Miten onnistuisin lihomaan?
Miten saisin itselleni 10-15kg lisää painoa, kun ruokabudjetti on max 10 euroa/päivä?
Geeneilleni en voi mitään ja lihominen on minulle edelleen vaikeaa, vaikka ikää on jo liki 40 ja aineenvaihdunnankin luulisi jo hidastuneen. En juurikaan urheile vaan olen peruslaiska suomalaismies. "Lihotuskuurilla" olen ollut yli 20 vuotta, mutta edelleenkin olen melkoinen rimpula. Salilla kävin joskus aktiivisesti, mutten kovasta kunnosta ja sinänsä kasvaneista lihaksista huolimatta kovin treenatulta onnistunut näyttämään. Salille en enää lähde.
Syön epäterveellisesti, paljon roskaruokaa ja sokeria. Itseasiassa sellaisia määriä ettette uskoisi, jos kertoisin. Kaloreita kertyy päivittäin 3-4000 ja joskus sen pari kiloa onnistunkin kuukaudessa lihomaan, mutta sitten repsahdan muutamaksi päiväksi 2500 kalorin päiväsaantiin ja kilot ovat kadonneet pysyvästi.
Asiallisia neuvoja kiitos. Ruokarajoitteina on vain kala ja muut vesieliöt. En myöskään tykkää kokkailla mitään monimutkaista. Ja huomioikaa budjetti.