nyt tietää aiheesta tuskin kovin syvällisellä tasolla.

Vierailija
7/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä sä vaan mielikuvissas. Minä oon ikionnellinen, kun vihdoin diagnosoitiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkityksen myötä on hävinnyt kaikki vaivat.

Sama. Lähes kymmen vuotta vaivoja, väsymystä, lihomista, hiuatenlähtöä, unettomuutta, aivosumua...

Lääkärit ei löytänyt vikaa, katsottiin pelkkiä arvoja jotka nousi koko ajan, mutta kas kun olivat vielä rajojen siäpuolella..

Jätin huippuduunin, kun en enää jaksanut.

Sitten löysin lääkärin, joka ei antanut periksi. Vajaatoiminta ja pikkunen syöpä siellä kilpirauhasessa. Teki mieli vetää turpaan kaikkia luulosairaaksi epäilleitä lääkäriksi itseään kutsuvia.

Nyt vajaa vuoden jälkeen, hoidot takana ja tyroxin-lääkittynä alan taas löytää enegiaen itseni.

Trendisairaus? Vedä kuule ap v..u päähäs.

Vierailija
8/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS kertoo taas totuuden. Täysin ylidiagnosoitu juttu, yleensä kyse jostain muusta.

En yhtään ihmettele että eräskin perusskitso nainen meillä töissä on saanut tuon diagnoosin.

Osasitko lukea otsikon? Pyydäpä joku aikuinen lukemaan sulle koko jutun, saatat ymmärtää mitä siinä luki.

Totuus on se, että monille kilpirauhaspotilaille syltetään estrogeeneja, mielialalääkkeitä, antibiootteja ja vaikka mitä kun urpot lääkärit ei löydä vajaatoimintaa.

Vierailija
9/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hienoa olla trendikäs! terveisin hypotyreoosiin raskauden aikana sairastunut. Seuraavaksi edessä kilpirauhasen kasvaimen leikkaus. Käyn labroissa vähintään 4 kertaa vuodessa ja lääkitystäni säädellään milloin mihinkin suuntaan. Auttaa paljon että moni ap ajattelee että ihan "keksitty" juttu. Mitataan verikokeilla, oikea endokrinologi tuskin tekee väärää diagnosia. Tsernobyl ? Vähättely tuskin parantaa ketään paitsi ap:n vääristynyttä mielialaa?

Vierailija
10/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista arvoista hauska juttu, kun yleensä lääkärit pihistelee lääkkeiden kanssa. Mun arvot oli t4v 9 ja tsh 17. Lääkäri sanoi "noo onhan toi toinen ehkä vähän kohonnut.." vähän.kohonnut? :,D

Vierailija
11/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista arvoista hauska juttu, kun yleensä lääkärit pihistelee lääkkeiden kanssa. Mun arvot oli t4v 9 ja tsh 17. Lääkäri sanoi "noo onhan toi toinen ehkä vähän kohonnut.." vähän.kohonnut? :,D

Huippukoulutuksen tulos.