Voisiko joku kertoa mikä tekee Laura Huhtasaaresta hyvännäköisen?
Mua on monesti verrattu ulkonäöllisesti häneen ja olen ottanut sen loukkauksena. En todellakaan pidä Huhtasaarta kauniina.
Seksikkyys ja kauneus kommentit tuli kyllä ihan yllärinä mulle.
Kommentit (13)
Ihan hyvältähän hän näyttää.
Ja tämä on asiantuntijalausunto, sillä olen aikanaan ollut Miss Suomi-kisojen taustajoukoissa.
Kauniit kasvot, silmät, hymy. ihana eloveena tyttö. <3
Hän on näin suomalaisen miehen näkökulmasta kaunis suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
No ei mikään. Tai ehkä seura, Kiemungin rinnalla bulldogin persereikäkin on aika herkkupala.
Tämä mies on homo.
No ei heteromies varmaan ottaisi kuvakseen jotain paidatonta lihaskimppua. :)
Kauniit kasvot, hyvä vartalo, säteilevä hymy, vaaleat hiukset ja muutenkin vaalea nainen. Nam!
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Ja tämä on asiantuntijalausunto, sillä olen aikanaan ollut Miss Suomi-kisojen taustajoukoissa.
Höyryttämässä iltapuvuista ryppyjä?
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot, silmät, hymy. ihana eloveena tyttö. <3
Mikä tekee noista kasvoista nimenomaan kauniit? Silmät ovat aika pienet ja nenä edestä ja sivulta omituisen muotoinen.
Upea nainen jonka olemus säteilee itsevarmuutta, ahkeruutta ja korkeaa työmoraalia. Selvästi useamman sukupolven kantasuomalainen perimä on muokannut hänestä tällaisen supernaisen ilman, että huippugeenistöön olisi sekoitettu kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Höyryttämässä iltapuvuista ryppyjä?
Olen nopeasti kyllästyvä höyryttäjä, joten en olisi suostunut.
Kilpailijat ovat ennen kisaa hermostuneita ja siitä on haittaa kisalle.
Minut värvättiin keskustelemaan heidän kanssaan ihan mistä tahansa muusta kuin kisaan liittyvistä asioista.
Nillä oli kyllä todella tylsät jutut.
Tavis. Ei todellakaan kaunis.