Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyin aikaväli häiden ja pettämisen välillä minkä tiedät?

Vierailija
04.08.2017 |

Eli miten pian avioliitossa jompikumpi petti toista joko häiden jälkeen tai ennen häitä?
Itsellä tulee mieleen neljän vuoden takainen tapaus. Olin häissä kutsuvieraana ja tietysti virittänyt omaan hotellihuoneeseen asianmukaisen kameravalvonnan lähinnä siivoojaa ajatellen. Sulhanen sai kuitenkin avaimen jostain ja meni siihen huoneeseen yhden toisen vieraan kanssa ja pääsin seuraamaan koko aktia livenä kännykästä. Tallensin sen luonnollisesti ja näytin morsiamelle. Paska oli tuulettimessa vaikka häihin olisi ollut kolme tuntia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, pari tuntia. Morsian halusi välttämättä viimeisen kerran lastini sisällensä ennen häitä. Ovat edelleen naimisissa, tapauksesta on muutama vuosi.

Vierailija
2/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa paska oli tuulettimessa vaikka häihin olisi ollut kolme tuntia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa paska oli tuulettimessa vaikka häihin olisi ollut kolme tuntia?

Morsian veti kilarit ja olisi käynyt sulhasen kimppuun ellei muut vieraat olisi estänyt.

Vierailija
4/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti vihkimisen jälkeen,sulhanen sammui ja panin morsianta hääauton takapenkillä,eikä ollut edes viimeinen tai ensimmäinen kerta.

Olen usein vanhalla isolla jenkillä häissä kuskaamassa hääpareja.

Vierailija
5/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia

Vierailija
6/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oonko ainoa joka ihmettelee kameran virittämistä siivoojan takia 😂 siis minkä takia viritit kameran ja onko tämä ihan yleinen toimintatapa!!?? Itse en ikinä ole edes harkinnut mitään kameroita, vaikka olen ihan arvokkaitakin juttuja säilyttänyt hotellihuoneessa ja onhan niissäkin kassakaappeja jos jotain ökykallista on mukana. Ja salakuvaaminen on sitä paitsi kiellettyä.

Vierailija
7/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään näistä tarinoista ei ollut totta.

Vierailija
8/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tosi tarina. Häämatkalla. Molemmat löysivät häämatkalla uudet kumppanit. Nainen sai naamaansa vielä herpeksen, mikä levisi pitkin naamaa ja mies sydänkohtauksen paikallisessa lomakohteessa.

Vierailija
9/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen rakastajani, yhteinen perhetuttu, oli häissä vieraana. Sai kiinni sukkanauhankin. Rakastaja jäi, avio on ja pysyy. Pysyy ja pysyy...

Vierailija
10/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen rakastajani, yhteinen perhetuttu, oli häissä vieraana. Sai kiinni sukkanauhankin. Rakastaja jäi, avio on ja pysyy. Pysyy ja pysyy...

*aviomies

Vierailija
11/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten pian avioliitossa jompikumpi petti toista joko häiden jälkeen tai ennen häitä?

Itsellä tulee mieleen neljän vuoden takainen tapaus. Olin häissä kutsuvieraana ja tietysti virittänyt omaan hotellihuoneeseen asianmukaisen kameravalvonnan lähinnä siivoojaa ajatellen. Sulhanen sai kuitenkin avaimen jostain ja meni siihen huoneeseen yhden toisen vieraan kanssa ja pääsin seuraamaan koko aktia livenä kännykästä. Tallensin sen luonnollisesti ja näytin morsiamelle. Paska oli tuulettimessa vaikka häihin olisi ollut kolme tuntia.

Axl Smith palstalla?

Vierailija
12/15 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oonko ainoa joka ihmettelee kameran virittämistä siivoojan takia 😂 siis minkä takia viritit kameran ja onko tämä ihan yleinen toimintatapa!!?? Itse en ikinä ole edes harkinnut mitään kameroita, vaikka olen ihan arvokkaitakin juttuja säilyttänyt hotellihuoneessa ja onhan niissäkin kassakaappeja jos jotain ökykallista on mukana. Ja salakuvaaminen on sitä paitsi kiellettyä.

Mene Youtubeen ja etsi sanoilla privacy in a brand-named hotel. Että KYLLÄ, omaan huoneeseen on syytä virittää piilokamerat siivoojan takia.

Vierailija
13/15 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up